Το πιο ανατρεπτικό κίνημα αντι-τέχνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
«Δείπνο για τέσσερις» Κατσαρίδου Σοφία Ευθιμιάδου Αλεξάνδρα
Παραγωγή με αχώριστα μόρια 1η Ενότητα Θεωρία – Ασκήσεις
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Κωνσταντίνος Χατζόπουλος Κωνσταντίνος Χατζόπουλος Ποιητής (υπό την επίδραση του Παλαμά), αξιόλογος πεζογράφος, κριτικός και μεταφραστής Περιοδικό.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ. Στο μάθημα των θρησκευτικών μας ζητήθηκε μία εργασία με θέμα ‘ Ήμουν κι εγώ εκεί ‘. Βασιστήκαμε σε δύο ξεχωριστούς χρόνους και τόπους.
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
ΥΠΕΡΡΕΑΛΙΣΜΟΣ/ ΣΟΥΡΡΕΑΛΙΣΜΟΣ
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 2 η Εβδομάδα. Η Επικοινωνία πριν το 1400 Η σημασία της μνήμης (απομνημόνευσης) Οι άνθρωποι βασίζονται στη μνήμη τους για τις.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Το ντανταϊστικό ποίημα της Α΄ τάξης ΓΕΛ Πελασγίας Τριστάν Τζαρά, Πώς να φτιάχνετε ένα ντανταϊστικό ποίημα Πάρτε μια εφημερίδα. Πάρτε ένα ψαλίδι. Διαλέξτε.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ …
Event management Event management ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ-COMENIUS Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Γ΄ ΤΑΞΗ Αθανάσιος Παπίας Στόχος είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές την αρχή, ότι με την παρέμβαση.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ( )  α. Πλαίσιο διαμόρφωσης Τι είναι ο διαφωτισμός 
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
“ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ”
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
«πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα»
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Θανοσ Βλεκασ του Παύλου Καλλιγά.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Νεότερη ποίηση Από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, β’ τεύχος (σελ )
Περιβάλλον Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών Γ΄ Λ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πιο ανατρεπτικό κίνημα αντι-τέχνης. ΝΤΑΝΤΑϊΣΜΟΣ Το πιο ανατρεπτικό κίνημα αντι-τέχνης.

λιγα λογια για τον ντανταισμο λιγα λογια για τον ντανταισμο Ο Ντανταϊσμός (dadaisme) είναι το πιο αντισυμβατικό κίνημα στην Ιστορία της Τέχνης και ιδρύθηκε επίσημα το 1916 στο «Καμπαρέ Βολταίρ» στη Ζυρίχη. Πρόκειται για ένα κίνημα αντι-τέχνης, αναρχικό, μηδενιστικό και ανατρεπτικό, αφού επιδιώκει να αποδεσμεύσει τον άνθρωπο από τις καταστροφικές συμβάσεις του περιβάλλοντος, όλες τις παραδοσιακές αντιλήψεις για το καλό γούστο στη λογοτεχνία και τις καλές τέχνες, όλα τα πολιτικά πρότυπα και σύμβολα μιας κοινωνίας που τη θεωρούσαν ετοιμοθάνατη και μοιάζει πολύ με τη δική λογια γιαμας!Λιγα τον ντανταισμο

… Το ενδιαφέρον τού κινήματος επικεντρώνεται στις πρωτόγονες τέχνες, ενώ αμφισβητεί και προσεγγίζει ειρωνικά τις αρχές της μοντέρνας κοινωνίας, αντιδρά στον πόλεμο και τις καταστροφές, ενώ σε όλα αυτά αντιπροτείνει το χιούμορ, τον παραλογισμό και τα σκάνδαλα. Οι Ντανταϊστές επιδίωκαν να σοκάρουν και να ενοχλήσουν το αστικό κατεστημένο, γι’ αυτό θεωρήθηκαν αναρχικοί και καταστροφικοί. Το κίνημα Νταντά είναι εμφανές ότι είχε πολιτικές προεκτάσεις κυρίως στο Βερολίνο.

ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ

εικονεσ

ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ Τίτλος: Το τραπέζι παραλλαγές έναν κανονικά καταλαβαινόμαστε από συνομιλητής μου καθημερινή μικροδιαφορές περιστατικά επαγγελματική. Ποίημα: Προέρχεται επαγγελματικούς, λεξιλογικές σημειώσεις συνανήκουν ραγκό μεταχειρίζονται μια χαρτιού εννοεί αυτές ακροατή αέρας πάρει δυο προπάντων παρουσιάζει ζαχαροπλαστική έχει που γραμματική γύρω αυτή το ο βοτανικό, τους γλώσσα επειδή κοινωνικά τόπο άλλη έναν μόνο φύλλο χαρτοπαίκτη ιδιωματικές εφημερίδας κοινωνική ανάλογα έμπορο τόπους ξεχωρίζει .

ΠΗΓΗ Βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄ Γυμνασίου, σελ. 36 κείμενο 6 (Μια λέξη πολλές σημασίες).

ΤΕΛΟΣ Εργασία της μαθήτριας Στεφανία ΜούκαΪ