Http://estia.hua.gr:8080/dspace/bitstream/123456789/897/1/kozyva.pdf.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ. ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ; ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ.
Advertisements

Αγγλία Λονδίνο.
Φορολογική νομοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Επίτιμος Γενικός Διευθυντής Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών Συγγραφέας φορολογικού δικαίου Διδάκτορας Παντείου.
Λιθογραφία - Όφσετ Ενότητα 5.1: Ποιοτικός έλεγχος στην εκτυπωτική μέθοδο όφσετ Σπυρίδων Νομικός,PhD Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών.
1 Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος Μεγάλος Πόλεμος Great War Grande Guerre.
Η οργάνωση – διοίκηση σχολείου και ο χρόνος του διευθυντή σχολείου
Διαπολιτισμική Κοινωνική Εργασία Ενότητα 3: Πολιτισμικό σοκ – Κοινωνική εργασία με μουσουλμάνους Ελένη Κοντογιάννη Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Ανθρωπολογία του Θεάτρου Ενότητα 1 η : Εισαγωγή - Ορισμοί Γιώργος Σαμπατακάκης, M.Phil. (Καίμπρητζ) – Ph.D. (Λονδίνο) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 6: Οι βάσεις της Ομαδικής Συμπεριφοράς Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
Comenius ( μ.Χ.) Πρόδρομος του Διαφωτισμού και θεολόγος; Προσήλωση στις παραδόσεις αλλά και πάθος για την αποκάλυψη της αλήθειας. Στο πρόσωπό.
ADDICTION SEVERITY INDEX EUROASI (Δείκτης σοβαρότητας εθισμού)
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η΄ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων 5 η Διάλεξη.
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1.
1-1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Πληροφορικής Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων Διδάσκων: Γιώργος Σταμούλης.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
Οι Ιοί των υπολογιστών.
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων
Μαρξιστικές θεωρίες των διεθνών σχέσεων
Η Γνωστική εξελικτική θεωρία του Jean Piaget
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Εκτίμηση Βιοποικιλότητας και Βιοπαρακολούθηση Ειδών & Οικοτόπων
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Εξαγορές και Συγχωνεύσεις.
ΔΙΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ(TTIP): ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ Νίκος Κατσαρός Επιστ.Συνεργάτης ΕΚΕΦΕ.
Ο Πελοποννησιακός πόλεμος από το 420 έως το 404
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 14/10/2015.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
Χριστίνα Ταρνανίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Εμπορικού Δικαίου
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Αξιολόγηση των Φυσικών και Τεχνικών Επιδεξιοτήτων στην Καλαθοσφαίριση
Συντονιστές ν. 4469/2017 και Διαμεσολάβηση Δημήτριος Μάντζος Δικηγόρος ΥπΔΝ - Διαμεσολαβητής Εκτελεστικός Γραμματέας ΟΠΕΜΕΔ ΕΓΔΙΧ
ΓΥΝΑΙΚΑ: ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ…
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Διαχειριση εργων: εισαγωγη
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σχολική Πρακτική Ι Α΄ΑΞΟΝΑΣ: Οργάνωση και Λειτουργία του Σχολείου
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ.
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
05/05/2018 Εκτίμηση Κινδύνου-Aντιμετώπιση ατυχημάτων και καταστροφών στο Κλινικό Εργαστήριο Αδαμαντία E. Εγγλεζοπούλου ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, Msc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
Marketing για εκπαιδευτικούς
Λειτουργικά Συστήματα
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Ψηφιακή Σχεδίαση Morris Mano &Michael D. Ciletti
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Πολιτικά κόμματα Ορισμός: Είναι μια μόνιμη οργάνωση, πρωταρχικός στόχος της οποίας είναι η συμμετοχή στις εκλογές και η άσκηση εξουσίας στο πλαίσιο μιας.
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
1. Eπιστημολογική αναγκαιότητα και οντολογική ανεξαρτησία
ΠΙΝΑΚΕΣ Δομή ΟΥΡΑΣ (queue)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

http://estia.hua.gr:8080/dspace/bitstream/123456789/897/1/kozyva.pdf

Οικολογία της Ανθρώπινης Ανάπτυξης (Bronfenbrenner, 1979), και η δεύτερη χαρακτηρίζεται από μια σειρά εγγράφων που αμφισβητούν το πρωτότυπο μοντέλο (σελ. 4). Προηγούμενες θεωρίες του έδωσαν εξέχουσα θέση σε πτυχές του πλαισίου (οι περίφημες έννοιες των μικροσυστημάτων, mesosystem, exosystem, και μακροσύστημα), ενώ αργότερα κάνοντας αυτοκριτική υποβαθμίζει το ρόλο παίζει το πρόσωπο στην δική του ανάπτυξη και για εστιάζει πάρα πολύ στο πλαίσιο (Bronfenbrenner, 1989). Ενδιαφέρουσες ιδέες, όπως η μοριακή δραστηριότητα, οικολογικές εμπειρίες, οικολογική εγκυρότητα και την οικολογικές μεταβάσεις,που δίνουν ένα σημαντικό ρόλο στην αρχική εργασία του (Bronfenbrenner, 1977, 1979), σχεδόν εξαφανίζονται από τα όψιμα γραπτά του «η ανθρώπινη ανάπτυξη πραγματοποιείται μέσω των διαδικασιών της σταδιακά όλο και περισσότερο περίπλοκης αλληλεπίδρασης μεταξύ της αμοιβαίας, ενεργούς, εξελισσόμενης Βιοψυχοκοινωνικής του ανθρώπινου οργανισμού και τα πρόσωπα, αντικείμενα και σύμβολα στο άμεσο εξωτερικό περιβάλλον της. Για να είναι αποτελεσματική, η αλληλεπίδραση πρέπει να γίνει σε αρκετά τακτά χρονικά διαστήματα σε παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Οι εν λόγω σταθερές μορφές αλληλεπίδρασης στο άμεσο περιβάλλον τους, όπως αναφέρεται στο εγγύς διαδικασίες. (Bronfenbrenner & Morris, 1998, σελ.. 996,

Αντιμετωπίζοντας το παιδί… ΟΜΑΔΑ 1Η: ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑΣ ΑΠΌ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ –ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ- ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ. ΤΩΡΑ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑΣ ΑΠΌ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΈΝΙΩΘΑΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΑΠΕΝΑΤΙ ΣΑΣ (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ), ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΣΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ, ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΩΝ (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ). ΠΩΣ ΑΝΤΙΠΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Αλληλεπίδραση σε πλαίσιο…

Αξιοποιώντας την επιστημονική γνώση…

Τι θέλουμε από τους γονείς; ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ 4 ΩΣ 7: ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΩΣ ΟΜΑΔΑ 2Η: ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ (ΑΡΙΡΘΜΟΣ 1)ΤΥΠΩΝ ΓΟΝΕΩΝ (ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΑΦΟΥ ΣΧΟΛΙΆΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ 7 ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ, ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ (ΑΡΙΘΜΟΣ 2)ΜΕ ΟΣΑ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΑΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ (ΛΙΣΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ 1), ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ 2.

Ο εκπαιδευτικός αποφασίζει τη σχέση γονέων – σχολείου… ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ 8 ΩΣ 11: ΟΜΑΔΑ 3Η: ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ. ΤΕΛΟΣ , ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΆΛΛΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΕΙΣ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΌ ΑΥΤΈΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ- ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΥΤΈΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ.

Το πολιτισμικό πλαίσιο…

Ο ρόλος του status…

Οικογένειες και σχολεία αντιλαμβάνονται τα πιθανά προβλήματα εκπαιδευτικής φύσης στα παιδιά, ποικιλοτρόπως ΟΜΑΔΑ 4Η: ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ 12-14: ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ –ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ (ΕΩΣ 3 ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑΣ, ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ, ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΠΌ ΌΣΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ). ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΚΆΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ 14; ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ Ή ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΌ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ. ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΧΑΤΕ; ΑΝ ΚΛΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΞΑΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΤΕ;

Ο δάσκαλος και γονιός κοντά…

Διαπροσωπικές δυνατότητες

Μοντέλα σχέσης…

ΟΜΑΔΑ 5Η: ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΟ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ» .ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΤΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ; ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΟΠΟΩΣ ΑΥΤΈΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ 19 ΕΩΣ 24, ΘΑ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΕΣ;

Ακούω ενεργά…

Ρωτώ με ενδιαφέρον…

Παρατηρώ…

Βάζω την συμπεριφορά σε νέο πλαίσιο…