2 Απριλίου Παγκόσμια μέρα για τον Αυτισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Advertisements

Συνοπτική Παρουσίαση του έργου
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΧΑΧΑΧΑΑΧ Α!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!!. ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΙ Σύμφωνα με την παράδοση εμφανιζόμαστε κατά το Δωδεκαήμερο (25 Δεκεμβρίου- 6 Ιανουαρίου). Σύμφωνα.
Αναγνώριση Κειμένου Optical Character Recognition (OCR) Ελευθέριος Τιάκας ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΟΠΟ Επιμορφωτική.
ΕΝΑ TINY G.I.S ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ Της σπουδάστριας : Χούντα Αγγελικής-Ειρήνης PeLAB,Ιούνιος 2000.
Οντολογία για κινηματογραφικές ταινίες σε DAML+OIL Φλουρή Καλλιρρόη Μουστάκας Ιωάννης Χατζόπουλος Κώστας.
Οντολογία για κινηματογραφικές ταινίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Christmas. Χριστούγεννα Weihnachten Natale Kal ė dos.
ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ Η νοητική υστέρηση έχει λάβει κατά καιρούς διαφορετικές ονομασίες όπως, παραφροσύνη, ολιγοφρένεια, πνευματική αναπηρία. Ο όρος «υστέρηση»
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Δρ Αναστάσιος Βασιλειάδης. Τι είναι Κοινωνική Οικονομία H κοινωνική οικονομία στην Ευρώπη Ποια είναι η κατάσταση σήμερα στην Ελλάδα Ποια είναι τα χαρακτηριστικά.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
The Primary School of Gefyra presents Το Δημοτικό Σχολείο Γέφυρας παρουσιάζει.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
SITC 4: Λάδια και λίπη ζωικής ή φυτικής προέλευσης (5ψήφια ανάλυση) ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Υπεύθυνος Πρακτικής.
Πρακτική Άσκηση Φοιτήτρια: Αικατερίνη Ρεμπή ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Χρονικό διάστημα:01/04-31/05/12 Υπεύθυνος.
Επιβλέπων Καθηγητής : Δρ. Χρίστος Ν. Σχίζας 01 / 08 / 2012 Πρώτη Εργασία Εφαρμογή Τεχνητών Νευρωνικών δικτύων για πρόβλεψη του Καρκίνου του Μαστού και.
Κωνσταντία Μηλίδη Ειδικός Παιδαγωγός για παιδιά με αυτισμό Western Autistic School Μελβούρνη Αξιολόγηση του προφίλ ενός μαθητή που.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
TASC FOR FEMOROPOPLITEAL ATHEROSCLEROTIC LESIONS
Καρκίνοι μη εντασσόμενοι στον ορισμό του AIDS
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΙΙ
Παρουσίαση αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla
Καλωσορίζουμε την τάξη των
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές
LILIOPSIDA ΜΟΝΟΚΟΤΥΛΑ
56.3% ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
1 2 3 Future tenses 4.
1 2 3 SIMPLE PAST 4.
Πως μπορούν να μάθουν καλύτερα
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ
©G Dear2008 – Not to be sold/Free to use
The Primary School of Gefyra presents
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
ΠΕΣΑΧ.
Το ελληνικό ηφαιστειακό τόξο
Αυτιστική διαταραχή – Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΙΑ
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
Μάθημα 4ο Όργανα Αναγραφής των Σεισμών
TASC FOR FEMOROPOPLITEAL ATHEROSCLEROTIC LESIONS
מבוא לפיזיקה.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Σπανάκη Ειρήνη PhD , Ειδική Αγωγή
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πρόγνωση και αντιμετώπιση της αυτιστικής διαταραχής. Πηνελόπη Κονιστή
Αγγειοπλαστικη & Stenting για μηροϊγνυακες βλαβες
Σχολή Κλασσικών Ανθρωπιστικών Σπουδών Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Florence Nightingale.
Boris Vadim Dina Abram Artur Alla Vera Russian Family tree
Miyako Igarashi et al. JACEP 2018;4:
Reduced Network Dynamics on Functional MRI Signals Cognitive Impairment in Multiple Sclerosis Cognitively impaired participants with MS showed a less dynamic.
The population of the bacteria was 500 at 1pm
Case Study The Slowdown Experiment
WEEK ONE VOCABULARY SOCIAL STUDIES History: the study of past events Geography: the study of physical features of the earth Government: the governing body.
Prayer Focus: Shotgate Baptist Church
Four of 10 Young Adults Who Had Insurance Through Their Parent’s Employer While in High School Lost or Had to Switch Insurance After High School; Almost.
Pancreatic sections from a patient (female, aged 73 years) who underwent two consecutive partial pancreas resections for the treatment of an IPMT at a.
Similar Patency and Limb Salvage Rates in Comparing Primary Bypass with Bypass Following Failed Endovascular Intervention for Lower Limb Arterial Occlusive.
Next steps for students
Ang Mo Kio Primary School
Distribution of responses to LPS of B
Year UTI % Growth Public Sector (other than UTI) Private Overall
Fig. 2. Hepatic toxocariasis in a 59-year-old woman, MRI findings
Axial T2-weighted fluid attenuated inversion recovery (FLAIR) magnetic resonance image in a 25-year-old man with complex partial seizures. Axial T2-weighted.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 Απριλίου Παγκόσμια μέρα για τον Αυτισμό

Τι θα σου έλεγε ένα παιδί με Αυτισμό

Είμαι ένα Παιδί με Αυτισμό! ΌΧΙ ένα αυτιστικό παιδί!

Είμαι πολύ ευαίσθητος : Στο έντονο φως Σε δυνατούς ήχους Σε αγγίγματα

Το περιβάλλον στο οποίο ζω είναι για μένα πολλές φορές εχθρικό.

Μπορεί να σου φαίνομαι περίεργος/η, αρνητικός/ή , κάποιες φορές και επιθετικός/ή αλλά το μόνο που προσπαθώ να κάνω είναι να υπερασπιστώ τον εαυτό μου!

Μάθε επιτέλους τη διαφορά του ΔΕΝ ΘΕΛΩ και του ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να κάνω κάτι!

Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά από μια Κυριολεξία και μια Μεταφορά. Πχ «Βρέχει καρεκλοπόδαρα»

Να είσαι υπομονετικός μαζί μου. Δυσκολεύομαι να σου εκφράσω τα συναισθήματά μου με λέξεις.

Για να κάνω κάτι πρέπει να μου το δείξεις ή και να μου το πεις πολλές φορές ώστε να το καταλάβω.

Δώσε σημασία σε αυτά που μπορώ να κάνω, παρά σε αυτά που δεν μπορώ!

Βοήθησέ με να κάνω φίλους γιατί δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω μια συζήτηση και πώς να συμμετέχω σε ένα παιχνίδι

Δεν επέλεξα εγώ τον Αυτισμό μου. Θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα

Δες τον Αυτισμό μου σαν μια διαφορετική ικανότητα παρά σαν μια ανικανότητα

iris halmshaw, autistic 3 year

ΝΑΙ είμαι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ αλλά και ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ, όπως ΟΛΟΙ μας!!!

ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ