Σχολικός εκφοβισμός Bullying

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόληψη της έμφυλης – ενδοσχολικής βίας Φωτεινή Μαρκάκη Φιλόλογος – Σύμβουλος Προσανατολισμού 1 ο ΕΠΑΛ ΥΜΗΤΤΟΥ
Advertisements

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»
PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Κέντρο Συμβουλευτικής
Έλενα Φελούκα, Eλένη Ανδρέου, Κωνσταντής Πεθαίνος
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ασφαλεια διαδΙκτυου ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικός εκφοβισμός Bullying 6η Μαρτίου «Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού»

Τι είναι το bullying; Ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying, ορίζεται από τη πλευρά του θύματος, δηλαδή ένας μαθητής γίνεται αντικείμενο εκφοβισμού όταν υποβάλλεται κατ’ επανάληψη και κατ’ εξακολούθηση σε αρνητικές ενέργειες από έναν ή περισσότερους μαθητές. Ως αρνητική ενέργεια ο Olweus, προσδιορίζει τη σκόπιμη πρόκληση ή απόπειρα πρόκλησης βλάβης ή ενόχλησης σε κάποιο άλλο άτομο και η οποία μπορεί να είναι λεκτική, σωματική ή τίποτα από τα παραπάνω αλλά να αποσκοπεί στον κοινωνικό αποκλεισμό του παιδιού.

Μορφές (ξυλοδαρμός, σπρωξίματα, κλωτσιές, τράβηγμα μαλλιών) Λεκτική Σωματική ή φυσική (ξυλοδαρμός, σπρωξίματα, κλωτσιές, τράβηγμα μαλλιών) Λεκτική (ειρωνεία, απειλές, βρισιές) Κοινωνική η συναισθηματική (συκοφαντία, αποκλεισμός από παρέα λόγω εθνότητας, φυλής, εμφάνισης) Σεξουαλική μορφή. (ανεπιθύμητο άγγιγμα, σχόλια με σεξουαλικό προσανατολισμό ακόμα και εξαναγκασμός σε σεξουαλική πράξη Ηλεκτρονικός εκφοβισμός – cyberbullying (ψεύτικα profil, απειλητικά ή προσβλητικά μηνύματα στο κινητό ή mail)

Δρώντα πρόσωπα Οι Θύτες νιώθουν θυμό, αίσθημα ανικανότητας, έχουν εισπράξει απόρριψη και δεν έχουν αυτοέλεγχο. Τα Θύματα είναι εσωστρεφή, έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και ιδιαιτερότητες όπως η εξωτερική εμφάνιση ή είναι άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι Παρατηρητές φοβούνται να μιλήσουν, νιώθουν ότι δεν τους αφορά και μερικές φορές παίρνουν αίγλη από τους θύτες.

Αποτελέσματα Θύματα: Έχουν άγχος, ενοχή, ντροπή, ψυχολογικά- ψυχοσωματικά προβλήματα, σχολική φοβία, άρνηση συμμετοχής Θύτες: Έχουν αντικοινωνική- παραβατική συμπεριφορά και πολλές πιθανότητες να διατηρήσουν την ίδια συμπεριφορά δηλαδή να προβαίνουν σε βίαιες πράξεις και κατά την ενήλικη ζωή τους συνεπώς να δυσκολεύονται στην ανάπτυξη σχέσεων με άλλους ανθρώπους Σχολείο: Επικρατεί αρνητικό ψυχολογικό κλίμα, φόβος, ανασφάλεια, καταπατούνται τα δικαιώματα του παιδιού

Αντιμετώπιση Γνωστοποίηση του γεγονότος (σχέσεις εμπιστοσύνης) Παρέμβαση οικογένειας Παρέμβαση σχολείου Ψυχολογική υποστήριξη θύτη και θύματος « Δεν είναι λύση η τιμωρία»

Ενημέρωση και Υποστήριξη Ενημέρωση: ιστοσελίδες « Ι am not scared», « Mentoras», δίκτυο κατά της βίας στο σχολείο. Υποστήριξη: συνήγορος του πολίτη , διακρατικό πρόγραμμα « Δάφνη», χαμόγελο του παιδιού Μέσω της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής  1056 .