Στατικός Ηλεκτρισμός Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΑΙΑ ΙΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ Περίληψη Το εγχειρίδιο χρήσης παρέχει στον τελικό χρήστη όλες τις απαραίτητες.
Advertisements

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ
Ηλεκτρισμός-Μαγνητισμός
Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
Σκέδαση Ηλεκτρομαγνητικών Κυμάτων από Γυρομαγνητικά Σώματα
Hλεκτρικό Πεδίο Ζαχαριάδου Κατερίνα ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Οι χημικοί δεσμοί και οι δομές Lewis
Εργασία στην πληροφορική
Αυτοκτονικότητα και κατάθλιψη: Κατανόηση και θεραπεία
Μαγνητική ροή.
Στατικός Ηλεκτρισμός Ι
Ανακατασκευή 3Δ Σκηνής από δυσδιάστατες Φωτογραφίες Βασιλάκης Ανδρέας-Αλέξανδρος Υπεύθυνος Καθηγητής: κ. Φούντος Ιωάννης.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΑΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
Το μέγεθος των ατόμων των στοιχείων
Η Ιστορία του Ηλεκτρισμού
Χημικός δεσμός Ιοντικός δεσμός.
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των νοσοκομειακών βιβλιοθηκών Καλογεράκη Ελένη Βιβλιοθήκη Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός» Τσαλαπατάνη Ειρήνη Βιβλιοθήκη.
Ηλεκτρισμός ( ΣΤΑΤΙΚΟΣ )
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Παρουσίαση Μαθήματος Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής.
Αλληλεπίδραση ρευματοφόρου αγωγού και μαγνήτη
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ.
Ο ίδιος είπε: “Πρόκειται για την πλουσιότερη πηγή έμπνευσης που είχα ποτέ: Ο τρόπος με τον οποίο μια επιφάνεια μπορεί να διαιρεθεί, ή να γεμίσει με ομοιόμορφα.
ΜΕΤΑΣΤΑΤΙΚΟΙ ΟΓΚΟΙ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗΣ ΣΤΗΛΗΣ
ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΗΤΟΥ ΑΜ 423Μ
ΥΠΕΡΧΟΛΕΡΥΘΡΙΝΑΙΜΙΑ (ΙΚΤΕΡΟΣ) ΑΙΤΙΑ ΥΠΕΡΧΟΛΕΡΥΘΡΙΝΑΙΜΙΑΣ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 13 : Σκέψη Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΔΕ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ Οι μέθοδοι αλληλούχισης DNA Maxam-Gilbert και Sanger. Αυτοματοποίηση.
Υβριδισμός Θεωρία δεσμού σθένους Παραδείγματα Ασκήσεις Προβλήματα Αναλογίες ? Παλιότερα θέματα όρος στη Βιολογία Ενέργεια Αντιδράσεις Επιστήμονες.
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 1 : Εισαγωγή Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Δρ Φώτης Κιλιπίρης, καθηγητής Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο.
Πεπτικό σύστημα Φυσιολογία ΙΙ Λειτουργία πεπτικού Παροχή θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό Μηχανική προώθηση της τροφής Πέψη Απορρόφηση.
΄ Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας & Θεωρίας της Επιστήμης Σύλβα Χαραλάμπους Κύρια ερευνήτρια Ελληνικό Ινστιτούτο.
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 4 : Αυτοκτονία Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Συμβουλευτική στην εκπαίδευση. ΝΤΡΟΠΉ Συχνά συναντάται στις σχέσεις Συχνά συναντάται στις σχέσεις Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ο χώρος εργασίας (XE) και ο ρόλος του στο MASCIL Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μα΄θημα 2 Θεωρίες διδασκαλίας και μάθησης σε τεχνοεπιστημονικά μουσεία.
ΣΕΛΗΝΙΩΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ & ΝΕΣΤΟΡΟΣ Ν. ΙΩΑΝΝΗΣ Λευκωσία 27-31/05, 2015
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μα΄θημα 3 Μη τυπική / άτυπη εκπαίδευση και διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Υπο Εκπονηση Διαχειριστικο Σχεδιο Περιοχησ ΖΕΠ
ΝΕΟΓΝΙΚΟΣ ΙΚΤΕΡΟΣ Κυφωνίδης Δημήτριος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής
Πανεπιστημιο δυτικησ μακεδονιαΣ – ΠΔΜ
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Αίσθηση και Αντίληψη ,./ Δαφνη Ρουμανη.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ KINESIOTAPE ΣΕ ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ. ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΣΤΡΙΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ PT,MSc,CMP, ΤΣΕΚΟΥΡΑ.
Καλογεράκη Ελένη Βιβλιοθήκη Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός» Τσαλαπατάνη Ειρήνη
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 13: Η Διεθνής Διανομή
Ο χώρος εργασίας (XE) και ο ρόλος του στο MASCIL
Ζωολογία ΙΙ Ενότητα 2η. Εργαστηριακή Άσκηση Ερπετών
Πολιτιστική κληρονομιά και κοινότητες
Gilbert Newton Lewis: Η φύση του χημικού δεσμού.
ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ίκτερος – παθήσεις ήπατος - παγκρέατος
Η ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου.
Ηλεκτρομαγνητισμός Οι πρωταγωνιστές
Εκπαιδευτική διαδικασία στο Πανεπιστήμιο Πατρών
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ Οι ηλεκτρικές πηγές δημιουργούν στα άκρα τους την τάση που χρειάζεται για τη λειτουργία ενός ηλεκτρικού κυκλώματος ΕΚΦΕ Αλίμου 2016.
Επιμέλεια: Διογένης Κοσμόπουλος
Οι χημικοί δεσμοί και οι δομές Lewis
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ «Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα…» Νίκη Μαματσή Φυσικός.
Θεωρίες Ερμηνείας των Μύθων
FORMAREA si SOARTA BILIRUBINEI
Προσκρούσεις πτηνών, και άλλων ζώων, σε αεροσκάφη
Chuyển hóa Hemoglobin BS. Chi Mai.
Το mentoring ως βασικό “εργαλείο” στην εκπαιδευτική μονάδα
Ανασκόπηση Γενικής Χημείας
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2019.
Εισαγωγή στην Οργανική Χημεία
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στατικός Ηλεκτρισμός Ι Ηλέκτριση με τριβή Ηλέκτριση με επαφή Ηλέκτριση με επαγωγή Νίκος Δαπόντες, ΕΚΦΕ Σύρου, Ιανουάριος 2007

Το πρόγραμμα σπουδών ΦΥΣΙΚΗΣ Γ’ τάξης ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Ηλέκτριση με τριβή Η ράβδος από εβονίτη (αρχικά ουδέτερη) Ράβδος με αρνητικό φορτίο Ράβδος εβονίτη Μάλλινο ύφασμα Η ράβδος από εβονίτη (αρχικά ουδέτερη) τρίβεται με μάλλινο ύφασμα (αρχικά ουδέτερο). Ύφασμα με θετικό φορτίο

Από το μάλλινο ύφασμα μεταφέρονται ηλεκτρόνια (αρνητικά φορτισμένα σωματίδια) στη ράβδο. Πρόκειται για απάντηση που έδωσε ο 20ος αιώνας. Σύμφωνα με τον ΠΛΟΥΤΑΡΧΟ με την τριβή θερμαίνεται και ο περιβάλλον αέρας. Ο ζεστός αέρας στροβιλίζεται και μπορεί να τραβάει χαρτάκια.

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα είναι αφόρτιστη.

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η μεταλλική σφαίρα εξακολουθεί να είναι αφόρτιστη. Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η σφαίρα βρίσκεται μέσα στο ηλεκτρικό πεδίο της αρνητικά φορτισμένης ράβδου. Τα ελεύθερα ηλεκτρόνια του μετάλλου απωθούνται από το αρνητικό φορτίο της ράβδου που πλησιάζει στη σφαίρα.

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα είναι αφόρτιστη. Τα ελεύθερα ηλεκτρόνια του μετάλλου απωθούνται από το αρνητικό φορτίο της ράβδου που πλησιάζει στη σφαίρα. Συσσωρεύονται στη δεξιά πλευρά της.

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα είναι αφόρτιστη. Τα ελεύθερα ηλεκτρόνια του μετάλλου απωθούνται από το αρνητικό φορτίο της ράβδου που πλησιάζει στη σφαίρα. Συσσωρεύονται στη δεξιά πλευρά της.

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα είναι αφόρτιστη. Το χέρι ενός μαθητή πλησιάζει τη σφαίρα……………….

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα είναι αφόρτιστη. Το χέρι ενός μαθητή πλησιάζει τη σφαίρα……………….

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα είναι αφόρτιστη. Το χέρι ενός μαθητή πλησιάζει τη σφαίρα……………….

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα εξακολουθεί να είναι αφόρτιστη. Τώρα το δάκτυλο αγγίζει τη σφαίρα……………….

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Ηλεκτρόνια μετακινούνται από τη σφαίρα στο χέρι…..

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα εξακολουθεί να είναι αφόρτιστη. Ηλεκτρόνια μετακινούνται από τη σφαίρα στο χέρι…..

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Ηλεκτρόνια μετακινούνται από τη σφαίρα στο χέρι…..

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) το χέρι απομακρύνεται από τη σφαίρα….. Η ράβδος αποτραβιέται

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) το χέρι απομακρύνεται περισσότερο από τη σφαίρα…..

Ηλεκτροστατική Επαγωγή Η πλαστική ράβδος φέρει αρνητικό φορτίο (περίσσεια ηλεκτρονίων) Η μεταλλική σφαίρα αποκτά θετικό φορτίο. το χέρι απομακρύνθηκε πολύ από τη σφαίρα…..

Ηλεκτροστατική Επαγωγή – Ιστορία του Ηλεκτρισμού Από το Θαλή το Μιλήσιο (6ος αιώνας π.Χ.) μέχρι τον Gilbert (1600) Τρίβεται με Ήλεκτρο Αντικείμενο έλκει Ελαφρά σώματα παράδειγμα στάχια τρίχες χαρτάκια …………….. επιστροφή Το κεχριμπάρι τραβάει ελαφρά σώματα Κεχριμπάρι = απολιθωμένος χυμός πεύκου για κατασκευή: χάντρες, κοσμήματα. Λαμπερό χρυσαφί υλικό.

Δύο σφαίρες ηλεκτρίζονται αντίθετα Δύο ουδέτερες σφαίρες αγγίζουν η μία την άλλη. Τότε επιτρέπεται η μετακίνηση ηλεκτρονίων μεταξύ τους. Στη συνέχεια, όταν πλησιάσει το αρνητικά φορτισμένο μπαλόνι προκαλείται διαχωρισμός των φορτίων: ΘΕΤΙΚΟ στην αριστερή και ΑΡΝΗΤΙΚΟ στη δεξιά. Αν απομακρυνθεί η δεξιά σφαίρα, τότε, προκαλείται ανακατανομή των φορτίων. Η μια σφαίρα φορτίζεται θετικά και η άλλη αρνητικά εφόσον φροντίσουμε να απομακρυνθεί το μπαλόνι.

Βιβλιογραφία http://www.physicsclassroom.com/mmedia/estatics/epn.html