“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Advertisements

KΥΠΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ CYPRUS CONSUMERS’ ASSOCIATION ΣΧΟΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΙΛΙΩΝ ׃ ΤΜΗΜΑ ΠΑΦΟΥ PROJECΤ: « Σεβασμός στον Πολίτη.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
Αθήνα, η Επιστημονική Ημερίδα της Ο.Ε.Α.Α σ.1/20 «Εξελίξεις του δικαίου της ΕΕ σχετικά με την ανεξαρτησία των ΑΔΑ – Πρόσφατες νομολογιακές.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ ΙΙ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1o Γυμνάσιο Βέροιας Περιγράφοντας στατιστικά τη σχολική μας κοινότητα Αναστασία Καρακώστα ΠΕ03.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Η καινοτομία μπορεί να προέρθει από παντού ! Ι.Παπατζανής Εκδήλωση για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Ρέθυμνο
Ο ρόλος του 3 ου πυλώνα στο νέο μοντέλο κοινωνικής προστασίας ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗ Γενική Διευθύντρια Αθήνα, 30 Mαρτίου 2016 Labor & Insurance Μπορεί να.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ Α. Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
1-2- مقدمه در اين قسمت تاثير عواملي که قيمتها و مقادير کالاهاي فروخته شده را تعيين مي کنند، تحليل خواهد شد. عوامل تعيين کننده قيمت و مقدار به دو طبقه.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚ H ΣΤΗΝ ΠΡ A ΞΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 10-1.
“Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E” Χουλιάρα Ξανθή.
ΒΕΛΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑ.
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΕΕ-Ένωση Πολιτών: Δικαιώματα Κινητικότητας
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την αντιμετώπιση των ρευματικών νοσημάτων: αναγκαιότητα, προτεραιότητες, προσδοκίες. Κατερίνα Κουτσογιάννη.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΕ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Teachers4europe Φ. Β. (Βάνη) Κουλοχέρη Πρέσβειρα Δράσης t4e
Μαθησιακές δραστηριότητες και εμπλοκή
8ο Thessaloniki TAX FORUM
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Προτεραιότητες πολιτικής
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Διδάσκων: Αστέρης Πλιάκος
ΟΡΙΣΜΟΣ Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
Ευρώ :Χαρτονόμισμα ή Γέφυρα?
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ &ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Π.Μ.Σ. «ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» Μάθημα : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ.
Πρόσοψη του ναού του Αντωνίνου και της Faustina.
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 15 β-διάσπαση – Α' μέρος.
ΗΛΙΑΣ ΜΑΝΕΣΙΩΤΗΣ Ε’
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Γεωργία Αϋφαντοπούλου, Συντονίστρια Ομάδας Θ3, ΙΜΕΤ
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
ТАУ ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
ΑΑ041-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΑΣΤΟΥ: ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1Χατζόπουλος Στυλιανός2Μπανιώτη Δέσποινα1 1.Φοιτήτρια.
Μεταβλητή – Άμεση - Οριακή κοστολόγηση
ΕΝΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
TEΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
Эксперыментальныя метады ядзернай фізікі
Σύγχρονα Ζητήματα Διεθνούς Ασφάλειας «Η τομή στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις. Συνέχεια και αλλαγή» Αγγελική Αλεξοπούλου
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
«Εξωτερικές Σχέσεις της Ε.Ε: Δίκαιο και Πολιτικές»
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία Teachers4europe “Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία μέσα από το χώρο της Ε.Ε.” Φ. Β. (Βάνη) Κουλοχέρη Πρέσβειρα Δράσης t4e Εκπαιδευτικός Αγγλικών Νεστόρειο Δ. Σ. Ιλίου

Η Δράση εν συντομία ... Ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια (2011). Από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Έχει εστιάσει στη Δημοτική Εκπαίδευση. Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων σε όλη την Ελλάδα.

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (1) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (1) Α. Εκπαιδευτικοί Ενημέρωση σχετικά με E.E. & εξελίξεις. Βελτίωση δεξιοτήτων: σε εφαρμογή καινοτόμων, βιωματικών μεθόδων διδασκαλίας (π.χ. δραστηριότητες με ψυχοδιαδραστική βάση, εικαστικά, θέατρο, μουσική, άθληση, χρήση ψηφιακών εργαλείων μάθησης/διδασκαλίας) σε χρήση εργαλείων εξ αποστάσεως μάθησης και τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών.

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Εκπαιδευτικοί (συν.) Ενίσχυση του γενικότερου εκπαιδευτικού ρόλου πέρα από το διδακτικό ρόλο στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο (Αγγλικά). Κατανόηση των συνθηκών της οικονομικής κρίσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και των τρόπων αντιμετώπισής της. Πιο ομαλή προσαρμογή στο μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Συμμετοχή σε μια μεγάλη κοινότητα ελλήνων εκπαιδευτικών με διαμορφωμένη γνώμη για τις εξελίξεις και επιθυμία να συμβάλλουν σε αλλαγές εντός Ε.Ε.

Η Δράση αναλυτικά ... Ειδική στοχοθεσία (4) Η Δράση αναλυτικά ... Ειδική στοχοθεσία (4) Μαθητές (συν.) Ανάπτυξη κριτικής σκέψης (π.χ. σχετικά με διαδικασίες μάθησης, αυτοαξιολόγησης και αυτοβελτίωσης, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις, τρόπους αντιμετώπισης κρίσεων και προόδου, κ.λπ.). Διαμόρφωση ευρωπαϊκής συνείδησης. Διαμόρφωση κοινωνικής συνείδησης μέσω της ανάπτυξης της εθελοντικής δράσης.

Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (1) Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (1) 1. Αποστολή πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος 2. Συμπλήρωση/αποστολή αίτησης. 3. Ανακοίνωση αποτελεσμάτων 4. Οργάνωση ομάδων εργασίας 5. Διά ζώσης επιμόρφωση (περιορισμένου χρόνου)

Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (2) Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (2) 6. Παράλληλα: - Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (από την άνεση του σπιτιού μας) - Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων στη σχολική τάξη - Υποστήριξη/καθοδήγηση από πρέσβη/πρέσβειρα - Εξ αποστάσεως επικοινωνία και συνεργασία με μέλη ομάδας. 7. Ολοκλήρωση και παρουσίαση εργασιών 8. Συλλογική, επίσημη τελετή λήξης από Αντιπροσωπεία Ευρωπαϊκής Επιτροπής – Απονομή τίτλου teacher4europe

Η Δράση αναλυτικά ... Ανθρώπινοι πόροι Η Δράση αναλυτικά ... Ανθρώπινοι πόροι 1. Υπεύθυνοι στην έδρα της Αντιπροσωπείας 2. Επιστημονική Ομάδα Έργου (π.χ. μέλη πανεπιστημίου, Ψυχοθεραπευτές, Εμψυχωτές Ομάδων, κ.ά.) 3. Ομάδα Έργου Αντιπροσωπείας (π.χ. για γραμματειακή, τεχνική υποστήριξη κ.ά.) 4. Πρεσβευτές/Πρέσβειρες Δράσης (Σχολικοί Σύμβουλοι, Εκπαιδευτικοί Αυξημένων Προσόντων ως Επιμορφωτές) 5. Εκπρόσωποι από Europe Direct (επίσημες αποκεντρωμένες υπηρεσίες παροχής πληροφοριών και βοήθειας σχετικά με την Ε.Ε. και τη ζωή μας σε αυτή) http://europa.eu/europedirect/index_el.htm

Δράση αναλυτικά ... Μέσα υλοποίησης Δράση αναλυτικά ... Μέσα υλοποίησης 1. Επιμορφωτικό υλικό για διά ζώσης εκπαίδευση 2. Για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Επιμορφωτικό υλικό πρεσβευτών/πρεσβειρών Επιμορφωτικό υλικό από προηγούμενα έτη Δράσεων Εργασίες προηγούμενων ετών Ενημερωτικά άρθρα στην ιστοσελίδα της Δράσης Το περιοδικό των εκπαιδευτικών που έχουν συμμετάσχει στη Δράση (T4E Journal) FORUM: Διαδικτυακός τόπος ανταλλαγής απόψεων και ιδεών των teachers4europe. Επίσημος Διαδικτυακός Τόπος Ε.Ε. (αναρίθμητο εκπαιδευτικό υλικό)

Γιατί να συμμετάσχω στη Δράση; 1. Δεν γνωρίζω τίποτα ή λίγα πράγματα για Ευρώπη και ΕΕ. 2. Θέλω να μάθω ποια είναι η ΕΕ και ιδιαίτερα τι σημαίνει για μένα, την οικογένειά μου και τα παιδιά να είμαστε μέλη της. 3. Θέλω να αυτοεξελιχθώ ως άτομο και ως εκπαιδευτικός. 4. Θέλω να διευρήνω το στενό πλαίσιο διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. 5. Θέλω να δραστηριοποιηθούν οι μαθητές μου σε θέματα τοπικά και ευρωπαϊκά.

Γιατί να συμμετάσχω στη Δράση; (2) 6. Θέλω να διαμορφώσουν οι μαθητές μου τόσο ελληνική όσο και ευρωπαϊκή συνείδηση. 7. Θέλω να αναπτύξουν οι μαθητές μου εθελοντική δράση. 8. Θέλω να ανοίξω τα σύνορα της τάξης μου προς την κοινωνία. 9. Δεν θέλω πολύωρες επιμορφώσεις. 10. Θέλω να δουλεύω από την άνεση του σπιτιού μου. 11. Θέλω να γνωρίσω ή/και να συνεργαστώ με άλλους συναδέλφους.

Τι πρέπει να κάνω για να συμμετάσχω? 1. Παρακολουθώ πότε θα έρθει η Πρόσκληση Εκήλωση Ενδιαφέροντος. 2. Συμπληρώνω αίτηση με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ σχετικά με το βιογραφικό μου. 3. Ενημερώνομαι για τη Δράση μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα http://www.teachers4europe.gr/ 4. Επικοινωνώ με teachers4europe ή με πρεσβευτές / πρέσβειρες της περιοχής μου.

Αν θέλετε να επικοινωνήσουμε: Βάνη Κουλοχέρη vanikuloheri@yahoo.co.uk Θερμές ευχαριστίες για την προσοχή σας και το ενδιαφέρον σας!