Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της Τεχνολογίας Επικοινωνιών
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΥΠΟΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Κεφάλαιο 2 Η τεχνολογία μεταβάλλεται  Η τεχνολογία είναι δυναμική 1  Οι μεταβολές σχετίζονται κυρίως με τους Η/Υ.
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
1 Γεωγραφία της εργασίας & της αναδιάρθρωσης σε μια εκκολαπτόμενη Βαλκανική Μητρόπολη: η Θεσσαλονίκη & η βιομηχανία της Γκιάλης Στέλιος Δρ. Οικονομικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
Αξιολόγηση δεδομένων αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΡΟΣ 3 ο Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας / 7 Χειμερινό εξάμηνο
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Διαδικασία Αστικοποίησης - Αίτια Ανάπτυξης των Πόλεων n Δύο βασικές κατηγορίες αιτίων: –Αίτια απομάκρυνσης από την ύπαιθρο –Αίτια προσέλκυσης στην πόλη.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 12: Η Εποχή μετά το 1973 Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 4: Η εξέλιξη του Καπιταλισμού Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Η κριτική του Ορθού Λόγου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Αγροτική Κοινωνιολογία
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Κόμματα Στελεχών Χρονική περίοδος: απαρχές δημοκρατίας, 19ος αιώνας. Περιορισμένο δικαίωμα ψήφου, ή καθιέρωση καθολικής ψηφοφορίας Πολιτική έκφραση:
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Κοινωνιολογία του Χώρου 3. 15/10/2015
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κλασική Οικονομική Θεωρία & Ελληνικός Μεταπολεμικός Καπιταλισμός
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Γενική Θεώρηση των πολιτικών της ΕΕ: Κοινωνική αγορά;
ΔΙΑΛΕΞΗ 2η Η ιστορική εξέλιξη των σχέσεων Εκπαίδευσης και ΜΜΕ
Είδη επιχειρήσεων.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ Υποψήφιος διδάκτορας: Αντώνης Ποταμιάνος Επιβλέπων καθηγητής: Μανώλης Χαιρετάκης

Ιδεολογική ηγεμονία και ΜΜΕ Χωροθεσμική εξέλιξη καπιταλισμού και ΜΜΕ Καταγραφή της «μεγάλης εικόνας» των ΜΜΕ στην ιστορία (θεωρητική προσέγγιση) Ιδεολογική ηγεμονία και ΜΜΕ Χωροθεσμική εξέλιξη καπιταλισμού και ΜΜΕ Williams Garnham Mosco Harvey Γερμανική ιδεολογία Κεφάλαιο

Βασικά στοιχεία θεωρητικού πλαισίου(1) 1.Γερμανική ιδεολογία: α.Επικοινωνία και κοινωνικοοικονομικό σύστημα, β.Βασικές θέσεις ιστορικού υλισμού, γ.ιδεολογική ηγεμονία κυρίαρχης τάξης. 2. «Το Κεφάλαιο»: α. Κύκλωμα κεφαλαίου, β. Συγκέντρωση-συγκεντροποίηση, γ.θέσεις για την επικοινωνία και τη χωροθεσμική εξέλιξη του καπιταλισμού. 3.Smith-Ricardo: Βασικές θέσεις κλασικού οικονομικού φιλελευθερισμού 4. Στοιχεία από Διοίκηση-Μάρκετινγκ-Διαφήμιση (και ιστορική εξέλιξή τους) Γερμανική ιδεολογία Κεφάλαιο

Βασικά στοιχεία θεωρητικού πλαισίου(2) 1.Vincent Mosco: «Δίοδοι» μελέτης πολιτικής οικονομίας της επικοινωνίας(commodification, spatialization, structuration). 2.Nicholas Garnham: α. Βασικές θέσεις της προσέγγισης της πολιτικής οικονομίας της επικοινωνίας, β. Πηγή ισχύος και κέρδους στους πολιτιστικούς κλάδους, γ. ιδιαίτερη φύση πολιτιστικών εμπορευμάτων και δομή πολιτιστικών κλάδων. 3.Raymond Williams: Ιδεολογική ηγεμονία και εμπορικός χαρακτήρας των καπιταλιστικών ΜΜΕ. 4.David Harvey: Χωροθεσμική επέκταση και πολιτική του κεφαλαίου. Williams Garnham Mosco Harvey

Θεωρητική ανάλυση των βασικών αιτίων της χωροθεσμικής εξέλιξης Ανάγκη για απρόσκοπτη προμήθεια φθηνών μέσων παραγωγής(πρώτες ύλες, εξοπλισμός κλπ.). Λόγω του καπιταλιστικού διεθνούς καταμερισμού οι βιομηχανικές χώρες εξαπλώνονται ιμπεριαλιστικά σε «ελκυστικές» δορυφορικές οικονομίες. Ανάγκη για διαρκή ενίσχυση της παραγωγικότητας της εργασίας που επιχειρείται με διαρκή αναβάθμιση της τεχνολογίας, καινοτομιών κ.ά. Έτσι, δημιουργείται τάση συγκέντρωσης και συγκεντροποίησης, δηλαδή αύξηση του μεγέθους των επιχειρήσεων και συγκέντρωσή του σε λίγα χέρια. Ανάγκη για επέκταση σε νέες αγορές κλπ. Ανάγκη για απρόσκοπτη ροή των εμπορευμάτων στην αγορά και κερδοφόρα πώληση ώστε να «πραγματοποιηθεί» η αντληθείσα υπεραξία και να μετατραπεί σε κέρδος. Αυτό προϋποθέτει επέκταση αγορών και μαζικό μάρκετινγκ. Χ: Κεφάλαιο με τη μορφή χρήματος που καταβάλλει ο παραγωγός σ: το μέρος του χρηματικού κεφαλαίου που καταβάλλεται για μέσα παραγωγής μ: το μέρος του χρηματικού κεφαλαίου που καταβάλλεται για εργατική δύναμη υ: αντλούμενη υπεραξία στη σφαίρα παραγωγής Χ’: Αυξημένο χρηματικό κεφάλαιο(αρχικό+πραγματοποιηθείσα υπεραξία ή αρχικό+κέρδος)

Οι εφημερίδες στην ιστορία(1): Η «μεγάλη εικόνα»... Επαναστάσεις 1880 – 1930 Ακμή εφημερίδων 1960 1800 1900 2000 Ραγδαία εξέλιξη εφημερίδων Εκτύπωση-στοιχειοθεσία (Χειροκίνητα-ατμοκίνητα-κυλινδρικά-ηλεκτροκίνητα πιεστήρια-λινοτυπία. Χειρωνακτική-αυτοματοποιημένη στοιχειοθεσία) Σχήμα-μέγεθος (Από τα ολιγοσέλιδα φύλλα στα πολυσέλιδα tabloids των βαρόνων του Τύπου.) Επικοινωνίες (Τηλέγραφος, καλωδιακά δίκτυα ασύρματη μετάδοση, πρακτορεία.) Διανομή (Σιδηροδρομικά δίκτυα, ατμοκίνηση-πετρελαιοκίνηση πλοίων.) Εκτίναξη κυκλοφοριών(μαζικοποίηση) Όχι τόσο δραματικές αλλαγές Τηλεόραση-πληροφορική- ψηφιοποίηση-διαδίκτυο. Απώλεια ισχύος εφημερίδων... Από ισχυροί δίαυλοι- διανομείς περιεχομένου οι εφημερίδες μεταβαίνουν στην εποχή της πολυμιντιακής ιδιοκτησίας και της «ψηφιακής συνδεσιμότητας». Τώρα στην «εφοδιαστική αλυσίδα» μιντιακού περιεχομένου τείνουν να κυριαρχούν οι «πάροχοι». Εμφάνιση ραδιοφώνου

Απώλεια ισχύος εφημερίδων... Οι εφημερίδες στην ιστορία(2): Αναζητώντας το πώς και το γιατί... Επαναστάσεις 1880 – 1930 Ακμή εφημερίδων 1960 1800 1900 2000 Ραγδαία εξέλιξη εφημερίδων Εκτύπωση-στοιχειοθεσία (Χειροκίνητα-ατμοκίνητα-κυλινδρικά-ηλεκτροκίνητα πιεστήρια-λινοτυπία. Χειρωνακτική-αυτοματοποιημένη στοιχειοθεσία) Σχήμα-μέγεθος (Από τα ολιγοσέλιδα φύλλα στα πολυσέλιδα tabloids των βαρόνων του Τύπου.) Επικοινωνίες (Τηλέγραφος, καλωδιακά δίκτυα, ασύρματη μετάδοση, πρακτορεία.) Διανομή (Σιδηροδρομικά δίκτυα, ατμοκίνηση-πετρελαιοκίνηση πλοίων, αυτοκίνητο.) Εκτίναξη κυκλοφοριών (μαζικοποίηση) Όχι τόσο δραματικές αλλαγές Τηλεόραση-πληροφορική- ψηφιοποίηση-διαδίκτυο. Απώλεια ισχύος εφημερίδων... Από ισχυροί δίαυλοι- διανομείς περιεχομένου οι εφημερίδες μεταβαίνουν στην εποχή της πολυμιντιακής ιδιοκτησίας και της «ψηφιακής συνδεσιμότητας». Τώρα στην «εφοδιαστική αλυσίδα» μιντιακού περιεχομένου τείνουν να κυριαρχούν οι «πάροχοι». Εμφάνιση ραδιοφώνου

Το πολιτικοοικονομικό πλαίσιο... Τα ΜΜΕ στην ιστορία(1): Το πολιτικοοικονομικό πλαίσιο... 1880 – 1930 Ακμή εφημερίδων Επαναστάσεις 1960 Πληροφορική 1800 1900 Ραδιόφωνο TV 2000 Διαδίκτυο Δημόσιος έλεγχος (Ευρώπη) «Απορρύθμιση» Μαζικοποίηση αγορών και μέσων (Βαθύτερη εμπορευματοποίηση: -Φορείς μαζικού μάρκετινγκ -Ενίσχυση της εμπορευματικής αξίας) Ηλεκτρονικό διαδραστικό μάρκετινγκ Συμβατικό μαζικό μάρκετινγκ Κοινοβουλευτισμός (μαζική πολιτική) Braudel: «...Ο καπιταλισμός απαιτεί κάποια ηρεμία στην κοινωνική τάξη όπως επίσης και κάποια ουδετερότητα, αδυναμία ή συγκατάθεση από τη μεριά του κράτους...». Hobsbawm: «...Οι πολιτικοί ήταν αναγκασμένοι, όλο και περισσότερο, να απευθύνονται σε ένα μαζικό εκλογικό σώμα...να μιλούν απευθείας στις μάζες ή έμμεσα, χρησιμοποίώντας το μεγάφωνο του λαϊκού Τύπου...» Ευρωπαϊκή Ένωση Σοβιετική ένωση- Ανατολικό μπλόκ.

Χωροθεσμική εξέλιξη καπιταλισμού και ΜΜΕ Τα ΜΜΕ στην ιστορία(2): Χωροθεσμική εξέλιξη καπιταλισμού και ΜΜΕ 1880 – 1930 Ακμή εφημερίδων Επαναστάσεις 1960 Πληροφορική 1800 1900 Ραδιόφωνο TV 2000 Διαδίκτυο Δημόσιος έλεγχος (Ευρώπη) «Απορρύθμιση» Μαζικοποίηση αγορών και μέσων (Βαθύτερη εμπορευματοποίηση) Ηλεκτρονικό διαδραστικό μάρκετινγκ Συμβατικό μαζικό μάρκετινγκ Ενοποίηση οικονομικού χώρου. Αστικοποίηση.Μαζική κατανάλωση. Αύξηση μεγέθους και εμβέλειας επιχειρήσεων Νεοφιλελεύθερη φάση Κεϋνσιανή οικονομική πολιτική Έμπέδωση φιλελευθερισμού. Σταδιακή κορύφωση ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών. Επέκταση εκβιομηχάνισης και στις λοιπές χώρες του καπιταλιστικού πυρήνα. Μεσοπόλεμος: κρίση φιλελευθερισμού Εκβιομηχάνιση Βρετανίας Πετρελαϊκές κρίσεις Κρίση

Χωροθεσμική εξέλιξη καπιταλισμού και ΜΜΕ Τα ΜΜΕ στην ιστορία(3): Χωροθεσμική εξέλιξη καπιταλισμού και ΜΜΕ 1880 – 1930 Ακμή εφημερίδων Επαναστάσεις 1960 Πληροφορική 1800 1900 Ραδιόφωνο TV 2000 Διαδίκτυο Δημόσιος έλεγχος (Ευρώπη) «Απορρύθμιση» Μαζικοποίηση αγορών και μέσων (Βαθύτερη εμπορευματοποίηση) Ηλεκτρονικό διαδραστικό μάρκετινγκ Συμβατικό μαζικό μάρκετινγκ Ηλεκτροκίνητα πιεστήρια Tabloids Νέα ψηφιακά μέσα (Μερική «αφομοίωση» Εφ/δων, Ρ/Φ, TV. Ατμοκίνητα κυλινδρικά πιεστήρια Αυτοματοποίηση στοιχειοθεσίας Τηλεόραση Πρακτορεία Τύπου Ραδιόφωνο Ραδιοεπικοινωνίες Ενσύρματη τηλεγραφία Πληροφορική Διαδίκτυο Ατμόπλοια Αεροπλάνο Αυτοκίνητο Σύγκλιση τεχνολογιών Σιδηρόδρομος Δορυφόροι Μεσοπόλεμος: κρίση φιλελευθερισμού Ευρωπαϊκή Ένωση Πετρελαϊκές κρίσεις Επέκταση εκβιομηχάνισης και στις λοιπές χώρες του καπιταλιστικού πυρήνα. Κρίση Εκβιομηχάνιση Βρετανίας Κεϋνσιανή οικονομική πολιτική Νεοφιλελεύθερη φάση

Πολιτικοοικονομική συνάρθρωση του καπιταλιστικού θεσμού ΜΜΕ Τα ΜΜΕ στην ιστορία(4): Πολιτικοοικονομική συνάρθρωση του καπιταλιστικού θεσμού ΜΜΕ Ιδιοκτήτες Influence seekers

Καλή δύναμη σε όλους...