Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Αυτό το σύντομο τέστ αποτελείται από 4 ερωτήσεις και εξετάζει το κατά πόσον είστε «επαγγελματίας» Οι ερωτήσεις είναι εύκολες και γι’ αυτό δεν χρειάζεται.
kοκκινοσκουφίτσα παραμύθι
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Ο αριθμός 4 Αιμιλία Αριστείδου.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Θέατρο σκιών.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
Στην τάξη μου.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Χαρά Λουκαΐδη Στέλλα Ιωάννου. Υπάρχουν παντού μπανάνες! Kowalski, αναφορά!
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δυνάμεις: ασκήσεις στατικής
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ……
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά Στέλιος Μιχαήλογλου Στέλιος Μιχαήλογλου Άλγεβρα Α΄ Λυκείου.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Αυτό το σύντομο τέστ αποτελείται από 4 ερωτήσεις και εξετάζει το κατά πόσον είστε «επαγγελματίας» Οι ερωτήσεις είναι εύκολες και γι’ αυτό δεν χρειάζεται.
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Γνωρίζω καλύτερα τα αριθμητικά μοτίβα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Κυρτότητα- Σημεία καμπής -Ασύμπτωτες
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ!
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών Μαθηματικά κεφ.10 Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ εικόνες https://picasaweb.google.com/100930267368779151050

Βρίσκω ποια πράξη πρέπει να κάνω. Μετά προσέχω για τις μαγικές λέξεις. Πώς λύνω προβλήματα; Λύνω με προσοχή! Βρίσκω ποια πράξη πρέπει να κάνω. Μετά προσέχω για τις μαγικές λέξεις. Πρώτα διαβάζω πολύ καλά το πρόβλημα.

Μήπως θυμάστε και τις μαγικές μου λέξεις; Οι μαγικές λέξεις. Μήπως θυμάστε και τις μαγικές μου λέξεις; Γεια σας , παιδιά! Με θυμάστε; Πολύ σωστά! Είμαι η μάγισσα Προσθετόλ!

Οι μαγικές λέξεις. όλα μαζί συνολικά

Τις δικές μου μαγικές λέξεις τις θυμάστε; Μήπως θυμάστε κι εμένα; Οι μαγικές λέξεις. Τις δικές μου μαγικές λέξεις τις θυμάστε; Μήπως θυμάστε κι εμένα; Μπράβο! Είμαι η μάγισσα Αφαιρίξ!

βγάζω Πόσα μένουν; Πόσα ακόμα; Οι μαγικές λέξεις. βγάζω Πόσα μένουν; Πόσα ακόμα;

Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω: Η Σοφία μάζεψε 34 μήλα και η Φωτεινή 23. Τα έβαλαν όλα μαζί στο τραπέζι. Πόσα είναι; Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω:

Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω: Ο Στέλιος μάζεψε 49 κολοκύθες. Ο Γιάννης μάζεψε 25. Πόσες ακόμα θέλει για να έχει όσες και ο Στέλιος; Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω:

Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω: Ο Τάσος , το σκιάχτρο, φιλοξενεί στο ένα του χέρι 26 μυρμήγκια. Στο άλλο χέρι φιλοξενεί 42 μυρμήγκια. Πόσα μυρμήγκια φιλοξενεί συνολικά; Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω:

Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω: Η κυρία Μαίρη φύτεψε σε μια γλάστρα 57 λουλούδια. Σε μια άλλη φύτεψε 41 λουλούδια. Πόσα λείπουν από τη δεύτερη γλάστρα για να γίνουν ίσα με την πρώτη; Τι θα κάνω; Γιατί; κάθετα οριζόντια Λύνω: