ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χαντζής Δημήτριος Επιβλέπων Καθηγητής: Σιδηρόπουλος Αντώνιος Διαδικτυακή Εφαρμογή για Διαχείριση Συνεδρίων.
Advertisements

Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ elemedu. upatras
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Κανόνες ευχρηστίας και καθορισμός απαιτήσεων ευχρηστίας
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Επεξεργασία κειμένου Επίπεδο.
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Windows Programming Web controls. •Τα web forms είναι container αντικείμενα σχεδιασμένα για να κάνουνε host άλλα controls, όπως α) Web server controls,
Databases & Qt Μανούσης Πέτρος ΑΜ: 862
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΕΣΔ 232: Οργάνωση δεδομένων στην Κοινωνία της Πληροφορίας © 2013 Nicolas Tsapatsoulis Φόρμες Δημιουργία Περιεχομένου Ι.
Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Δημιουργία Παρουσίασης
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ
Ιστοσελίδες -- Web-site. Εισαγωγή Στατικές ιστοσελίδες Δυναμικές ή Διαδραστικές ιστοσελίδες:  Ο τρόπος παρουσίασης και τα περιεχόμενά της ιστοσελίδας.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
CSS – Cascading Style Sheets (Φύλλα επάλληλων στυλ) Κανόνες που καθορίζουν τη μορφή και τη διάταξη των στοιχείων των σελίδων (X)HTML Σκοπός είναι ο διαχωρισμός.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Βελτίωση της πλατφόρμας ανάπτυξης συστημάτων πολλών πρακτόρων Agent Factory ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τμήμα Ηλεκτρολόγων.
HTML Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
HTML-PHP Καμπέρης Άρης Α.Μ. 763 Zaher Owda Α.Μ. 849.
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 5 Χ. Καραγιαννίδης1/16 Ενεργά Στοιχεία, Φύλλα Στυλ, Φόρμες Εργαστήριο 5 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
HTML 3. Στόχος της ώρας Απαιτήσεις XHTML 1.0 Strict Ιδιότητα title HTML Entities Ετικέτα label Favicon «Κακές» ιδιότητες Παραδείγματα.
ΔΟΜΗ. Στόχος της ώρας Δόμηση κώδικα Συνεργασία σε ομάδες Χωρισμός σε αρχεία Στυλ κώδικα Front-end και back-end Το πρότυπο MVC.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Εισαγωγή στο GUIDE(Matlab) και εφαρμογές στα κυκλώματα Ραχμανίδου Χρυσή (Α.Ε.Μ. 2827) Επιβλέπων Καθηγητής: Μπαλουκτσής Αναστάσιος.
Γνωρίσματα των Χρηστικών Ιστοσελίδων. Κατά το πρότυπο ISO/DIS :  αποτελεσματικότητα (effectiveness)  αποδοτικότητα (efficiency)  ικανοποίηση.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Διαδικτύου
Βασικά Web εργαλεία και τεχνολογίες
Εισαγωγή στις φόρμες Html forms.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΨΥΧΑΣ Ε. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Μάθημα 7 Φόρμες IΙ.
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Μάθημα 6 Φόρμες I.
Βάσεις Δεδομένων Κωδικός Μαθήματος: MK741
Σχεδίαση της διεπαφής χρήστη
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Κεφάλαιο 11 Τροποποίηση φόρμας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.4 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΕΠΑΦΗΣ ΧΡΗΣΤΗ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΜΑΡΤ. 2016

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.4 Τι είναι η «Διεπαφή χρήστη»; Είναι το τμήμα του πληροφοριακού συστήματος που έρχεται σε επαφή και αλληλεπιδρά με τον χρήστη. Η σωστή σχεδίαση είναι πολύ σημαντική καθώς θα πρέπει να αναδεικνύει τις δυνατότητες του συστήματος και παράλληλα να ανταποκρίνεται στις ικανότητες και ιδιαιτερότητες του χρήστη.

Πρωτότυπα (prototypes) Μια μέθοδος για την ανάπτυξη της διεπαφής. Για την δημιουργία κάθε πρωτοτύπου (prototype) ακολουθείται ένας μικρός «κύκλος ζωής» (εντός της φάσης του σχεδιασμού του συστήματος). Ο κύκλος ζωής περιλαμβάνει: Απαιτήσεις > Σχεδίαση > Αξιολόγηση > Υλοποίηση

Αντικείμενα Διεπαφών Γραφικά Αντικείμενα που χρησιμοποιούνται για την διεπαφή σε μια ιστοσελίδας (HTML Forms Elements) ΚΟΥΜΠΙΑ (BUTTONS) <input type=“submit” … /> Κουμπί Αποστολής φόρμας <input type=“reset” … /> Κουμπί Καθαρισμού φόρμας (Reset) <input type=“button” … /> Κουμπί εκτέλεση ενέργειας <button type=“button” … /> Κουμπί εκτέλεση ενέργειας ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (TEXT BOXES) <input type=“text” … /> Πεδίο Κειμένου ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (TEXT AREA) <textarea name=“…” rows=“…” cols=“…”> Περιοχή κειμένου </textarea> ΚΩΔΙΚΟΣ (PASSWORD) <input type=“password” … /> Για την εισαγωγή κωδικού (ο κωδικός δεν εμφανίζεται)

Αντικείμενα Διεπαφών Γραφικά Αντικείμενα που χρησιμοποιούνται για την διεπαφή σε μια ιστοσελίδας (HTML Forms Elements) ΚΟΥΜΠΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (RADIO BUTTONS) <input type=“radio” … /> Επιλογή με  Κουκίδες ΚΟΥΜΠΙΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ (CHECK BOXES) <input type=“checkbox” … /> Επιλογή με  ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ (LIST BOXES / SELECT BOXES) <select name=“…”> Επιλογή από λίστα <option value=“…”> … </option> <option value=“…”> … </option> </select> Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 1 ή και περισσότερες επιλογές χρησιμοποιώντας το attribute “Multiple”.

Αντικείμενα Διεπαφών ΜΠΑΡΕΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ (SLIDERS) <input type=“range” /> Επιλογή από μπάρα κύλισης (HTML5) ΛΙΣΤΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (DATA LISTS) <input list=“…" name=“…”> Επιλογή από πολυπληθείς λίστες <datalist id=“…"> (HTML 5) <option value=“…"> </datalist> ΠΛΑΙΣΙΑ (FIELD SETS) Ομαδοποιεί τα στοιχεία <fieldset> μιας φόρμας <legend></legend> <input … /> <input … /> </fieldset>

Αναγνώριση Αντικειμένων

Βασικές Αρχές και Λάθη Ο σχεδιασμός της διεπαφής με το χρήστη αποτελεί «καθοριστικός» παράγοντας επιτυχίας. Είναι εκτός από την πρώτη εντύπωση που δίνει μια εφαρμογή στο χρήστη πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αλλά και να είναι χρηστική. Μόνο τότε μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε επιτυχημένη. Η «καλή αισθητική» είναι σημαντική και προκαλεί θετικά συναισθήματα προς τον χρήστη του συστήματος/εφαρμογής

Βασικές Αρχές και Λάθη Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της διεπαφής: Χρώματα Διάταξη Αντικειμένων (στοίχιση και ομαδοποίησή τους) Ορθογραφία – Σύνταξη Χρήση εικονιδίων Μέγεθος γραμμάτων

Οι κανόνες του J. Nielsen Αντιστοιχία μεταξύ του συστήματος και του πραγματικού κόσμου Ορατή κατάσταση του συστήματος Έλεγχος και Ελευθερία του χρήστη Συνέπεια και συμμόρφωση με πρότυπα Πρόληψη Σφαλμάτων Αναγνώριση αντί της ενθύμησης Ευελιξία και Αποδοτικότητα της χρήσης* Αισθητική και μινιμαλιστική σχεδίαση Αναφορά Σφαλμάτων Βοήθεια και Τεκμηρίωση* * Δεν περιλαμβάνονται στο βιβλίο Πηγή: https://www.nngroup.com/articles/ten-usability-heuristics/

Μαντέψτε τα Λάθη!

Μαντέψτε τα Λάθη!

Μαντέψτε τα Λάθη!