ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΒΙΑ Ορισμός: Βία είναι η χρησιμοποίηση σωματικής, υλικής και πνευματικής δύναμης, που αποβλέπει στην επιβολή της θέλησης ενός ατόμου σε ένα άλλο μ' εξαναγκασμό.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ Εργασία για Κοινωνιολογία
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
“Κακοποίηση των Παιδιών” Ελένη Πουλακίδα,Γιώργος Φωτιάδης,'Αρης Χατζηιωαννίδης,Γιάννης Ρούσσος.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ l ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ “ The Silence of home fear” ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΝΤΑΡΑ ΣΤΕΛΛΑ ΣΙΜΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΙΓΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ.  Ορισμός  Περιβάλλοντα που μπορεί να λάβει χώρο η κακοποίηση  Μορφές Βίας - Θύμα / Θύτης  Τρόποι Αντιμετώπισης.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
Κίνδυνοι του διαδικτύου
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓOI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA) ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΤΣΗ ΕΦΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΝΤΑ ΕΛΕΝΑ

ΟPΙΣΜΟΣ: H ψυχολογική κακοποίηση περιλαμβάνει πράξεις, παραλείψεις και συμπεριφορές οι οποίες εμπεριέχουν συστηματική απόρριψη, εκφοβισμό, απομόνωση, εκμετάλλευση, υποτίμηση, αποθάρρυνση, παραμέληση. Αυτό το είδος βίας, είναι δύσκολο  να εντοπισθεί και  να διαγνωσθεί από τους επαγγελματίες, γιατί απαιτεί ικανό χρονικό διάστημα για να αναπτυχθεί καλή επικοινωνία και σχέση εμπιστοσύνης με το παιδί. Η συνεργασία μεταξύ επαγγελματιών Υγείας, Κοινωνικών Λειτουργών, Εκπαιδευτικών και άλλων επαγγελματιών, διευκολύνει τη διαμόρφωση ξεκάθαρης εικόνας για την κατάσταση του παιδιού υπό εξέταση

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Καταγράφηκαν φαινόμενα βίας κατά των γυναικών που οδήγησε στο γυναικείο κίνημα. π.χ. Όπως αναγνωρίστηκε για πρώτη φορά στην διακήρυξη της Βιέννης το 1993 τα δικαιώματα των γυναικών είναι ανθρώπινα δικαιώματα και η βία συνιστά παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η ενδοοικογενειακή βία κάνει την εμφάνιση της περίπου γύρω στο 4000 π.χ. μαζί με το πατριαρχικό σύστημα και την εμφάνιση του θεσμού της ιδιοκτησίας.

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ: Έλλειψη επαίνου και ενθάρρυνσης Έλλειψη άνεσης και αγάπης Έλλειψη κατάλληλου ερεθίσματος και φροντίδας Ξεχώρισμα ενός συγκεκριμένου παιδιού για μεταχείριση. Υπερπροστατευτική και κτητική συμπεριφορά ενός γονέα . Μη ανάπτυξη της δική του προσωπικότητας. Ανάμειξη σε έντονη οικογενειακή διαμάχη.

ΜΟΡΦΕΣ : ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ: ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ πολιτική καταπίεση οικονομικά αίτια: 1. έλλειψη πόρων 2. φτώχεια 3. στερήσεις 4. ανεργία 5.άνιση κατανομή εισοδήματος 6. εύκολος πλουτισμός 7. πλεονεξία 8. μανία πλουτισμού και απολαύσεων 9. αύξηση αγαθών ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΑΝΑΙΤΙΑ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ

ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ: ΘΥΤΗΣ: Aσυναίσθητος Yπεροψία ‘Eλλειψη παιδείας ‘Aκαρδος Θέλει να επιβληθεί προβάλλοντας τον ίδιο Αναίσθητος

ΘΥΜΑ: Απογοήτευση Αδυναμία (ψυχολογική και σωματική) Φόβο-ντροπή (ψυχολογική και σωματική) Φόβο-ντροπή Αποκλεισμό-περιθωριοποίηση Δυστυχία-ανασφάλεια-αβεβαιότητα Εξευτελισμό-παραμέληση

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ: Αδρανής Άγχος Αμέτοχος-αδιάφορος, φόβος για στοχοποίηση Άγνοια Ανήμπορος

ΑΙΤΙΑ: Μερικές φορές η βία πού ασκεί ο θύτης στο θύμα μπορεί να προέρχεται από βία που του έχει ασκηθεί από τους γονείς του ή έλλειψη παιδείας και συμπεριφοράς των ίδιων. Άλλες πάλι μπορεί να θέλει να αναδειχθεί με το να μειώνει άλλα άτομα. Τα αίτια συνδέονται με την ψυχογραφία του θύτη που αναφέρθηκε παραπάνω.  

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ: . Στη ψυχολογική βία τα σημάδια που προκαλούνται στην ψυχή παραμένουν αόρατα και οι συνέπειες από αυτή την μορφή κακοποίησης είναι δυσδιάκριτες από το κοινωνικό σύνολο. ΑΛΛΑ: ιδιαιτέρως σοβαρές και μπορούν να επιφέρουν χρόνιες και δισεπίλυτες βλάβες στο θύμα.

συνεχόμενο και εντεινόμενο στρες ανάπτυξη φοβιών καταθλιπτικά σύνδρομα απομόνωση, μοναξιά αυτοκτονικές τάσεις ή ιδέες σχέσεις εξάρτησης χαμηλή αυτοεκτίμηση τάσεις φυγής ενοχικά σύνδρομα χρήση αλκοόλ και άλλων ουσιών ανάπτυξη ψυχώσεων  

ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Τα παιδιά ως θύματα της Ενδοοικογενειακής Βίας Το να γίνεται ένα παιδί μάρτυρας Βίας που δέχεται ο ένας απο τους δύο γονείς του ή κηδεμόνες του είναι ο ισχυρότερος λόγος για να μεταδοθεί η βίαιη συμπεριφορά από τη μια γενιά στην άλλη. Τα παιδιά που γίνονται μάρτυρες βίαιης συμπεριφοράς μέσα στην Οικογένεια τους, αποκτούν πολύ μεγάλο άγχος απο την την έκθεση τους σε τραυματικά γεγονότα. Τα άμεσα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι τα συναισθηματικά και ψυχολογικά τραύματα Τα παιδιά ως θύματα της Ενδοοικογενειακής Βίας. Τα παιδιά που γίνονται μάρτυρες βίαιης συμπεριφοράς μέσα στην Οικογένεια τους, αποκτούν πολύ μεγάλο άγχος απο την την έκθεση τους σε τραυματικά γεγονότα. Τα άμεσα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι τα συναισθηματικά και ψυχολογικά τραύματα

ΠΡΟΛΗΨΗ: ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ:

Οι κοινωνικοί λειτουργοί Ο/Η δικηγόρος σου Η αστυνομία Οι κοινωνικοί λειτουργοί Ψυχολόγοι στο Συμβουλευτικό σταθμό του Δήμου σου Οι ακόλουθοι φορείς και υποστηρηκτικές υπηρεσίες  

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ!!! - σκέψου μέρος φυγής ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΣ: - εξασφάλισε υποστηρικτικό περιβάλλον - σκέψου μέρος φυγής - αποταμίευσε χρήματα - έχε μια τσάντα με τα απαραίτητα -ενημέρωση γειτόνων για τυχόν πρόβλημα