Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Κλάσματα.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Διδακτική της Πληροφορικής
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
Τα μέρη του κλάσματος 3 4 =το νούμερο των κομματιών = the total number of parts that equal a whole.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
Ένα μαθηματικό παράδειγμα με διαφορετικά επιστημολογικά πλαίσια αναφοράς Τα κλάσματα είναι ένα βασικό κεφάλαιο της μαθηματικής παιδείας. Πως αντιμετωπίζονται.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Δουλεύει για όλους τους αριθμούς! Η δεύτερη ΓΡΑΨΕ δεν θα εκτελεστεί ποτέ!
Πώς κατασκευάζουμε ένα εννοιολογικό χάρτη
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ενότητα 5: Οι διαδοχικές επεκτάσεις της έννοιας του αριθμού: ακέραιος, κλάσμα,
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Καταχρηστικό κλάσμα ● 1.)Τι είναι Καταχρηστικό κλάσμα ● 2.) Μετατρέπω τους μεικτους αριθμούς σε καταχριστικά κλάσματα ●
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Κατανοώντας τα μαθηματικά
Ανακύκλωση και Αειφόρος κατανάλωση
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων
Δεκαδικοί Αριθμοί και Ποσοστά
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Στέλιος Πετράκης
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Αγγελίνα Χατζηκωσταντή
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Πώς κατασκευάζω ένα εννοιολογικό χάρτη;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη 73 Sullivan St., New York 212-334-9435 Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη

Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη Τρεις φίλοι, λοιπόν, πήγαν στο Bakery της Sullivan Street στην Νέα Υόρκη και παρήγγειλλαν τη διάσημη τετράγωνη πίτσα τους. Και οι τρεις πεινούσαν το ίδιο. Καθώς περίμεναν να έρθει η παραγγελία τους, συνειδητοποίησαν ότι τους αρέσει εξίσου η ξεροψημένη κόρα. Πώς μπορούν να κόψουν την τετράγωνη πίτσα σε τρία κομμάτια ώστε να φάει ο καθένας το ίδιο μερίδιο από την πίτσα και από την κόρα; Μπορείτε να τους βοηθήσετε; Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη

πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα; ποια μοντέλα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και πώς; πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσουμε στα κλάσματα πριν αρχίσουμε να τα προσθέτουμε, να τα αφαιρούμε, να τα πολλαπλασιάζουμε και να τα διαιρούμε; πώς μπορούν να μάθουν τα παιδιά για τα κλάσματα δίχως να στηρίζονται σε κανόνες και “τεχνάσματα”; Η έννοια του κλάσματος

Ποια είναι τέταρτα;

Μοντέλα για τα κλάσματα περιοχής ή εμβαδού μήκους ή μέτρησης συνόλων (διακριτά αντικείμενα) Μοντέλα για τα κλάσματα

Χώρισε το όλο σε έκτα

τα ισομεγέθη ή δίκαια μέρη δεν προϋποθέτουν απαραίτητα ίσα μέρη προτιμότερο να μιλούμε για «μερίδες» ή «μερίδια» κι όχι για «μέρη» Μέρη ή μερίδια;

Απαριθμώντας κλασματικές μονάδες «τα όγδοα είναι μικρότερα από τα τρίτα» υπάρχουν κλάσματα μεγαλύτερα της μονάδας; τί γίνεται όταν φθάνουμε στη μονάδα (όλο); (τα κλάσματα είναι μικρότερα της μονάδος) τί γίνεται όταν φθάνουμε στο μισό, ή κοντά στο μισό ή ακόμη κοντά στο όλο (2 τέταρτα, 5 έκτα,...); με μεγαλύτερα παιδιά σταματούμε σε ισοδύναμα κλάσματα και συζητούμε τι μας δίνουν (6 δωδέκατα, 9 έκτα,...) Απαριθμώντας κλασματικές μονάδες

Οικοδομώντας την έννοια του κλασματικού μέρους κλάσματα και αρίθμηση κλασματικό μέρος και όλο διαίρεση του όλου (με την έννοια του μοιράσματος) τα κλασματικά μέρη προέρχονται από το διαχωρισμό του όλου σε ισομεγέθη μέρη ή δίκαιες μερίδες (μερίδια, μερίσματα) τα ονόματα των κλασματικών μερών καθορίζονται από τον αριθμό των μερών στα οποία διαχωρίζεται το όλο (π.χ. τρίτα: τρία δίκαια κομμάτια) Οικοδομώντας την έννοια του κλασματικού μέρους

Συνδέοντας έννοιες με σύμβολα

για κάθε σειρά, κουβεντιάζουμε… σε τί μοιάζουν; σε τί διαφέρουν; ποιό μέρος της κάθε σειράς είναι όπως όταν μετρούσαμε...; γιατί ο αριθμός στο κάτω μέρος μένει πάντα ίδιος; τί μας δίνει ο πάνω αριθμός; τί μας δίνει ο κάτω αριθμός; για κάθε σειρά, κουβεντιάζουμε…

αριθμητής και παρονομαστής ο πάνω αριθμός: είναι ο αριθμός που μετρά, μας λέει πόσα μέρη ή μερίδες έχουμε, πόσες μερίδες έχουμε μετρήσει, για πόσα μέρη κουβεντιάζουμε, μετράει τα μέρη ή τις μερίδες ο κάτω αριθμός: μας λέει τί μετράμε, ποιο κλασματικό μέρος μετράμε, αν είναι το 6 μας λέει ότι μετρούμε έκτα και αν είναι 8 όγδοα,... ο πάνω αριθμός μετρά και ο κάτω αριθμός μας λέει τι μετρά ο αριθμητής μετρά, ο παρονομαστής είναι μια ομάδα ενός πράγματος αριθμητής και παρονομαστής

μεικτοί αριθμοί και καταχρηστικά κλάσματα 80% των παιδιών 1ης γυμνασίου (NAEP, 1988) μπορούσαν να μετατρέψουν ένα μεικτό αριθμό σε ένα καταχρηστικό κλάσμα, μα λιγότερα από τα μισά γνώριζαν ότι γράφοντας: εννοούμε 5 + μεικτοί αριθμοί και καταχρηστικά κλάσματα

κλάσματα και αίσθηση του αριθμού η διαισθητική αντίληψη της έννοιας των κλασμάτων προϋποθέτει γνωριμία το μέγεθος που αναπαριστά ένα συγκεκριμένο κλάσμα και την δυνατότητα σύγκρισης δύο διαφορετικών κλασμάτων παρανοήσεις που προέρχονται από το περιβάλλον των ακεραίων και της αρίθμησης κλάσματα και αίσθηση του αριθμού

Πόσο περίπου;

σύγκριση κλασμάτων

Ισοδύναμα κλάσματα - πίτες

Ισοδύναμα κλάσματα– καμβάς

Ισοδύναμα κλάσματα– χαρτί

Ισοδύναμα κλάσματα– καμβάς

Ισοδύναμα κλάσματα– πούλια

Ισοδύναμα κλάσματα– πούλια

Ισοδύναμα κλάσματα– πούλια

Ισοδύναμα κλάσματα– πούλια

Ισοδύναμα κλάσματα– πούλια

Όλο, μερίδιο και κλάσμα