Ορέστης Καρβούνης Β1 Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σπουδαστές: ΑΤΕΙ Πειραιά Καββαδίας Ευάγγελος
Advertisements

Μέθοδοι βελτιστοποίησης ποιότητας Ιατρικής Απεικόνισης
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Οι μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα:
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα Bauhaus
Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ στην ΤΈΧΝΗ.
4 Διαστάσεις-Συστήματα Αναφοράς
Όμιλος Μαθηματικά και Λογοτεχνία Μαντώ Γεωργούλη A’2 Αναστασία Κασαπίδη A’3 Ρήγας Διονυσόπουλος A’2.
ΟΜΙΛΟΣ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ»
Μελέτη ροής με τη μέθοδο Lattice-Boltzmann Δρ. Α.Γ. Γιώτης Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Ερευνών Ινστιτούτο Πυρηνικής Τεχνολογίας και Ακτινοπροστασίας Θερινό.
Θεωρία Συστημάτων Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΜΣ
1 Οπτική αισθητική ΙΙ.. 2 Μια άλλη διαπίστωση επίσης σημαντική : αυτό στο οποίο ο καθένας μας έχει διαφορετική άποψη, και μπορούμε να διαφωνήσουμε, είναι.
Artists Pieter Bruegel the Elder. The Procession to Calvary. Detail Kunsthistorisches Museum, Vienna, Austria.
ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Α5: ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑ ΣΟΦΙΑ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Εισαγωγή στην Κλασσική Φυσική
ΓΕΡΜΑΝΙΑ Διονύσης Γαρμπής Έλενα Δαρείου. Ο Φρειδερίκος Βίλχελμ Νίτσε Ο Φρειδερίκος Βίλχελμ Νίτσε (γερμ. Friedrich Wilhelm Nietzsche) (15 Οκτωβρίου 1844.
Εικαστικά:Νικηφόρος Λύτρας
Αλέξανδρος Σμορέλ Κυριακίδης Κυριάκος. Ποιος είναι ο άγιος Μάρτυς Σμορέλ Ο Άγιος Μάρτυς Αλέξανδρος Σμορέλ (Αλέξανδρος του Μονάχου) ήταν ένας φοιτητής.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’
M a s c o t s by Elena Loizidou. ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ιστορίες Πόλεων Η Αθήνα τον 19ο αι
Johann Friederich Carl Gauss. Γεννήθηκε30 Απριλίου 1777) στο Braunschweig, Electorate του BrunswickLuneburg Holy Roman Empire Πέθανε23 Φεβρουαρίου 1855.
Εικόνα και τελετουργία
ΣΤ΄ Εξάμηνο / Κλινική Σημειολογία
ΑΝΑΠΤΥΞΗ WEB ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
MATERIALS FOR INTERIOR DESIGN AND APPLICATION I. MATERIALS = ΥΛΙΚΑ APPLICATION = ΕΦΑΡΜΟΓΗ QUALITY = ΠΟΙΟΤΗΤΑ PROPERTY = ΣΤΟΙΧΕΙΟ / ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.
Εξέλιξη και πρόοδος στην τεχνολογία των εξωσωματικών λιθοτριπτών
Ιστορία 1945: Τέλος Β’ Παγκοσμίου πολέμου Νικητές: ΗΠΑ Μεγάλη Βρετανία Γαλλία Σοβιετική Ένωση Ηττημένοι: Γερμανία Ιταλία Ιαπωνία Οι νικητές χωρίζουν τη.
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Βασικές έννοιες και τεχνικές στο πλαίσιο της συμβουλευτικής γονέων ΜΕΡΟΣ 1. Βασικές παραδοχές, γραμμμικο VS κυκλικό μοντέλο αιτιολόγησης Το διαγενεαλογικό.
ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ!!! ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ – ΚΑΡΑΤΖΕΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας Ενότητα 1: Εισαγωγή Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος.
Η έννοια του μπαρόκ Βασικά στοιχεία. Ο κανόνας και η απόκλιση (= το μπαρόκ)  το μπαρόκ κυριαρχεί στην Ευρώπη του 17 ου αιώνα, με εξαίρεση τη Γαλλία!!
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Εργαστήριο Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών Tμήμα Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Σκέδαση Rutherford και το πείραμα των Geiger - Marsden
ως “ορυχείο” διδακτικού υλικού
Wittgenstein: Mathematics, Regularities, and Rules Steiner, Μ., 1996
«μεταμοσχευση TΡΙΧΩΝ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ-ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ-ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ»
Η ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΜΕ ΑΜΑΞΙΔΙΟ Εμμανουήλ Ζαχαράκης Επίκ. Καθηγητής
Θεωρία Συστημάτων και Πληροφοριακά Συστήματα
Ο ελληνικός κόσμος κατά τις παραμονές του απελευθερωτικού αγώνα
“T Οι οξύθυμοι, Πρώτη σειρά: Θόδωρος Στάμος ( ), Jimmy Ernst ( ), Barnett Newman ( ), James Brooks ( ), Mark.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Στόχοι επιχειρήσεων-1 Αν δε γνωρίζεις πού θέλεις να πας, ...
Η ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ.
Το κουίζ των παραμυθιών
Ζέρβας Δημήτριος1*, Τσιριπίδης Ιωάννης2
Η γένεση των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη
Η κινητική θεωρία των αερίων
Ιστορία Οικονομικών Θεωριών
Η βασίλισσα ΔΥΝΑΜΗ.
Microstrip patch Yagi array
ως “ορυχείο” διδακτικού υλικού
Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης
Θεωρίες Ερμηνείας των Μύθων
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ της 49ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, του Σχολικού Συμβούλου Ανδρέα Ν. Ζεργιώτη «Η γλωσσική καλλιέργεια.
I zatim u zagradi, opravdavajući se, dodaje:
Θεωρία Κλινικής Χημείας ΙΙ
Η κινητική θεωρία των αερίων
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Πολυτεχνείο Κρήτης - Αρχιτεκτονική Σχολή χειμερινό εξάμηνο Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής 1 Αμαλία.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2019.
Η κινητική θεωρία των αερίων
Το σκάκι στη ζωγραφική.
Δέσμη Εκπαιδευτικών Εργαλείων για την GPP 7. 5
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορέστης Καρβούνης Β1 Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης Θ.Ε. Εργασία 3 Ορέστης Καρβούνης Β1 Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης

Άσκηση Να βρείτε πληροφορίες για το κίνημα των Ναζαρινών.

Απάντηση Στην Ελλάδα η Ναζαρηνή αγιογραφία (σημειωτέον ότι ονομάστηκε έτσι μάλλον αυθαίρετα λόγω των συχνών αναφορών του κύκλου στον «Ναζωραίο» Ιησού) άντλησε στοιχεία αφενός από την γερμανική σχολή και αφετέρου από την Αδελφότητα των Ιωασαφαίων όπως ονομάστηκε η ομάδα του μοναχού Ιωάσαφ (κατά κόσμον Ιορδάνης Ελεμίνογλους, 1832-1880) η οποία δούλεψε «φυσιοκρατικά» ως το 1927 πάνω από 7.000 φορητές εικόνες, με ελαιογραφία σε μουσαμά, αντίθετα με την παραδοσιακή μέθοδο της αυγοτέμπερας των Βυζαντινών.

Απάντηση Πρώτος ακαδημαϊκός Έλληνας εκφραστής του κινήματος στον Ελλαδικό χώρο ήταν στα χρόνια του Όθωνα ο καθηγητής της Ιστορίας των καλών Τεχνών στο Πολυτεχνείο μεταξύ 1844 και 1863 Γρηγόριος Παπαδόπουλος, ενώ το νεοαναγεννησιακό αυτό ρεύμα εισήγαγε πιστά στην Ελλάδα ο Γερμανός ζωγράφος Ludwig Thiersch (Λουδοβίκος Θείρσος) ο οποίος δίδαξε ανωτέρα ζωγραφική στο Πολυτεχνείο μεταξύ 1852 και 1855, έχοντας μαθητές μεταξύ άλλων το Σπυρίδωνα Χατζηγιαννόπουλο και Νικηφόρο Λύτρα. Είχαν προηγηθεί πάντως και άλλοι ζωγράφοι όπως ο Κωνσταντίνος Φανέλλης με σπουδές στην Φλωρεντία ενώ στα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα δημιούργησε ο Κωνσταντίνος Αρτέμης. Ο Φανέλλης ταξίδεψε από Άγιον Ορος μέχρι Παλαιστίνη και από Ιταλία μέχρι Βαυαρία προτού έλθει στην ηπειρωτική Ελλάδα και γίνει ο «εισαγωγέας» της δυτικίζουσας τεχνοτροπίας φιλοτεχνώντας μετά το 1830 φορητές εικόνες. Το κίνημα των Ναζαρηνών στόχευσε στην τεχνική βελτίωση της βυζαντινής τέχνης, παραμερίζοντας την αυγοτέμπερα και τη δισδιάστατη ζωγραφική της παράδοσης και εισάγοντας την τρισδιάστατη ελαιογραφία και την φυσιοκρατική απόδοση των μορφών, με έμφαση στην ανθρωποκεντρική τέχνη της Δύσης αντί της υπερβατικής βυζαντινής τεχνοτροπίας, προκειμένου να προκαλέσουν στον πιστό συγκίνηση και μεταβάλλοντας την πίστη σε συναίσθημα..

Απάντηση Δείγματα Ναζαρηνής αγιογραφίας συναντάμε στον Άγιο Γεώργιο Καρύτση, την Αγία Φωτεινή στη Νέα Σμύρνη , στον Άγιο Αθανάσιο Μυτιλήνης και αλλού. Χρειάστηκε να αντλήσει έμπνευση από το Άγιον Όρος που έπαιξε ρόλο θεματοφύλακα της Βυζαντινής και Μεταβυζαντινής αγιογραφικής παράδοσης μια ομάδα επιφανών ζωγράφων, όπως οι Φώτης Κόντογλου, Γιάννης Τσαρούχης, Νίκος Εγγονόπουλος, Σπύρος Παπαλουκάς και άλλοι για να επικρατήσει ξανά η «ελληνικότητα» της βυζαντινής αγιογραφίας. Με αποτέλεσμα οι Ναζαρηνοί να θεωρούνται από πολλούς κάτι σαν «ξένο σώμα» στην ελληνική αγιογραφία  ή ως «παρένθεση» αν όχι -για κάποιους ιδιαίτερα φανατικούς- και «Δούρειος Ίππος» της Καθολικής Δύσης. Μεταξύ των πιο διάσημων Ελλήνων καλλιτεχνών που δεν είναι ευρέως γνωστό ότι υπήρξαν και Ναζαρηνοί αγιογράφοι, ήταν και ο Κωνσταντίνος Παρθένης. Έργο του είναι ο εικονιζόμενος «Ανιστάμενος Χριστός» μια φορητή εικόνα – ελαιογραφία σε ξύλο του 1904.