Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Δημιουργία παρουσίασης:
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Στην τάξη μου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άνθρωπος που ήθελε να πάει μια βόλτα στην γκρι του πόλη. Έτσι και έγινε. Έβαλε ένα γκρι πουκάμισο, ένα γκρι παντελόνι,
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
…Και αφού διαβάσαμε το βιβλίο και τρομάξαμε και γελάσαμε και ταυτιστήκαμε με τους ήρωες, μάς ήρθε να τραγουδήσουμε. Έτσι, λοιπόν, γίναμε στιχουργοί και.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
12 μήνες αθλητές, Μ. Κριεζή (συλ. Λιλιπούπολη)
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 12/Θ
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Αφήγηση αφήγηση.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Γνωρίζω καλύτερα τα αριθμητικά μοτίβα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Γ6.11 Ταξινόμηση Δεδομένων
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ εικόνες https://picasaweb.google.com/100930267368779151050

Ποιος είναι ο ήρωας της ιστορίας που διαβάσαμε; Κυκλώνουμε και βάφουμε με πορτοκαλί.

Σε ποιο μέρος βρισκόμαστε στην ιστορία; Κυκλώνουμε και βάφουμε με πράσινο

Ποια είναι η αρχή του παραμυθιού; Μπορείτε να τη βρείτε; ΑΡΧΗ

Τι γίνεται στη μέση του παραμυθιού; Μπορείτε να τη βρείτε; ΜΕΣΗ

Τι γίνεται στο τέλος του παραμυθιού; Μπορείτε να το βρείτε; ΜΕΣΗ ΤΕΛΟΣ

Μπορεί κάποιος να μας διηγηθεί με δικά του λόγια το παραμύθι;

Τελείωσε το παραμύθι;

Ποιος θα είναι ο ήρωας της ιστορίας σας; Πού θα τα γράψετε αυτά; Ποιος θα είναι ο ήρωας της ιστορίας σας; Ποιος θα είναι ο τόπος της ιστορίας σας; Τα παιδιά συζητούν τις ερωτήσεις με την ομάδα τους και αποφασίζουν κρατώντας σημειώσεις.

Τι θα συμβεί στην ιστορία σας; Πού θα τα γράψετε αυτά; Τα παιδιά συζητούν τις ερωτήσεις με την ομάδα τους και αποφασίζουν κρατώντας σημειώσεις.

Ποιο θα είναι το τέλος της ιστορίας σας; Πού θα το γράψετε; Τα παιδιά συζητούν τις ερωτήσεις με την ομάδα τους και αποφασίζουν κρατώντας σημειώσεις.

Νομίζω πως είστε έτοιμοι να γράψετε την ιστορία σας! Τα παιδιά γράφουν είτε όλα μαζί αλλά ο καθένας στο τετράδιό του είτε με τη σειρά του ο καθένας σε μια σελίδα ακολουθώντας τις οδηγίες της ομάδας.

Αφού τελειώσατε , μπορείτε να εικονογραφήσετε την ιστορία σας, όπως εσείς θέλετε. Προτείνω 2 επιλογές. Μπορούν να ζωγραφίσουν μια εικόνα ομαδικά ή να ζωγραφίσουν κομμάτια της ιστορίας μοιράζοντας τις σκηνές με συζήτηση μέσα στην ομάδα.

Ήρθε η ώρα να μας παρουσιάσετε την εργασία σας.