for Yagi-Uda Array Antenna

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
και επαλήθευση προσομοιώσεων Σχολή Ναυτικών Δοκίμων
Ελπίδα Πρώια Ελπίδα Βακαλούδη
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Ερμηνείες Εικόνων του Πίνακα : Γκερνικα
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Πανδομική Α.Ε.Τ.Β.Ε. Πρόταση πωλήσεων <έτος>
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
«Οικογένειες λέξεων» Σε μια οικογένεια τα παιδιά μοιάζουν
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΣ ΓΕΩΡΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
2. Η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΨΕΛΛΟΥ: ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ - Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ.
Κεφ. 1. Στην εποχή του Διαφωτισμού
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΣΚΥΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΥΒΔΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΡΚΟΣ
Τα παιδιά ως μειονότητα
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
«Ο κύκλος του νερού» Γνωστικό Αντικείμενο: Φυσικές Επιστήμες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Εξάρθρημα του ώμου.
ΟΙ 3 ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & X. Πετρίδου Ασκήσεις #3 Ενέργεια σύνδεσης και.
Ενότητα 1η: Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Με τον όρο «ναρκωτικά» νοούνται ουσίες με διαφορετική χημική δομή και διαφορετική δράση στο κεντρικό νευρικό σύστημα, αλλά με κοινά χαρακτηριστικά.
Το παιδί που πεθαίνει.
Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΤΕΝΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Κατερίνα Σεριάτου Β2 1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου
Θεμελιώδεις αρχές του εμπραγμάτου δικαίου
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Ο Ιησούς Χριστός δεν συνέγραψε τίποτε που ν’ αφορά σε αυτόν και τη διδασκαλία του, ούτε όρισε κάποιον μαθητή του να κάνει αυτό.
3.
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Διατήρηση της ορμής Ορμη-κρουσεις.
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Το ζήτημα των κάδων Δήμος Χ με πληθυσμό κατοίκους
ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Σχεδιασμός & Τεχνολογία
Τα χαρακτηριστικά της κλασικής επιστημονικής κουλτούρας
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3: Θεωρία λογικού προγραμματισμού
Πρόσβαση στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Εξεταζόμενο επάγγελμα:Χημικός
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ
Η Γη ωσ τμημα του Ηλιακου συστηματοσ - Η εναλλαγη ημερασ και νυχτασ
Θεωρία & Αλγόριθμοι Γράφων Μέτρα Κεντρικότητας
Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο
Μετρήσεις και δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών
Διαχείριση Αποθεμάτων
Ενοτητα 7. θεωριεσ διεθνουσ εμποριου
Εκπαιδευτικη αξιολογηση
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
«Για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς» Νόμος 3028/2002.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

for Yagi-Uda Array Antenna Power Divider Design for Yagi-Uda Array Antenna 2014. 5. 14 ds5evu@gmail.com

2-way(Ver. 1)

2-way(Ver. 1) λ/4 Z0 Za(TRCV) Zx ANT-1 ANT-2 Zx [Ω] Z0 [Ω] Za [Ω] Dividing Loss [dB] 25 35.35 50 -3.0103

4-way(Ver. 1) λ/4 Z0 Za(TRCV) Zx ANT-1/2/3/4 Zx [Ω] Z0 [Ω] Za [Ω] Dividing Loss [dB] 12.5 25 50 -6.0206

2-way(Ver. 2) λ/4 λ/4 Z0 Za(TRCV) Z0 Zx ANT-1 ANT-2 Zx [Ω] Z0 [Ω] Dividing Loss [dB] 50 70.71 100 -3.0103

4-way(Ver. 2)

4-way(Ver. 2) λ/4 λ/4 Z0 Za(TRCV) Z0 Zx ANT-1 ANT-2 ANT-3 ANT-4 Zx [Ω] Dividing Loss [dB] 25 50 100 -6.0206

3-way

3-way λ/4 Z0 Za(TRCV) Zx ANT-1/2/3 Zx [Ω] Z0 [Ω] Za [Ω] Dividing Loss [dB] 16.66666 28.86 50 -4.7712

6-way

6-way λ/4 λ/4 Z0 Za(TRCV) Z0 Zx ANT-1/2/3 ANT-4/5/6 Zx [Ω] Z0 [Ω] Dividing Loss [dB] 16.66666 40.82 100 -7.7815

8-way

8-way λ/4 λ/4 Z0 Za(TRCV) Z0 Zx ANT-1/2/3/4 ANT-5/6/7/8 Zx [Ω] Z0 [Ω] Dividing Loss [dB] 12.5 35.35 100 -9.0309