Development of sample e-Hoop content

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ DOS (Disk Operating System)
Advertisements

Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
To περσικό κράτος και οι Έλληνες της Μ. Ασίας
Πανεπιστήμιο Κύπρου – Τμήμα Πληροφορικής EPL602 Foundations of Web Technologies jQuery Mobile News Site Presented by: Christodoulos Michael Dimitris Stokkos.
Dear marker118642, Your Conference, Α ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 3ΗΣ ΠΕ Ν.ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, has been successfully created for May :01 AM Buenos Aires Duration:
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Μάθημα 1 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα. Διευθύνσεις Πως αποκωδικοποιούνται οι διευθύνσεις: Πρωτόκολλο://server.domain.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Μάθημα 6ο Κινητοποίηση Προσωπικού
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Συμβουλευτική Ψυχολογία
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Παιδιά μου, ας μην Α΄Ιωάννου 3:18 και ωραίες φράσεις αγαπάμε με λόγια
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
International Hospitality Management MC Employability Scheme
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Τα γραφικά στην πληροφόρηση και στην εκπαίδευση, Μέρος 4ο
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
«Ψηφιακά σύνολα εικόνων για τα σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά υλικά» Αγάθος Μιχάλης 10/11/2018.
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Class X: Verbal Roots and Imperfect © Dr. Esa Autero
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Chapter 34 Indicative of δίδωμι.
Εισαγωγή στη δημιουργία ιστοσελίδων Διδάσκων:
Μανίκη Γαβριέλλα Μήτσης Σταύρος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Development of sample e-Hoop content Lefteris Kozanidis . PhD Hellenic Open University e-Hoop 5th Meeting Patras, Greece 26-27/05/2015

Different forms of Educational Content Static html form Static text & images video with voice description Text description & Images or animations video with text description voice description with Images or animations Video with voice and text description Description in text and voice format. Use of Images or animations e-Hoop 4th Meeting Patras, Greece 11-12/11/2014

Examples: Static text (1)Oι Πέρσες κατέλαβαν την Ιωνία. e-Hoop 4th Meeting Patras, Greece 11- 12/11/2014 Examples: Static text (1)Oι Πέρσες κατέλαβαν την Ιωνία. (2)Οι Ίωνες αποφάσισαν να επαναστατήσουν γι’ αυτό ζήτησαν βοήθεια απο την ηπειρωτική χώρα. (3)Οι Αθηναίοι έστειλαν 20 πλοία, με περίπου 1000 άντρες και η Ερέτρια 5 πλοία. (4)Οι Ίωνες και οι σύμμαχοί τους κατέστρεψαν τις Σάρδεις. (5)Οι Πέρσες απάντησαν καταστρέφοντας την Έφεσο και την Μίλητο. Έκαψαν τα κτίρια, σκότωσαν τους περισσότερους άνδρες και υποδούλωσαν γυναικόπαιδα.

Examples: video with voice description

Examples: video with text description

Examples: video with voice & text description

Programs used Gimp 2.8 e-Hoop 4th Meeting Patras, Greece 11-12/11/2014

Create (a little bit more) complex educational content No standard layout Modify text layout First upload images to the media library e-Hoop 5th Meeting Patras, Greece 26-27/05/20

Create (a little bit) complex educational content e-Hoop 5th Meeting Patras, Greece 26-27/05/20

Suggestions about the size of the images e-Hoop 4th Meeting Patras, Greece 11- 12/11/2014 Use images with the proper rights Suggestions about the size of the images Use images no larger than 1 MB Due to performance issues. approximate size of 400kb is enough. Use png or jpg format do not use image files of bmp  format Use image smaller than 800px in width Test how the images is presented in the learning object when you access the learning platform as student It is possible to click on images but the procedure is not automatic. You have to set a hyperlink to the location of the larger image.

Web site: http://quality.eap.gr Thank you! Web site: http://quality.eap.gr