ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Interro.
Advertisements

ETONNEZ-VOUS, EMERVEILLEZ-VOUS ! Εκπλαγείτε και Θαυμάστε !
Aznavour Il faut savoir
1 New Curricula Gymnasium-English School year Welcome to the 2 nd Seminar
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
1 Terminology & Translation Issues (Introductory Session) Delivered by Dr Fotios Karamitroglou.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
The Discursive Construction of Masculinity in Greek Men’s Lifestyle Magazines: the Case of Nitro. Konstantia Kosetzi and Alexandra Polyzou, Lancaster University,
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μεταμορφώσεις του ρόλου του μαθητή και του εκπαιδευτικού σε μια διαφοροποιημένη παιδαγωγική Ανδρέας Δ. Καρατζάς, Phd Επιστημών αγωγής Εισήγηση σε νεοδιόριστους.
From educational pragmatism to critical literacy pedagogy: transformations in teaching practices Bessie Mitsikopoulou Faculty of English Studies, University.
ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ Λυσίας Ὑπὲρ Μαντιθέου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ
ΕΝΝΟΙΛΟΓΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
OO Design Principles (part II) Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development) ΠΛΥ 308.
Ισαακ νευτωνασ ΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΠΤΙΚΗ
Ερευνητική Εργασία Α’ Τετραμήνου
Αυτόματη Μετάφραση Machine Translation. «..Translation is a fine and exciting art, but there is much about it that is mechanical and routine..» Kay (1997)
ΓΝΩΣΗ, ΕΞΟΥΣΙΑ, ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΠΟΙΗΣΗ (SAVOIR, POUVOIR, SUBJECTIVATION) «Η έννοια του εαυτού στο ύστερο έργο του Michel Foucault»
Μια προσέγγιση της διατροφής… Από το εργαστήριο της φύσης στο εργαστήριο της κουζίνας.
Savoir Vivre.
Μεγαλώνοντας με το Διαδίκτυο Χρήση & ασφάλεια
Project : Η Γλώσσα του σώματος
1 New Curricula Gymnasium-English School year Welcome
OO Design Principles Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development) ΠΛΥ 308.
«Έφτασα να πιστεύω ότι στο σχολείο, … οι μόνες γνώσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ατόμου είναι αυτές που ο ίδιος ανακαλύπτει μόνος του.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
Les Amis d’Ion, sur les traces d’un réseau antique entre Chios et Athènes… Penser les réseaux en SHS 15&16 avril 2015 Bordeaux Montaigne.
Παντελής Μηνιώτης Αικατερίνη Μπατίδη Ρόζα Μπεκρή Παναγιώτα Παλαμάρα
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
Η συγκρότηση του νοήματος σε πολυτροπικά κείμενα
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις γλώσσες Και ΕΔΙΑΜΜΕ.
Project Φακυρούδη Δανάη.  Η Μπάθορι ήταν κόμισσα της Ουγγαρίας. Θεωρείται πλέον η πιο γνωστή δολοφόνος κατά συρροή στην ιστορία της Ουγγαρίας και της.
1 Jean-Pierre MARTINETTI Professeur associé à l’Université de Paris 1 Panthéon Sorbonne Expert du GTD / TSG (Tourism Sustainability Group) Commission Européenne.
τησ Ερευνασ στην επιστημη του Θεατρου Εισηγητρια: Αννα μαυρολεων
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις γλώσσες
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
Τι είναι η «γλωσσική στροφή» στη θεωρία;
Περιεχόμενα: Εισαγωγή Βασικοί κανόνες savoir vivre Τηλέφωνο Φιλία
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Λογοτεχνία
Πραγματολογία.
Η γλωσσική στροφή στην ιστορία
ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ETONNEZ-VOUS, EMERVEILLEZ-VOUS !
Τοῦ Πλάτωνος Συμποσίον.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γραφείο Διατροφής - Κλειώ.
Savoir Vivre Το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) είναι εγχειρίδιο σύμφωνα με το οποίο ο αναγνώστης μαθαίνει να εφαρμόζει στο σύνολο της ζωής του, κανόνες καλής.
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ETONNEZ-VOUS, EMERVEILLEZ-VOUS !
Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης
Ανέλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο! 2ο ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
νομίζετ᾽ εἶναι τὸν τόπον...
Lecture analytique en ECLA en classe de troisième
Correcting Some Common Libertarian Misconceptions
Pratiquer la pédagogie differenciée Pourquoi et comment Mavrommati Efi Coordinatrice pédagogique 1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

4ο ΜΑΘΗΜΑ 2. Παιδαγωγικός Λόγος (discours) και παιδαγωγική γνώση (savoir) Οριοθέτηση της έννοιας και του περιεχομένου του όρου “παιδαγωγική γνώση”. Συζήτηση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια των εκπαιδευτικών και ανάλυση της επίκαιρης προβληματικής του ζητήματος με βάση το Ν. 3848/2010, άρθρο 2 και τον τρόπο απόκτησης της συγκεκριμένης πιστοποίησης. Η "ευεργετική" για τα Τμήματα Φ.Π.Ψ και Φ.Π. των Φιλοσοφικών Σχολών διάταξη των Ν. 4186/2013, άρθρο 36,§22γ.

3. Παιδαγωγική ιδεολογία και εκπαιδευτική πραγματικότητα Οι παιδαγωγικές ιδέες στη νεοελληνική Εκπαίδευση (1834-2011). Η συγκρότηση και η επίδραση των παιδαγωγικών ρευμάτων στη λειτουργία του νεοελληνικού σχολείου: - Αυταρχική ή Παραδοσιακή ή Παλιά ή Φρονηματιστική Παιδαγωγική - η Νέα Αγωγή ή Φιλελεύθερη Παιδαγωγική - η Ψυχαναλυτική/"Ψυχοθεραπευτική" Παιδαγωγική - η Ριζοσπαστική ή Κοινωνιολογική ή Κριτική Παιδαγωγική