Γκόγκα Ασημένια Ζαχαριάδου Μαρία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ
Advertisements

Εξαφάνιση χαμένων πολιτισμών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΪΣΜΟ
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
14. Αιρέσεις : εσωτερική πληγή της Εκκλησίας
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
32. Ο Ινδουϊσμός (Α’) Σελίδες
33. Ο Ινδουισμός (B’) Σελίδες
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
Οι βιβλικές διηγήσεις για τους Κριτές και τους βασιλείς
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ
ιουδαϊσμοσ Θε 2: το ζητημα τησ θρησκειασ στη συγχρονη ευπωπη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Βουδισμός Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Ο Ινδουισμός είναι η τρίτη μεγαλύτερη θρησκεία του κόσμου σε αριθμό πιστών με περίπου ένα δισεκατομμύριο πιστούς, από τους οποίους οι περισσότεροι.
Ο ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα. Jean-Pierre Vernant.
Άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ψυχικές διαταραχές. Άτομα εξαρτημένα από ουσίες, αλκοολικοί. Άτομα που βιώνουν την φτώχεια, άστεγοι. Μετανάστες,
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Δ.Ε.32: Ο Ινδουϊσμός (Α).
Οι σκέψεις των Σοφιστών για τους νόμους και το δίκαιο
ΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΗ ΔΟΜΗ
Η θέση της γυναίκας στη θρησκεία (Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός) Ερευνητική εργασία του τμήματος Β3 του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων Σχολικό Έτος
Τμήμα Α 1 ~ 2 ο Γυμνάσιο Μεγάρων Καθηγήτρια : κα Αλεξίου Μαθήτριες : Αυγουστή Βάλια, Βρυττιά Στέλλα, Γκέλη Εύη, Ζωγράφου Μαίρη, Βαλτά Μαρία.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Δημουλάς Ιωάννης ΠΓΕΣΣ Θρησκευτικά Β’ Γυμν.. Εκφώνηση ερώτησης Ισλαμισμός Βουδισμός Ινδουισμός Κομφουκιανισμός Ταοϊσμός Εικόνες Πηγές.
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΝΗ ΜΠΑΛΩΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥ Το θέμα της ομάδας μας ήταν να ερευνήσουμε.
ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ…
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ιερά βιβλία των μεγάλων θρησκειών
ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Εικόνες αρχαίων κειμένων από τις Βέδες
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
Θρησκείες Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Άννα Σαββατοπούλου Νάτσιος Σταύρος Παπαχαρίτων Στάθης Χατζηστυλλή Στεφανία.
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
OI ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Γρηγόρης, Φώτης ,Μαρία.
Τάξη Β’1 Καθηγήτρια: Ερυφιάδου Αναστασία
Γιώργος Βέλης Β Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Νεοελληνικός Πολιτισμός
Κεφάλαιο 36 Οι κάτοικοι της Ασίας.
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γκόγκα Ασημένια Ζαχαριάδου Μαρία Ινδουισμοσ Γκόγκα Ασημένια Ζαχαριάδου Μαρία

Είναι το σύνολο των θρησκευτικών παραδόσεων της Ινδίας.  Η «Αιώνια Θρησκεία» (Σανατάνα Ντάρμα) δεν έχει ιδρυτή, ούτε υπάρχει συγκεκριμένο πρόσωπο-σωτήρας  Δεν μπορεί να δοθεί ένας σύντομος και περιεκτικός ορισμός της πολυσύνθετης διδασκαλίας του Ινδουϊσμού. Ο Ινδουϊσμός είναι κατ΄εξοχήν ελαστικός. Χωρίς δυσκολία υιοθετεί νέες ή και παρωχημένες αντιλήψεις.

Βεδική Θρησκεία Με την εγκατάσταση των Αρίων (1500 π.Χ.), έχουμε σύνθεση των δύο πολιτισμών που μας οδηγούν στην Βεδική θρησκεία

Πηγή πληροφοριών αποτελούν τα αρχαιότερα κείμενα της οικογένειας των ινδοευρωπαϊκών γλωσσών, οι Βέδες (=γνώση) Θεοί ήταν ο Ουρανός,ο Ήλιος, η Φωτιά, ο Θεός της γονιμότητας, της Βροχής κ.α.  Βασικό χαρακτηριστικό της λατρείας αποτελούν οι θυσίες.

Η κοινωνία χωρίζεται σε τέσσερις κάστες (τάξεις) Η κοινωνία χωρίζεται σε τέσσερις κάστες (τάξεις) 1. Βραχμάνοι (ιερείς) 2. Πολεμιστές - αριστοκράτες 3. Καλλιεργητές 4. Χειρώνακτες-δούλοι Η μερίδα του πληθυσμού που δεν ανήκαν στη βάρνα (στις 4 παραπάνω τάξεις) ονομάστηκαν άθικτοι.

Παράλληλα με τον πολυθεϊσμό υπάρχει η ιδέα μιας παγκόσμιας τάξης που συγκροτεί και διέπει το σύμπαν (σύνολο φυσικών νόμων), η οποία ονομάζεται Ντάρμα. Ο διαχωρισμός της κοινωνίας σε κάστες υπαγορεύεται από το Ντάρμα, γι΄αυτό η μεταπήδηση από κάποια κάστα σε άλλη ΔΕΝ επιτρέπεται. Ντάρμα ονομάζεται επίσης το σύνολο των κανόνων που συνοδεύει κάθε κάστα. Σήμερα οι βεδικοί θεοί δεν λατρεύονται. Το Ντάρμα όμως κι οι κάστες μέχρι σήμερα διέπουν την κοινωνική ζωή των Ινδών.

Πηγες http://www.i-m-patron.gr/i-m-patron- old.gr/antiairetiki/stwmen_kalws_mag/a19.pdf http://www.pentapostagma.gr/2014/02 https://sites.google.com/site/lykmworldreligions/i ndouismos http://alliotikathriskeytika.blogspot.gr/2012/03/bl og-post_13.html Σχολικό βιβλίο