Επενδύσεις και επιχειρηματικότητα στις ελληνικές περιφέρειες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ»
Advertisements

w w w . i c a p b 2 b . g r Νέο Περιβάλλον Online Services
E. Stiakakis ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ = ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ / ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΕΙΣΡΟΕΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (ορισμός.
ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
Ιανουάριος 2011 Επιμελητήριο Μεσσηνίας. ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Τα τελευταία δύο χρόνια η περιοχή της Μεσσηνίας, όπως και ολόκληρη η Ελλάδα, βιώνει μία αρκετά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
Απαιτήσεις σε Πόρους και Εργαλεία Iωάννινα, 3 Μαρτίου 2012 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ.
Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη
ICAP A.E. - Ερευνών & Επενδύσεων Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία της Kompass Request For Quotation (RFQ) Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ”
Πίνακας 1:Παγκόσμια κατάταξη βάσει αφίξεων (σε εκατ.) Πηγή :UNWTO, 2010, Tourism Highlights η.
Η Ιδιωτική Σύνταξη ..
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
Νικήτας Κωνσταντέλλος Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ICAP Group.
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
VLAZAKIS GROUP.
1 Υπεύθυνος δανεισμός και υπερχρέωση των καταναλωτών Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Επίκουρος Καθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΙΟΜ 30 Νοεμβρίου 2010 Το Ψηφιακό Μέρισμα - Απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση δικτύων 4ης γενιάς κινητών επικοινωνιών στην Ελλάδα Γιώργος.
07/12/2006 Η ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΗΤΣΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια…
1 Κινητές Επικοινωνίες: Στρατηγικός Άξονας για την Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Infocom World 2010 Ψηφιακή Ελλάδα: στο σταυροδρόμι της ευρυζωνικής.
20/03/2008 Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ” Κατερίνα Πραματάρη Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών.
Βασίλης Τσινό π ουλος Τηλέφωνο Α π ρίλιος Dun & Bradstreet Online Trust Solutions and.
ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ και ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
Πτυχιακή εργασία: Δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) Μελέτη περίπτωσης «Παντοπωλείο Κομνηνών» Ελένη Σαλίου-Καλακώνα (8144) Επιβλέπων:
1 Κοινωνικοοικονομική Αποτίμηση του Κλάδου της Κινητής Τηλεφωνίας στην Ελλάδα Μάιος 2009.
Ειρήνη Καμπερίδου, Επίκ. Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας ( ΕΚΠΑ ), Εκτελεστική Επιτροπή του European Centre for Women and Technology (ECWT). Μέλος του Δίκτυο.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
Η Συμβολή του Λιανεμπορίου Τροφίμων στην Εθνική Οικονομία: Μύθοι και πραγματικότητα 1 Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης.
Αποτίμηση και Προκλήσεις του Κλάδου της Κινητής Τηλεφωνίας στην Ελλάδα Οκτώβριος 2010 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 2 : Δειγματοληψία Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
1 Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 4: Βιογραφικό Σημείωμα και Συνέντευξη Πουλιόπουλος Λεωνίδας Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου.
Σχολ.Έτος: Τάξη:Α’Λυκείου Διαθεματική εργασία Θέμα:Πάμε για καφέ; Υπεύθυνη καθηγήτρια:Ζαρκινού Αναστασία.
Έρευνα έτους ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ. Έρευνα έτους Φάσεις έργου Έρευνα πεδίου: 23 Ιανουαρίου 2006 μέχρι 13 Απριλίου 2006.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Σαριαννίδης Νικόλαος Αναπληρωτής Καθηγητής MSc in Investment Analysis PhD in Finance.
ΕΛΛΑΔΑ : ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ (5 απο τουσ κυριουσ αλληλοσυνδεομενουσ λογουσ) TACD, MAY 31th 2013,
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 6: Διεθνής Έρευνα Αγοράς
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΑΓΚΑΗΣ
Slide 2 ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΌ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ
Στρατηγικες Αναζητηςης Εργαςιας
Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κεφάλαιο 3: Ανταγωνιστικό Περιβάλλον, Οργανωσιακή Κουλτούρα
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση.
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Οδηγίες για την εργασία
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤηΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Οι βασικές καινοτομίες του GDPR
Διδάσκων Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
Διαβούλευση Ελλήνων Πολιτών για το Μέλλον της Ευρώπης
Διαχείρισης Πιστωτικού Ελέγχου
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 2020
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
ΦΑΡΜΑΓΑΛ A.E. Γαλακτοβιομηχανία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επενδύσεις και επιχειρηματικότητα στις ελληνικές περιφέρειες Η Ελληνική Βιομηχανία προς την Οικονομία της Γνώσης Συμπεράσματα και Προτάσεις του 3ου Συνεδρίου του ΤΕΕ για τη Βιομηχανία Ημερίδα αφιερωμένη στη μνήμη του εκλιπόντος Καθηγητή του ΕΜΠ Λευτέρη Παπαγιαννάκη Επενδύσεις και επιχειρηματικότητα στις ελληνικές περιφέρειες Σαράντης Λώλος Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης Πάντειο Πανεπιστήμιο 11 Φεβρουαρίου 2010

Διάγραμμα 1 Πηγή: Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος

Διάγραμμα 2 Πηγή: Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος

Διάγραμμα 3 Πηγή: Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος

Διάγραμμα 4 Πηγή: ICAP και ΕΣΥΕ (περιλαμβάνονται επιχειρήσεις ΑΕ και ΕΠΕ)

Διάγραμμα 5 Πηγή: ICAP και ΕΣΥΕ (περιλαμβάνονται επιχειρήσεις ΑΕ και ΕΠΕ)

Διάγραμμα 6 Πηγή: Υπουργείο Οικονομίας

Διάγραμμα 7 Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων ΠΕΠ (2000-06)

Διάγραμμα 8 Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων κυρίως ΕΠ “Ανταγωνιστικότητας” (2000-06)

Διάγραμμα 9 Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων ΠΕΠ (2000-06) και ΕΣΥΕ

Διάγραμμα 10 Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων ΕΠ “Ανταγωνιστικότητας” (2000-06) και ΕΣΥΕ