Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερευνητική εργασία για τα είδη ηλεκτρονικής παρενόχλησης.
Advertisements

Διαδικτυακός εκφοβισμός
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Από τους μαθητές της Α’ Τάξης Γυμνασίου Ψαρών Ψαρά
9ο Γενικό Λύκειο Ιωαννίνων
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
4ο Λύκειο Θεσσαλονίκης Μέλη ομάδας: Ραφαήλ Άλλα Λαμπρινή Γκέτσκα
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός στα Σχολεία
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΑΝΑΗ ΚΟΤΣΑΡΗ ΤΑΞΗ: ΣΤ’1
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ασφαλεια στο διαδικτυο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Τετράμηνο α’
menu 1 Διαδικτυακή Βία Περιεχόμενα ΚΟΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΙΑΤΟΥ ΜΥΡΤΩ
Διαδικτυακός εκφοβισμός. Τι είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός ;  Παρενόχληση  Απειλή  Ταπείνωση  Εκφοβισμός.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
CYBER BULLYING.
Θέμα project : Cyberbullying
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
Θοδωρής Λάζαρης, Πρόδρομος Σχιστοχείλης, Λευτέρης Πάνου.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Είδη γραπτού ή προφορικού λόγου : 1.Πεζός Βασικά στοιχεία η λογική και η ακρίβεια π. χ. διήγημα, μυθιστόρημα, νουβέλλα, δοκίμιο κ. λπ. 2.Έμμετρος ( ποίηση.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Τι σημαίνει Διαδικτυακός Εκφοβισμός ;
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Θρησκευτικά Θεματική ενότητα 1 Βίκυ Διονυσοπούλου Β2
Νικοσ τασιοσ κωσταντινοσ τραπαλησ
Aλεξάνδρα Τ. Aγγελική Ν. Ραφαήλ Φ. Σπυριδούλα Λ. ΣT1
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός (Cyberbullying): Γιατί αφορά το σχολείο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση Υπό-Ενότητα: Αίτια ηλεκτρονικής παρενόχλησης Μορφές ηλεκτρονικής παρενόχλησης

Γκούμα Ελένη Μιχαλούδη Μαρία Φραντζανά Ειρήνη Μ έ λ η ο μ ά δ α ς 2 Γκούμα Ελένη Μιχαλούδη Μαρία Φραντζανά Ειρήνη

Μορφές ηλεκτρονικής παρενόχλησης Πειράγματα με στόχο τη διασκέδαση Διάδοση άσχημων-προσβλητικών  φημών on-line Παρενόχληση Επαναλαμβανόμενη αποστολή ηλεκτρονικών ή τηλεφωνικών μηνυμάτων

Επαναλαμβανόμενες νεκρές κλήσεις. Αποστολή φωτογραφιών του ατόμου ή αλλού είδους μαγνητοσκοπημένου υλικού Αποστολή κειμένων, e-mail, ή άμεσων μηνυμάτων με βλαβερό και απειλητικό περιεχόμενο ή αποστολή «αστείων» που γελοιοποιούν κάποιο παιδί. Δημιουργία ψεύτικου διαδικτυακού προφίλ σε κάποια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο την γελοιοποίηση κάποιου παιδιού. Επαναλαμβανόμενες νεκρές κλήσεις.

Απειλή συμπαικτών στα διαδικτυακά παιχνίδια. Αποστολή κακοποιητικών και εξευτελιστικών μηνυμάτων, βίντεο μέσω κινητών τηλεφώνων ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή αποστολή απειλών για τη σωματική ακεραιότητα στο θύμα ή σε άλλους παραλήπτες. Δημιουργία κάποιου είδους «ψηφοφορίας» σε έναν ιστοχώρο, όπου τα παιδιά μπορούν να ψηφίσουν για το ποιο είναι το πιο άσχημο ή το πιο χοντρό παιδί του σχολείου με σκοπό να εξευτελίσουν ή να ντροπιάσουν κάποιο παιδί. Απειλή συμπαικτών στα διαδικτυακά παιχνίδια.

Αποστολή ιών ή άλλων πειρατικών προγραμμάτων με σκοπό να βλάψουν τον υπολογιστή κάποιου παιδιού ή να το κατασκοπεύσουν. Κλοπή ταυτότητας ή παραβίαση προσωπικού λογαριασμού και χρήση του ονόματος ξένου χρήστη με σκοπό τη διάδοση φημών. Δημοσίευση ή αποστολή προσωπικών πληροφοριών σε πολλαπλούς παραλήπτες και δημοσίευση δυσάρεστων φωτογραφιών ή μηνυμάτων για άλλους σε ιστολόγια

Δημοσίευση πραγματικών ή ψεύτικων φωτογραφιών σεξουαλικού περιεχομένου που απεικονίζουν ένα συγκεκριμένο παιδί και που αποστέλλονται σε πλήθος παραληπτών. Εγγραφή κάποιου παιδιού σε ιστοχώρο πορνογραφικού περιεχομένου χωρίς τη συγκατάθεσή του και αποστολή πορνογραφικού υλικού. Ο εκφοβισμός μέσω του Διαδικτύου μπορεί να είναι άμεσος ή έμμεσος εμπλέκοντας και άλλα άτομα που ενδεχομένως να μην γνωρίζουν καν το θύμα.

 Δημιουργία ιστοσελίδων που στοχοποιούν συγκεκριμένα άτομα καλώντας και άλλους να δημοσιεύουν μηνύματα μίσους που μπορεί να περιλαμβάνουν παραδείγματα ρατσισμού, σεξισμού κ.λπ. Υποκίνηση τρίτων για διαδικτυακή παρακολούθηση και παρενόχληση του ατόμου

Αιτία ηλεκτρονικής παρενόχλησης Ο κυβερνοεκφοβισμός συμβαίνει για πολλούς λόγου, πολλοί από τους οποίους συμπίπτουν με τα αίτια οποιουδήποτε άλλου είδους εκφοβισμού. Ωστόσο ενδέχεται να είναι ακόμη πιο ελκυστικός επειδή λαμβάνει χώρα ανώνυμα. Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων που πιθανόν θα παρενοχλήσουν κάποιον ηλεκτρονικά : οι δημοφιλείς και οι αντικοινωνικοί.

Τα δημοφιλές παιδιά θα ασκήσουν αυτού του είδους βία επειδή Τα παιδία τα οποία είναι λιγότερο κοινωνικά εκφοβίζουν ηλεκτρονικά τους άλλους επειδή : Τα δημοφιλές παιδιά θα ασκήσουν αυτού του είδους βία επειδή Τους βοηθά να αποδεχτούν τον εαυτό τους. Θεωρούν ότι θα τους αποδεχτούν οι συνομήλικοι τους. Δεν έχουν την δυνατότητα να μπουν στην θέση αυτών που πληγώνουν Είναι ένας τρόπος να παραμείνουν δημοφιλείς. Το τραύμα των υπολοίπων τους προσφέρει την αίσθηση της δύναμης.

Άλλοι λόγοι που οι έφηβοι παρενοχλούν άλλους ηλεκτρονικά είναι Ανωνυμία – η ηλεκτρονική παρενόχληση επιτρέπει στον θύτη να μην αντιμετωπίζουν το θύμα πρόσωπο με πρόσωπο . Έτσι ο κυβερνοεκφοβισμός απαιτεί λιγότερο θάρρος και παρέχει την ψευδαίσθηση ότι αυτή η πράξη τους δεν θα αποκαλυφτεί. Άγνοια για τις συνέπειες- το παγκόσμιο συμβούλιο αποτροπής εγκλήματος αναφέρει ότι σε έρευνες το 81% των παιδιών είπαν πως πιστεύουν ότι οι άλλοι ασκούν ηλεκτρονική βία επειδή νομίζουν ότι είναι αστείο.

Εκδίκηση – υπάρχει μια τάση από μερικά παιδιά τα οποία έχουν πέσει θύματα βίας να βρίσκουν άλλες μεθόδους για να πάρουν εκδίκηση . Θεωρούν την πράξη τους δίκαια επειδή έχουν γελοιοποιηθεί και βασανιστεί από τα θύματα τους. Η πεποίθηση πως όλοι παρενοχλούν ηλεκτρονικά Δεν έχουν με τι να ασχοληθούν : παιδιά τα οποία βαριούνται εύκολα και ψάχνουν για εναλλακτικά μέσα διασκέδασης θα στραφούν στην ηλεκτρονική παρενόχληση για να προσθέσουν λίγο ενδιαφέρον και δράμα στην ζωή τους

Ενδίδουν στην πίεση από τους φίλους τους- μερικές φορές οι έφηβοι θα παρενοχλήσουν άλλους ηλεκτρονικά για να γίνουν αποδεκτοί από την παρέα τους . αυτό σημαίνει πως αν και ίσως αυτή η πράξη είναι ενάντια στα πιστεύω τους, ανησυχούν περισσότερο για την αποδοχή τους από την παρέα που θαυμάζουν πάρα για της συνέπειες του κυβερνοεκφοβισμού. Διψά για δύναμη- η ηλεκτρονική παρενόχληση μπορεί να ανεβάσει το κοινωνικό στάτους κάποιου. Μέσο του κυβερνοεκφοβισμού επιτυγχάνετε η απομίμηση των παιδιών που ασκούν βία στο σχολικό περιβάλλον .

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας