2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
Η Υποτακτική στα Αρχαία Ελληνικά
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Αιτιολογικές προτάσεις
ΕΙΔΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ρήμα Υποκείμενο Αντικείμενο Κατηγορούμενο
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
δε μας αρέσει η προστακτική
Δευτερεύουσες προτάσεις.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
Υποθετικοί λόγοι.
Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα
Ενεργητική και Παθητική φωνή
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Ενότητα 4 η : Διατροφή Ο εκπαιδευτικός: Τουλιόπουλος Φώτης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ. ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΟΙ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ  Απλά επιρρήματα: Εγώ φεύγω σήμερα.  Απλές άναρθρες πτώσεις: Ώρες.
 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Imperatives (Let’s / Don’t)
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ξενοφών, ελληνικά, Επεξεργασία κειμένου με σκοπό την εμπέδωση της αναγνώρισης συντακτικών όρων μιας πρότασης και την κατανόηση του συντακτικού ρόλου.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
«Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο»
δε μας αρέσει η προστακτική
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας Ενότητα Ασφαλώς … κυκλοφορώ Στο δρόμο με το Σωτήρη

Οι εγκλίσεις του ρήματος Εγκλίσεις λέγονται οι διάφορες μορφές που παίρνει το ρήμα για να φανερώσει την ψυχική διάθεση εκείνου που μιλάει.

Οι εγκλίσεις του ρήματος Η Οριστική που φανερώνει πως αυτό που σημαίνει το ρήμα είναι κάτι το βέβαιο και πραγματικό. π.χ. Προσέχουμε πάντα το δρόμο. Δεν προσέχουμε πάντα στο δρόμο; Προσέχετε πάντα στο δρόμο;

Οι εγκλίσεις του ρήματος Η Υποτακτική που φανερώνει πως αυτό που σημαίνει το ρήμα είναι κάτι που θέλουμε ή περιμένουμε να γίνει. π.χ. Θέλω από εσάς να προσέχετε πάντα στο …….. δρόμο. Ίσως να έρθει αύριο; Όταν ένα ρήμα βρίσκεται στην υποτακτική, μπροστά από αυτό βρίσκονται συνήθως οι μικρές λέξεις να, όταν, για να, πριν, αν, άμα, μη(ν).

Οι εγκλίσεις του ρήματος Η Προστακτική που εκφράζει προσταγή, προτροπή, απαγόρευση, παράκληση, τη χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να διατάξουμε, να προτρέψουμε, να παρακαλέσουμε. π.χ. Σταμάτα να φωνάζεις. Διαβάστε περισσότερο.

Προσοχή στην ορθογραφία των καταλήξεων των ρημάτων -είτε π.χ. βρίσκω βρείτε χάνομαι χαθείτε -ήστε π.χ. σταματώ σταματήστε απαντώ απαντήστε -ίστε π.χ. σκαλίζω σκαλίστε ορίζω ορίστε

Να συμπληρώσεις τις καταλήξεις των ρημάτων με ει, ή, ή ι και να τονίσεις όπου πρέπει εί ί ή ί εί εί