ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απομόνωση νουκλεïκών οξέων από τα φυτικά κύτταρα
Advertisements

ΗΛΙΟΣ Ο Ήλιος είναι ο αστέρας του ηλιακού μας συστήματος. Είναι σχεδόν μια τέλεια σφαίρα με διάμετρο 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα (109 φορές περισσότερο.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Α2/Λ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
Επιμέλεια Κωστούλας Γεώργιος Κανδρέλης Σταύρος Νάστος Αλέξανδρος.
Επιμέλεια: Σαμαράς Πασχάλης
Θερμοδυναμική μελέτη μερικών αντιστρεπτών μεταβολών
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
8.2 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Μεταθέσεις & Συνδυασμοί
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
Θεωρία των Χρωμάτων.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
ΤΟ ΦΩΣ.
ΕΞΕΛΙΞΗ βιολογια γ.Π γ’ ταξησ (ΣΕΛ )
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Φως και χρώματα (α).
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
Μεταφορά θερμότητας με ακτινοβολία.  Θερμότητα (Q) - Θερμοκρασία (θ) - Ακτινοβολία - Χρόνος (t)  Ο Στόχοι: Να δείχνεις πειραματικά ότι:  Το ποσό της.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διδασκαλία Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ MSc Βιολόγος.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΣΕ ΠΡΙΣΜΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
Διδακτικές ενέργειες Επίδραση της θερμοκρασίας
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ Εργαστηριακή Άσκηση 11 Γ′ Γυμνασίου
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
Τα υγρά και η εξάτμιση τους
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Εισαγωγικές έννοιες φωτισμού
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΑΝΤΟΧΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ
Σύνθεση ηλιακού φωτός Το λευκό φως, η πιο σωστά το σχεδόν λευκό φως, περιέχει μια συνεχή κατανομή από διάφορα μήκη κύματος. Αντιστοιχεί όπως λέμε σε ακτινοβολία.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
THN EΡΓΑΣΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΝΔΥΛΗ ΓΩΓΩ ΓΚΕΤΑ ΡΙΝΕΒΑ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ.
Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
Μορφές ενέργειας Ενότητα 1η.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας Η προσφορά του στην κοινωνία Υπόθεση πειράματος Περιγραφή πειράματος Αποτελέσματα πειράματος [διάγραμα]

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Το πρόβλημα για το οποίο γίνεται η έρευνα είναι το να εξακριβώσουμε αν το χρώμα ενός αντικειμένου επηρεάζει την θερμότητα ,που απορροφά από μια δέσμη φωτός και τον βαθμό στον οποίο ισχύει η συγκεκριμένη θεωρία.

ΥΠΟΘΕΣΗ Για τήν απόδειξη των παραπάνω θα πρεπει να διεξάγουμε ένα πείραμα στο οποίο υποθέτουμε ότι θα αποδειχθεί ότι τα σκουρόχρωμα χρώματα αποροφούν καλύτερα την θερμοκρασία που προέρχεται το φως ενώ τα ανοιχτόχρωμα το αντίθετο

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ Για να αποδείξουμε την υπόθεση θα πρέπει να διεξάγουμε ένα πείραμα:Στο πείραμα αυτό τοποθετούμε δύο ποτήρια γυαλιού τυλιγμένα με μαύρη και άσπρη ταινία(σ’ολη την επιφάνεια τους) κάτω από ένα λαμπτήρα πυρακτώσεως.Με το πέρασμα του χρόνου θα παρατηρήσουμε τις θερμοκρασίες τις οποίες αναπτύσσουν στο εσωτερικό τους με ένα εσωτερικό θερμόμετρο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: το χρώμα επιρεάζει την απορρόφηση θερμότητας από το φως ειδικά όταν είναι σκούρο....