Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποιώντας τον μαθητικό υπολογιστή στη τάξη … Γ. Λαγουδάκος – Χρ. Σταύρου
Advertisements

Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη. ΚατηγορίαΕφαρμογήLink 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Educationhttp://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ.
8Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ - IPSIA TREBISACCE (CS) ITALY
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Σεμινάριο Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2012 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
ΟΤΑΝ Ο AYRTON SENNA AYRTON SENNA ( ) ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Υποενότητα 5.5: Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα Γουλή Ευαγγελία Ενότητα 5: Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παρασκευή, 3 Απριλίου.
«Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» Δρ. Φραγκάκη, Μ. &
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Μαθησιακή διαδικασία και Σύγχρονες Τεχνολογίες
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σπυρίδων Δουκάκης, ΠΕ 03 & ΠΕ 20 Ιωάννης Σαράφης, ΠΕ 03 ΑΘΗΝΑ / Ομάδα ανάπτυξης PIERCE- Αμερικανικό.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
Γεωργία Τσαπάλου & Στέλλα Κούρτη Μια μικρή εισαγωγή : Η σημασία της ερώτησης στην διδακτική διαδικασία  Η ερώτηση αποτελεί συστατικό μέρος του λόγου.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ Ενότητα 3: Η έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
1. Αποδοχή μιας νέας τεχνολογίας Από Gardner Inc. "The Hype Cycle" 2.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΩΝ ΚΩΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Διδακτική των μαθηματικών Διδάσκων: Λεμονίδης Χ. Εξάμηνο: Δ΄
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία τησ δευτεροβάθμιασ εκπαίδευσησ
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία
Δημιουργησαν οι... Νίκος Πατέλλης Άντρι Ντούκα Θοδωρής Σκούρτι.
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Η βεβαιότητα της μαθηματικής αλήθειας
Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ψ=αχ+β 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συντελεστής διεύθυνσης
Καραγιάννης Ιωάννης, Σχ. Σύμβουλος Ν. Δωδεκανήσου
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
Γενικό Λύκειο Κορώνης Μεσσηνίας
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Σύψα Πολυνίκη

Η δραστηριότητα – Δ23: Εγγράψιμο τετράπλευρο Το σημείο τομής Κ παραμένει σταθερό Γνωρίζετε ότι κάθε τρίγωνο είναι εγγεγραμμένο σε κύκλο με κέντρο το σημείο τομής των μεσοκαθέτων των πλευρών του. Είναι κάθε τετράπλευρο εγγράψιμο σε κύκλο; Διέρχονται οι μεσοκάθετοι κάθε τετραπλεύρου από το ίδιο σημείο; Διερεύνηση για το τι συμβαίνει αν η μια κορυφή μεταβάλλεται. Η διερεύνηση οδηγεί στον κύκλο που περνά από τις τρεις κορυφές και στην αναζήτηση συνθήκης ώστε και η τέταρτη κορυφή να βρίσκεται πάνω σ’ αυτόν τον κύκλο Διατύπωση εικασίας: Για να είναι το τετράπλευρο εγγράψιμο πρέπει οι δύο απέναντι γωνίες να είναι παραπληρωματικές Διερεύνηση απαιτείται και στην απόδειξη Μπορεί Α + Γ = 180 𝜊 και το τετράπλευρο να μην είναι εγγράψιμο; Όχι, διότι τότε θα ήταν Γ = Ε Απομένει η τυπική απόδειξη του κριτηρίου ότι αν δυο απέναντι γωνίες είναι παραπληρωματικές, το τετράπλευρο είναι εγγράψιμο.

Επιλογή δραστηριότητας Πλούσια μαθηματική δραστηριότητα – υψηλό γνωστικό επίπεδο Τα μαθηματικά χαρακτηριστικά της δράσης Ο ρόλος των ψηφιακών εργαλείων καθοριστικός στη διερεύνηση Διαφορετικές στρατηγικές επίλυσης Δημιουργία συνδέσεων με προηγούμενη γνώση Ανάπτυξη μαθηματικού συλλογισμού Εμπλοκή των μαθητών Διερεύνηση Αναζήτηση ιδιοτήτων και σχέσεων, Εύρεση κανόνων και διατύπωση εικασίας Ανάπτυξη μαθηματικού συλλογισμού που εμπεριέχει επιχειρηματολογία και μαθηματική απόδειξη. Κύκλος που διέρχεται από 3 σημεία Κατασκευή Μεσοκάθετος – ιδιότητα Εξωτερική γωνία τριγώνου Εγγεγραμμένες γωνίες

Οργάνωση τάξης – Υλικά Χώρος υλοποίησης της δραστηριότητας: το εργαστήριο πληροφορικής. Χρόνος υπολποίησης: 1 διδακτική ώρα Ομάδες των 3 ατόμων. Κάθε ομάδα σε ένα υπολογιστή Ένα δόμημα στο λογισμικό geogebra στο οποίο θα είναι σχεδιασμένο μόνο ένα τετράπλευρο Φύλλο εργασίας με τις ερωτήσεις της δραστηριότητας. Τα ερωτήματα λιγότερο καθοδηγητικά σε σχέση με τα ερωτήματα της αντίστοιχης δραστηριότητας στο ΑΠΣ Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν μολύβι και χαρτί και γεωμετρικά όργανα για να κατασκευάσουν τον περιγεγραμμένο κύκλο τριγώνου Ο εκπαιδευτικός θα οργανώνει τις διερευνήσεις και τις λύσεις των ομάδων

Τι δεξιότητες αναμένεται να αναπτύξουν οι μαθητές Ικανότητα στην αποτελεσματική χρήση ψηφιακών εργαλείων Ανάπτυξη διαδικασιών πειραματισμού, διερεύνησης, διατύπωσης και ελέγχου υποθέσεων Ικανότητα στην ανάλυση και στην ερμηνεία δεδομένων Κριτική ικανότητα στην επιλογή μεταξύ διάφορων ενδεχομένων Ικανότητα στην επιχειρηματολογία και τη μαθηματική απόδειξη Ικανότητα στη διαχείριση της πολυπλοκότητας ενός προβλήματος Κοινωνικές δεξιότητες Επικοινωνία Συνεργασία Αλληλεπίδραση σε ετερογενείς ομάδες Αυτονομία μέσα στην ομάδα Τι σημαίνει για τη γωνία Γ ότι τι σημείο Γ θα βρεθεί πάνω στο ημικύκλιο; Κ: σημείο τομής των μεσοκαθέτων των πλευρών ΑΔ και ΑΒ Κ: κέντρο του περιγεγραμμένου κύκλου του τριγώνου ΑΒΔ

Ευχαριστώ για την προσοχή σας