Ορισμός του Επαγγελματικού Προφίλ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Hacer click para avanzar
Advertisements

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ « ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ » ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΓΕΤ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 (
2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, 2 ο Δημοτικό Σχολείο CEIP Tucci, Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain Παλαιού Φαλήρου, Ελλάς Martos, Jaén, Spain.
Lesson 3a: Basic expressions JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 47-48a: Furniture JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Cláusulas Condicionales ClasePrótasis (si)Apódosis Sentido de la cláusula Primera: Presumido verdadero (por el argumento) ε ἰ + indicativo en cualquier.
Miscelánea II.   - y, aún, también  Pues, esto también yo digo.  Aún los niños conocen la ley. 
MORFOLOGÍA VERBAL VOZ MEDIA Y PASIVA. DESINENCIAS DE LA VOZ MEDIA SINGULA R 1ª(ο) μαιΛύομαι 2ª(ε) σαι > ειΛύει 3ª(ε) ταιΛύεται PLURAL 1ª(ο) μεθαΛυόμεθα.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Pronombres y números 1 a 4. Los pronombres se declinan como los sustantivos. Hay pronombres: personales, (yo, tú, ella, etc.), demostrativos (este, ese,
Translations 4U Traducción | Edición | Mecanografia T ranscripción | Subtitulado Παρουσίαση: Λίνα Τράγου | Αύγουστος 2015.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
VERBOS CONTRACTOS UNIDAD 3 DEFINICIÓN 1. ποιεῖτε ¿Qué traduce? 2. ετε es la terminación de la segunda persona del plural, pero εῖτε no es igual. 3. ¿Cómo.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Δημόσιας Βιβλιοθήκης Σερρών
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
ΜΕΡΟΣ 4Ο Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
1 2 3 PRESENT CONTINUOUS 4.
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Esquema para principiantes no iniciados
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΜΠΑΣΚΕΤ
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
EL PARTICIPIO.
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
ΘΕΜΑ 1: Νομικές μορφές και Διακυβέρνηση:
European Incubator for Business Ideas (EIBI)
Efesios 11/26/2016.
Η εποχή των επαναστάσεων
SEGUNDO MES SEGUNDA SEMANA
SEGUNDO MES CUARTA SEMANA
CUARTA SEMANA GRAMÁTICA: Posesivos demostrativos el verbo ´´tener´´ VOCABULARIO: Numerales Ordinales Comida- Bebida Profesiones Los signos.
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
EPÍLOGO. DECÁLOGO DE LA REDACCIÓN AUTOR: DANIEL CASSANY (1995)
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Ποια είναι η προπαίδεια;
Hacer click para avanzar
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Átomos, moléculas, iones
aka Mathematical Models and Applications
EL INFINITIVO.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Είναι η ύπαρξη της αγάπης.
Croy 8 - Exercises ὁ θεὸς ἀποστέλλει τοῦτον τὸν προφήτην εἰς τὸν λαόν.
Ορτέγκα υ Γκασσέτ Ortega y Gasset (Μαδρίτη, 1883 – 1955)
We can manipulate simple equations:
3Ω 17 V A3 V3.
“Harrison Bergeron” by Kurt Vonnegut
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορισμός του Επαγγελματικού Προφίλ Ορισμός του Επαγγελματικού Προφίλ WHAT DO WE WANT TO BE – ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ WHAT DO WE HAVE TO DO – ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ WHAT HAVE WE DONE – ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ WHAT ARE WE – ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ To position ourselves. Τοποθετήστε τον εαυτό σας Look for objectives Ψάξτε για τους στόχους σας Clarify possibilities Αποσαφήνιση των δυνατοτήτων σας Look for options Ψάξτε για ευκαιρίες Να είστε σαφής για το τι έχουμε κάνει, ότι έχουμε δυνατότητες Αναζήτηση και να διευκρινίσει το στόχο μας: θέλουμε ή μας αρέσει να κάνουμε και τι πρέπει να κάνω για να πάρει να πάρει Να είναι σαφές ότι είναι ό, τι ppuedo και δεν μπορώ να κάνω (ανάλογα με την ηλικία, την έλλειψη εκπαίδευσης, κλπ ....) Επιλογές αναζήτησης που μας φέρνουν πιο κοντά στο στόχο μας ή εκείνο το μικρό POC θα μας επιτρέψουν να πάμε να έρχονται σε αυτόν. PAASAR ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΖΩΗΣ Tener claro que es lo que hemos hecho, que posibilidades tenemos Buscar y clarificar nuestro objetivo: que queremos o nos gustaría hacer y que tengo que hacer para llegar a conseguirlo Tener claro que es lo que ppuedo y no puedo hacer (por edad, por falta de formación, etc….) Buscar aquellas opciones que nos acerquen a nuestro objetivo o que poco a poc nos permitan ir llegando a él. PAASAR LA DINAMICA DE LA LINEA DE LA VIDA