App inventor
Designer Γραφικό Περιβάλλον Εφαρμογής σχεδιάζουμε τη διεπαφή (interface) προσθέτουμε τα αντικείμενα-συστατικά (components) ορίζουμε ιδιότητες (properties) για αυτά.
Μεταφόρτωση αρχείων στο App Inventor Θα χρειαστούμε κάποιες εικόνες για τα ζάρια και έναν ήχο για το ρίξιμο των ζαριών.
Εισαγωγή αντικειμένων στην περιοχή σχεδίασης 1. 2. Επιλέγουμε τα αντικείμενα από την εκάστοτε ομάδα της παλέτας (Palette) αριστερά τα αποθέτουμε στην οθόνη.
Εισαγωγή αντικειμένων στην περιοχή σχεδίασης Η εφαρμογή που θα φτιάξουμε θα αποτελείται από τα παρακάτω αντικείμενα : - από την ομάδα User Interface: ένα αντικείμενο Button - από την ομάδα Layout: ένα αντικείμενο Horizontal Arrangement - από την ομάδα User Interface: δύο αντικείμενα Image - από την ομάδα Media: ένα αντικείμενο Sound Τα αντικείμενα Image να τοποθετηθούν μέσα στο αντικείμενο Horizontal Arrangement.
Καθορισμός Ιδιοτήτων αντικειμένων Μετονομάζουμε τα αντικείμενα
Καθορισμός Ιδιοτήτων αντικειμένων Καθορίσουμε ιδιότητες- Για να δούμε τις ιδιότητες κάποιου αντικειμένου το επιλέγουμε από την περιοχή Components
Καθορισμός Ιδιοτήτων αντικειμένων
Διαθέσιμες Εντολές Ομαδοποιημένες Επιλέγουμε αντικείμενο Τμήμα εντολών Blocks Διαθέσιμες Εντολές Ομαδοποιημένες Επιλέγουμε αντικείμενο