Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To Παιχνίδι είναι το Διαδίκτυο
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
PROJECT 4 Greeklish.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ Βασικές έννοιες: μητρική γλώσσα Μητρική γλώσσα Η γλωσσική μορφή με την οποία έρχεται σε επαφή το παιδί.
Ζάππειο Μέγαρο Απρίλιος 2014 Νέα ψηφιακά μέσα στα χέρια των μαθητών: Καλό και δημιουργικό διαδίκτυο.
Η δυναμική τους ως μέσων πρακτικής γραμματισμού Blogs & wikis.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Υποτιτλισμός παράθυρο σε μα ξένη κουλτούρα Υποερώτημα Η ελληνική πραγματικότητα στο χώρο του υποτιτλισμού. Όνομα ομάδας: Άντε γειά Μέλη ομάδας : Αθανασοπούλου.
Άσκηση Ανατομίας σε πτώμα (δωρητή) Μυοσκελετικό σύστημα (οστά, σύνδεσμοι, αρθρώσεις, μύες) Περιφερικό κυκλοφορικό σύστημα (αρτηρίες, φλέβες) Περιφερικό.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Μαθαίνω τις χερσονήσους της Ελλάδας
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχολικό έτος: Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
QUIZ.
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Κεφάλαιο 2 Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης.
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
Οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
Γιατί ο τεχνικός της ΔΕΗ φοράει πλαστικά ή λαστιχένια γάντια όταν αγγίζει τα γυμνά καλώδια;
Περί greeklish...ο λόγος! Εργασία για το μάθημα « Κοινωνιογλωσικές θεωρήσεις για την γλώσσα και την διδασκαλία της» Δήμα Ιφιγένεια Διτσόλα Ελένη Δουργουτιάν.
Η ταυτότητα της Ευρώπης – Η θέση της Ευρώπης
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ψευδή προφίλ στο facebook
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η χρήση του facebook για την εκμάθηση της νέας ελληνικής γλώσσας ως ξένης

Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook Προσφέρει τη δυνατότητα: σύγχρονης (chat) και ασύγχρονης επικοινωνίας (inbox, wall). καλλιέργειας και χρήσης της γλώσσας σε αλλόγλωσσο περιβάλλον. ενημέρωσης για πολιτιστικά γεγονότα και συμμετοχής σε αυτά. ενημέρωσης για θέματα επικαιρότητας (από επίσημους φορείς, αλλά και απλούς χρήστες) και ενεργού σχολιασμού αυτών.

συμμετοχής σε παιχνίδια ή παραγωγής παιχνιδιών π. χ συμμετοχής σε παιχνίδια ή παραγωγής παιχνιδιών π.χ. ιεράρχησης, ερωτηματολόγια, quiz, χρήσης γλώσσας με χαρακτηριστικά προφορικού λόγου

Mειονεκτήματα χρήσης του facebook παρατηρείται συχνά κατά την συνομιλία εναλλαγή κωδίκων, καθώς και γραφή σε greeklish. υπάρχει έλλειψη παραγωγής και κατανόησης προφορικού λόγου. εμφανίζονται νέα γλωσσικά στοιχεία όπως συντομογραφίες (τεσπα) και ο μαθητής μπορεί να παρανοήσει το περιβάλλον χρήσης αυτών.

αποσπάται η προσοχή από διάφορες άλλες δραστηριότητες, οι οποίες δεν προωθούν την εκμάθηση της γλώσσας όπως παιχνίδια, όπου δεν χρησιμοποιείται η γλώσσα – στόχος. παρατηρείται ιδιαίτερο ύφος στην ηλεκτρονική συνομιλία που δεν απαντάται σε άλλα περιβάλλοντα και η υιοθέτησή του δεν ταιριάζει πέραν αυτού. υπάρχουν εφαρμογές γραμμένες στη μητρική γλώσσα και έτσι δεν έρχονται σε επαφή με δραστηριότητες που προσφέρουν γλωσσικό εισαγόμενο.