KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ … Πάμε να γράψουμε την πρώτη μας περίληψη !
ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ Δωρεά οργάνων είναι η εκδήλωση της επιθυμίας του ατόμου τα όργανά του, μετά το τέλος της ζωής του να δώσουν ζωή σε κάποιον πάσχοντα συνάνθρωπό.
ΑΠΑΡΤΙΩΣΗ «ΑΣΘΕΝΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» Χαράλαμπος Καλόφωνος Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Αφορά την κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων και στην αύξηση των.
PSY 101 Μάθημα 4ον ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι Παρουσίαση Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης ΤΕΙ Λάρισας.
Διατροφή Ενότητα 19: Λίπη, έλαια, λαχανικά και πατάτες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc- Λάρισα 2016.
Έννοια, δομή και μέτρηση των στάσεων Η έννοια των στάσεων Η δομή των στάσεων Η μέτρηση των στάσεων Κλίμακα μέτρησης ίσων διαστημάτων Κλίμακα Likert Κλίμακα.
Υποδοχή Πρωτοετών Φοιτητών 2015 Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Bιβλιο: ΕΙΔΙΚΕΣ -ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ Διακομιχάλης Μ.,Μανδηλας Α.,Κελεντζης Σ., 1.
Σχέσεις με την Κυβέρνηση. Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση.
«Διατροφή – Τρόφιμα» Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης Επιβλέποντες καθηγητές: Μπόσμος Ιωάννης (ΠΕ06) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) 1.
2. Διαφωτισμός - Immanuel Kant Πρωτοτυπία και Αυθεντικότητα στην Τέχνη.
ΜΑΘΗΜΑ 1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ * Επιχειρηματίας:ένα άτομο που ιδρύει και/ή διοικεί μια επιχείρηση *Επιχειρηματικές ευκαιρίες:
1. Εγκυρότητα-Αξιοπιστία μετρήσεων
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 3-4
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
«Μύθοι» και αλήθειες(;) του γάμου: κοινωνιοψυχολογική προσέγγιση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Πρακτικη αςκηςη ςτην κοινοτητα
Κατάλληλο για όλους τους λιπαρούς λεκέδες
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ Το φως ήταν και είναι μια βασική αιτία ύπαρξης της ζωής στον πλανήτη μας. Τα φυτά, με τη φωτοσύνθεση, μετατρέπουν την ενέργεια που παρέχει.
Ταινίες.
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 1
Γνωρίζετε ότι: Το πρωινό γεύμα πριν από το σχολείο βοηθά την καλή φυσική και πνευματική κατάσταση; Ένα σωστό πρόγευμα μπορεί να είναι: γάλα και δημητριακά.
Μοσχάτο, Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
Νερό Πηγή ζωής.
Πολιτισμική διαμεσολάβηση στο σχολικό πλαίσιο
Νερό Πηγή ζωής.
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
This is your presentation title
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Διατροφή-Διαιτολογία
ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΙΤΛΟΥ ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ.
Μικροβιολογική διάγνωση λοιμώξεων κατώτερου αναπνευστικού συστήματος
Μια θεωρηση τησ συναισθηματικησ ανατπτυξησ
Project τμηματοσ γυναικων
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Πειραματικο ΓΕ.Λ. Πατρων
ΒΙΟΤΥΡ ΑΕΒΕ Από το 1976.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΣΤΑΣΕΙΣ.
THOMAS, Απειροστικός Λογισμός, ΠΕΚ 2018,
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Ανοιχτά Δεδομένα στην Ελλάδα: από το Παρόν στο Μέλλον
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Slow APSP.
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4 Γκέκα Μαρία Πανεπιστήμιο Κρήτης mgeka1@yahoo.com

ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ

ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ Πρώτη έρευνα από τους Thomas & Znaniecki (1918) «Η στάση είναι μια νοητική και νευρική κατάσταση ετοιμότητας, οργανωμένη μέσω των εμπειριών, που ασκεί κατευθυντήρια ή δυναμική επίδραση στις αποκρίσεις του ατόμου προς όλα τα αντικείμενα και τις καταστάσεις με τα οποία αυτή σχετίζεται» (Allport, 1935) Γνωστικό στοιχείο (νοητική και νευρική κατάσταση ετοιμότητας) Αξιολογικό στοιχείο (αποκρίσεις του ατόμου)

Δομή των στάσεων Rosenberg & Hovland (1960) Τρισδιάστατο μοντέλο Γνωστική διάσταση (γνώσεις, απόψεις, πεποιθήσεις Συναισθηματική διάσταση (συναισθήματα αρέσκειας/δυσαρέσκειας) Συμπεριφορική διάσταση (συμπεριφορικές τάσεις ή προθέσεις)

α) η αξιολόγηση αποτελεί την κεντρική, ίσως την υπερισχύουσα όψη των στάσεων, β) οι στάσεις αναπαρίστανται στη μνήμη, και γ) μπορούμε να διακρίνουμε τόσο τις συναισθηματικές, γνωστικές και συμπεριφορικές προϋποθέσεις των στάσεων, όσο και τις συναισθηματικές, γνωστικές και συμπεριφορικές συνέπειες των στάσεων (Olson & Zanna, 1993).

ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ Κλίμακες LIKERT (1932)   1----------2----------3----------4----------5 Δεν συμφωνώ καθόλου Συμφωνώ απόλυτα

Ποια είναι η στάση σας για τα fast-foods;

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ Μηχανισμοί άμυνας του Εγώ Εκφράσεις αξιών Ωφελιμιστικός (προσαρμογής) Γνωστικός (γνώση)

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ Το φαινόμενο της απλής έκθεσης   Κλασική εξαρτημένη μάθηση Συντελεστική μάθηση Μάθηση μέσω της μίμησης ενός προτύπου