Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΕΝΔΡΙΝΟΥ Α3.2
Advertisements

Τα τείχη της Γορίτσας Αραπίτσα Δήμητρα Γουργιώτης Γιάννης
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Αρχή.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΤΟΥ ΛΑΜΑΡΚ & ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ.
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
Κεφάλαιο 24 Χωρητικότητα, Διηλεκτρικά, Dielectrics, Αποθήκευση Ηλεκτρικής Ενέργειας Chapter 24 opener. Capacitors come in a wide range of sizes and shapes,
Ποιο νομίζετε είναι το θέμα της εικόνας;
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η KΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
Για δες που τα όργανα μιλούν
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή
5.1 MΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ 5.2 ΚΥΜΑ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Δυνάμεις: ασκήσεις στατικής
Η μουσική είναι …κύμα.
7. ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΕΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ Ή ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Περιεχόμενα: Αντιδραστήρες ΑΕΡ σε σειρά ή παράλληλα Αντιδραστήρες ΑΡΠΑ σε σειρά, ίσου όγκου Αντιδραστήρες ΑΡΠΑ σε.
Ποταμός Λουδίας Ασεκίδης Σάκης Καληνούδης Δημήτρης Κανδηλάπτης Στάθης
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
γραφομηχαΝΗ Σοφια ρουφικτου
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Χάλκινοι λέβητες από την Ανατολία, την Αρμενία και την Συρία
Μουσικά Όργανα.
Οργανολογία Ι Μάθημα Χ Βυζαντινά μουσικά όργανα. Βυζαντινά μουσικά όργανα - Πηγές Είναι ελάχιστες οι άμεσες πηγές. Έμμεσες πηγές: ιστορικά κείμενα με.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα VIΙΙ. Τα αερόφωνα Ι.. Τα αερόφωνα Ήχος: παλμική κίνηση στήλης αέρος. Οξύτητα: ανάλογα με το μήκος της στήλης αέρος. Κατατάσσονται.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
Οργανολογία Ι Μάθημα IV Κιθάρες - Λύρες. Κιθάρες κοίλης βάσεως Κατά τον 8 ο αιώνα υπήρχε ένας τύπος κιθάρας με κοίλη βάση και τέσσερις χορδές που κατά.
Οργανολογία Ι Μάθημα VII Η Ύδραυλις. Η ύδραυλις Επινοήθηκε από τον Κτησίβιο στην Αλεξάνδρια κατά την εποχή του Πτολεμαίου του Β΄. Είναι το πρώτο πληκτροφόρο.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
Η ιστορία του πιάνου ξεκινάει στην Padua της Ιταλίας το 1709, στο κατάστημα ενός κατασκευαστή τσέμπαλου, του Bartolomeo di Francesco Cristofori ( ).
Βασικές Εντολές Τροποποίησης ΜΕΡΟΣ B: Μετακίνηση, Αντιγραφή και περιστροφή αντικειμένων Dr.-Ing. Β. Ιακωβάκης.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
… Αρχαία Μουσικά Όργανα … Έλενα Καράμπελα 8 ο Γυμνάσιο – Γ΄ 1 …Ιανουάριος 2012.
Οργανολογία ΙΙ Ηλεκτρόφωνα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
ΤΑ ΠΝΕΥΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΚΑΤΣΙΑΡΑ ΑΝΝΙΑ ΙΜΕΡΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΥΩΤΗ
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ..
Το Τριγωνικό εμπόριο
ΧΡΩΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΕΓΕΘΩΝ
ΔΥΝΑΜΕΙΣ Γενικά περί δυνάμεων
Μάθημα Χ. Αερόφωνα ΙΙΙ. Πολύαυλα
Εργαστήριο 7 : Scratch (Μέρος 7ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας και οι πρόγονοι.
Ιστορία των Ευρωπαϊκών Μουσικών Οργάνων
Μάθημα 6: Φωνολογία Η φωνολογία εξετάζει πώς οι φθόγγοι μια γλώσσας συγκροτούν σύστημα, πώς συνδυάζονται μεταξύ τους για τη δημιουργία συλλαβών (φωνοτακτική.
ΕΝΤΑΣΗ ηλεκτρικού ρεύματος
ΟΡΧΗΣΤΡΑ κ.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα). Οργανολογία ΙΙ Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).

Πληκτροφόρα χορδόφωνα Συνδυασμός χορδών και συστήματος πλήκτρων. Δύο κατηγορίες με βάση τον τρόπο παραγωγής του ήχου: νυσσόμενα, κρουόμενα.

Νυσσόμενα πληκτροφόρα Μηχανισμός: κάθε πλήκτρο συνδέεται με ένα ξύλινο ραβδάκι που φέρει στο πλάι μια προεξοχή. Όταν πιέζεται το πλήκτρο, το ραβδάκι υψώνεται και η προεξοχή τσιμπάει τη χορδή. Για κάθε φθόγγο υπάρχει ιδιαίτερη και ορισμένου μήκους χορδή. Το πάτημα του πλήκτρου δεν επηρέαζε την ένταση. Αυτό σε ορισμένες περιπτώσεις γινόταν με κλειδιά (χειροκίνητα ή ποδοκίνητα) που επηρέαζαν ολόκληρο το πληκτρολόγιο. Δεν υπήρχε δυνατότητα σταδιακής αυξομείωσης της έντασης. Κατά το μισό του 18ου αι. στην Γαλλία μέσω ενός πολύπλοκου μηχανισμού επετεύχθη το κρεσέντο.

Ιστορία των νυσσόμενων πληκτροφόρων Προέρχονται από το γένος του ψαλτηρίου Τα πρώτα νυσσόμενα πληκτροφόρα κατασκευάστηκαν στα 1500, ύστερα από πειραματισμούς 200 περίπου ετών. Όργανα αυτού του τύπου ήταν το τσέμπαλο, το βίρτζιναλ (κυρίως στην Αγγλία) και το σπινέτο. Πρώτη αναφορά στο τσέμπαλο έχουμε το 1397 και πρώτη απεικόνιση το 1425.

Ιστορία των νυσσόμενων πληκτροφόρων Τα πρώτα τσέμπαλα ήταν κοντά, με βαριά κατασκευή Στην Ιταλία γίνονται η σημαντικότερες εξελίξεις του οργάνου. Τέλη 16ου αι. εμφανίζονται τα πρώτα τσέμπαλα με 2 πληκτρολόγια Στις αρχές του 19ου αι. εκτοπίζεται οριστικά από το πιάνο.

Τσέμπαλο, σπινέτο, βίρτζιναλ Τρεις μορφές με κριτήριο το μέγεθος, τον αριθμό των πληκτρολογίων και την θέση των χορδών ως προς την προέκταση της ευθείας των πλήκτρων. Τσέμπαλο: είναι το μεγαλύτερο σε όγκο, οι χορδές βαίνουν παράλληλα με τα πλήκτρα. Στην μπαρόκ περίοδο είχε δύο σειρές πλήκτρων και δύο, τρείς ή και τέσσερις χορδές για κάθε πλήκτρο.

Τσέμπαλο, σπινέτο, βίρτζιναλ Βίρτζιναλ: έχει μόνο ένα πληκτρολόγιο, οι χορδές βαίνουν κάθετα ως προς την προέκταση των πλήκτρων. Σπινέτο: έχει ένα πληκτρολόγιο, οι χορδές βαίνουν λοξά ως προς την προέκταση των πλήκτρων. Και τα δύο είναι πολύ ελαφρύτερες κατασκευές από το τσέμπαλο.