Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ERASMUS+ το νέο Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
Advertisements

ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σημειώσεις για το μάθημα: Επιτόκια Συμεών Καραφόλας.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Teacher School Education Gateway
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Σχετικά με το School Education Gateway
COMENIUS REGIO Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Άρθρο 12- Παραβάσεις και Aνάρμοστη διαγωγή
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Σερρών συναντά την πολιτιστική δράση της Unesco
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 8Ο.
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Τίτλος εργασίας- «Στήσιμο Αγώνων-Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης»
Τίτλος εργασίας: «Στήσιμο αγώνων Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης».
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας : « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων».
Τίτλος εργασίας- «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας« Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Λήδα Κουρσουμπά Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Βασική Δράση 1 Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ορισμός του στησίματος αγώνα ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ #2: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΟΚΙΜΗΣ ΝΙΓΗΡΙΑ-ΣΚΩΤΙΑ Πώς να: Εξήγηση και προτεινόμενη διατύπωση: «Ήταν ένα παιχνίδι προετοιμασίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA το 2014 στην Βραζιλία μεταξύ της Νιγηρίας (συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο) και της Σκωτίας (δεν συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο) στις 27 Μαΐου 2014 ακριβώς πριν την έναρξη του τουρνουά. Την προηγούμενη ημέρα από αυτό το παιχνίδι τα συστήματα παρακολούθησης προειδοποίησαν ότι αυτό το παιχνίδι είναι ύποπτο λόγω των ακανόνιστων προτύπων στοιχημάτων. Όλες οι αγγλικές αθλητικές εφημερίδες έγραψαν σχετικά με αυτές τις προειδοποιήσεις. Ακόμη και ο τερματοφύλακας ενεργούσε σαν να δρούσε σε αυτή τη σκηνή που μόλις είδαμε πριν. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε γιατί έδρασε με αυτό τον τρόπο και καταλήξαμε σε δύο λύσεις. Η ο τερματοφύλακας ήταν υπό ισχυρή πίεση από τους υποστηρικτές (εγκληματίες στο παρασκήνιο) να χειραγωγήσουν τη σκηνή ή η συμπεριφορά του ήταν απλά μία πολύ ανόητη κίνηση για έναν επαγγελματία αθλητή. Η υπόθεση δεν ερευνήθηκε από την FIFA αλλά κατά πάσα πιθανότητα ήταν μία αποτυχημένη προσπάθεια χειραγώγησης». FIXTHEFIXING – Education Tool

Ορισμός του στησίματος αγώνα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ ΑΓΩΝΩΝ Μεγαλύτερη απειλή στα μοντέρνα αθλήματα (επαγγελματικά & ερασιτεχνικά). Είναι πραγματικό (όπως είδαμε και στο προηγούμενο παράδειγμα στο βίντεο). Ορισμός του στησίματος αγώνων: « Το στήσιμο των αγώνων ορίζεται ως η πράξη επηρεασμού της πορείας ή του αποτελέσματος ενός αθλητικού γεγονότος». Είναι θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ! Πώς να: Για « την μεγαλύτερη απειλή»: Ο παιδαγωγός περιλαμβάνει μία παγκόσμια πηγή έρευνας περιγράφοντας το φαινόμενο. Έρευνα πραγματικών και υποτιθέμενων περιπτώσεων στη χώρα καταγωγής σας. Αντιγράψτε και επικολλείστε τους τίτλους των μέσων ενημέρωσης ( γραπτά, ηλεκτρονικά, κλπ) περιπτώσεων στη χώρα σας. Για το «είναι πραγματικότητα»: Περάστε το μήνυμα ότι η χειραγώγηση στον αθλητισμό είναι πραγματική. Προτεινόμενη διατύπωση: «Εάν παρακολουθείτε καθημερινά τα ΜΜΕ είτε τηλεοπτικά, είτε ηλεκτρονικά, γραπτό Τύπο ή οτιδήποτε δεν θα υπάρχει μέρα χωρίς κάποια είδηση ή πληροφορία σχετικά με περιπτώσεις στησίματος αγώνα ή χειραγώγησης στον αθλητισμό». Προσπαθήστε να ευαισθητοποιήσετε το κοινό σας/ με τους μαθητές σας ότι οποιαδήποτε μορφή ΜΜΕ είναι μία πολύτιμη πηγή για περιπτώσεις και για την γενική κατανόηση του φαινομένου. Για «τον ορισμό»: Πριν να αποκαλύψετε τον ορισμό, διαδραστικά ρωτήστε το κοινό σας/ συζητήστε με το κοινό σας πώς φαντάζονται τον ορισμό/ αφήστε τους να αναπτύξουν έναν ορισμό σε 3-5 λεπτά, αυτοδιαγνωστικής προσέγγισης. Εργαστείτε σε ένα κοινό αποτέλεσμα για τον ορισμό. Συμβουλή: Να είστε θαρραλέοι όσον αφορά την παρακίνηση του ακροατηρίου σας/μαθητών σας για να συμμετέχουν ενεργά. Για την «Αξιοπιστία»: Προτεινόμενη διατύπωση: «Εάν δεν είναι εγγυημένο ότι ό,τι και να συμβεί σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, σε μία πίστα πάγου, σε ένα γήπεδο μπάσκετ ή σε ένα γήπεδο τένις είναι δίκαιο και αξιόπιστο για τους αθλητές, τους προπονητές, τους διαιτητές, τους φιλάθλους, τους τηλεθεατές (δεν έχει σημασία εάν αφορά επαγγελματίες ή ερασιτέχνες στον αθλητισμό) έχει ένα πρόβλημα ύπαρξης. Με άλλα λόγια: εάν το άθλημα χειραγωγείται διαρκώς, ο καθένας που εμπλέκεται στο άθλημα έχει πρόβλημα με την αξιοπιστία. Εάν όλοι σε αυτή την αίθουσα αντιλαμβάνεστε τον όρο αξιοπιστία και τι είναι πίσω από την αξιοπιστία που σχετίζεται με το φαινόμενο του στησίματος των αγώνων, κερδίζετε όλοι. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλοι θα εξέλθετε από την αίθουσα αυτή έχοντας καταλάβει το 100% του όρου αξιοπιστία». FIXTHEFIXING – Education Tool

Ορισμός του στησίματος αγώνων ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ ΑΓΩΝΩΝ Πώς να: Εξηγήσετε την «προσέγγιση των ενδιαφερομένων μερών»: Προτεινόμενη διατύπωση: « Σε αυτή τη διαφάνεια μπορείτε να δείτε τα κύρια ενδιαφερόμενα μέρη στον αθλητισμό. Ας επιστρέψουμε στη λέξη «αξιοπιστία». Καθαροί, δίκαιοι και μη χειραγωγημένοι αγώνες είναι οι βασικές προϋποθέσεις για την αξιοπιστία όλων των μερών». FIXTHEFIXING – Education Tool

Ορισμός του στησίματος αγώνων ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ ΑΓΩΝΩΝ Πώς να: Βίντεο: Δείξτε την ενότητα σχετικά με την παγκόσμια εξήγηση του φαινομένου της χειραγώγησης των αγώνων. Μετά το βίντεο, προτεινόμενη διατύπωση: « Αυτό που μπορούμε να καταλάβουμε από αυτό το βίντεο είναι ότι εφόσον μιλάμε για παγκόσμια στοιχήματα, μιλάμε για πραγματικά πάρα πολλά χρήματα. Όπου εμπλέκεται το άφθονο χρήμα, το οργανωμένο έγκλημα δεν είναι μακριά. Το οργανωμένο έγκλημα συνήθως κερδίζει χρήματα από «επιχειρήσεις» όπως ναρκωτικά, όπλα, εμπόριο ανθρώπων, πορνεία, κλπ. Φυσικά τα χρήματα αυτά δεν είναι νόμιμα, για το λόγο αυτό οργανωμένες εγκληματικές ομάδες πρέπει να τα «ξεπλύνουν». Τα τελευταία χρόνια αποκαλύφθηκε ότι το στήσιμο και η χειραγώγηση των αγώνων ήταν ιδανικά εργαλεία για ξέπλυμα χρήματος. Ας ρίξουμε μία ματιά στο επόμενο βίντεο». Συμβουλή: 1. Πρέπει να ξεκαθαρίσετε τα μη εμπορικά/εκπαιδευτικά δικαιώματα των βίντεο 2. Να παράξετε μία μεταγλωττισμένη έκδοση στη γλώσσα σας και/η τουλάχιστον να βάλετε υπότιτλους στη γλώσσα σας. FIXTHEFIXING – Education Tool

TANKING (ΔΕΞΑΜΕΝΗ) Αθλητική χειραγώγηση To Tanking είναι: Απειλή για τον σύγχρονο αθλητισμό Μια παγκόσμια απόκλιση Προκαλείται από ορθολογικές αποφάσεις, όχι με πολιτιστικό ή εθνικό υπόβαθρο. Πώς να: Οι εκπαιδευτές θα πρέπει να παρέχουν γενική πληροφόρηση για το tanking. Οι παιδαγωγοί μπορούν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν τίτλους εφημερίδων από περιπτώσεις στη χώρα σας. Εστιάστε στην συχνότητα του tanking. Εξηγήστε τι σημαίνει το tanking προκαλείται από ορθολογικές αποφάσεις. FIX THE FIXING – Education Tool

TANKING – Αθλητική χειραγώγηση Μπορείτε να αναφέρετε μερικά πρόσφατα παραδείγματα αυτής της δραστηριότητας στον παγκόσμιο αθλητισμό; Στήσιμο αγώνα που δεν σχετίζεται με το στοίχημα είναι συχνά γνωστό με τον όρο “tanking”.   Ορισμός του Tanking: Η σκόπιμη χαμηλή απόδοση (κακή εκτέλεση) από έναν αγωνιζόμενο ή η ακατάλληλη αποχώρηση πριν από την ολοκλήρωση ενός αγώνα. Πώς να: Προτού αποκαλύψετε τον ίδιο τον ορισμό, διαδραστικά ζητήστε από το κοινό σας/συζητήστε με το κοινό σας για τον ορισμό/ αφήστε τους να αναπτύξουν έναν ορισμό αυτοδιαγνωστικής προσέγγισης. Ενθαρρύνετε τους μαθητές να δώσουν παραδείγματα του tanking. FIX THE FIXING – Education Tool

TANKING-Αθλητική χειραγώγηση To tanking δεν είναι εξαπάτηση. Η εξαπάτηση προκειμένου να κερδίσεις είναι ευρέως αποδεκτή και συμφωνημένη από πολλούς οπαδούς. Το tanking είναι εξαπάτηση να χάνεις. Υπάρχουν δύο τύποι στησίματος: Ετοιμασίες Στήσιμο για τυχερά παιχνίδια Αυτοί που στήνουν: στελέχη της ομάδας ή παίκτες Πώς να: Επισημάνετε τις διαφορές μεταξύ του εξαπατώ για να κερδίσω και του εξαπατώ για να χάσω. Συζητήστε ποιοι είναι αυτοί που στήνουν σε κάθε τύπο στησίματος. Αυτοί που στήνουν: Εξωτερικοί εγκληματίες FIX THE FIXING – Education Tool

TANKING-Αθλητική χειραγώγηση Αθλητικό στήσιμο : Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο τύπων στησίματος? διευθετήσεις στοιχηματισμός Πώς να: Συζητήστε πάνω στις επόμενες ερωτήσεις: -Πότε συμπίπτουν αυτοί οι δύο τύποι στησίματος; -Αναγνωρίστε τη σχέση εξουσίας (στήνουν οι δυνατές ή οι αδύναμες ομάδες;) -Ποιος είναι ο συνολικός αριθμός τερμάτων που έχει καταγραφεί σε κάθε τύπο στησίματος; FIX THE FIXING – Education Tool

Στήσιμο σε πραγματικό χρόνο (επί τόπου) Το στήσιμο σε πραγματικό χρόνο είναι εκεί όπου ένα συγκεκριμένο γεγονός σε ένα διαγωνισμό χειραγωγείται έτσι ώστε οι τζογαδόροι να μπορούν να στοιχηματίσουν, έτσι ώστε μία μπάλα να έχει παιχθεί σε συγκεκριμένη μπάλα στο κρίκετ, ή ένα διπλό φάουλ σε κάποιο ιδιαίτερο σημείο στο τένις. Διαφορές με το στήσιμο αγώνα Σχετικά ευκολότερο να διευθετήσεις από το στήσιμο ενός αγώνα. Απαιτεί έναν ή δύο αθλητές. Το στήσιμο αφορά στο αποτέλεσμα κάποιας δραστηριότητας κατά τη διάρκεια του αγώνα/γεγονότος- δεν αφορά όλο το παιχνίδι/γεγονός. Το στήσιμο σε πραγματικό χρόνο μπορεί να μην επηρεάσει το αποτέλεσμα του παιχνιδιού/γεγονότος. Πώς να: Οι εκπαιδευτές θα πρέπει να παρέχουν γενική πληροφόρηση για το tanking. Οι παιδαγωγοί μπορούν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν τίτλους εφημερίδων από περιπτώσεις στη χώρα σας. Εστιάστε στην συχνότητα του tanking. Ενθαρρύνετε τους μαθητές να δώσουν παραδείγματα στησίματος σε πραγματικό χρόνο. FIX THE FIXING – Education Tool