«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Advertisements

Η αναπνοή στον άνθρωπο Όταν εισπνέουμε ο αέρας εισέρχεται στην αναπνευστική κοιλότητα. Στην κοιλότητα αυτή υπάρχουν μικροσκοπικά τριχίδια που φιλτράρουν.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Ιστορία και Δομή της Ελληνικής
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΉΧΟΣ.
Ο ΗΧΟΣ.
Η φωνή μας Το βασικό όργανο ομιλίας του ανθρώπου είναι ο λάρυγγας. Στον λάρυγγα βρίσκονται οι φωνητικές χορδές. Όταν αναπνέουμε και δεν μιλάμε οι φωνητικές.
Φωνητική-Φωνολογία Η Φωνητική εξετάζει τη φυσιολογία της ομιλίας και περιγράφει τους ήχους όπως παράγονται από τα φωνητικά όργανα του ανθρώπου ή τους αναλύει.
Εισαγωγή στην Γλωσσολογία
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Γνωστικά Μαθησιακά Προβλήματα
Επιμέλεια: Δούρου Μαρίνα ΠΕ04-04
Η έννοια της ποικιλίας στην ανθρώπινη γλώσσα
Ο μύθος της ομοιογένειας
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure) ΥΛΗ → έννοιες Περιεχόμενο ΜΟΡΦΗ → σημασίες ΥΛΗ → φθόγγοι Έκφραση ΜΟΡΦΗ → φωνήματα.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ - ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ ΠΑΡΔΑΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 4Ν-ΕΡΜ11.
Επεξεργασία Ομιλίας & Ήχου Ενότητα # 3: Παραγωγή ομιλίας Ιωάννης Καρύδης Τμήμα Πληροφορικής.
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Η Αξιολόγηση των Διαταραχών της Άρθρωσης και των Φωνολογικών Διαταραχών Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 6.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΤΡΑΥΛΙΣΜΌΣ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΟΜΙΛΊΑΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2016.
Το αναπνευστικό σύστημα
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκπνοή ! Εισπνοή !  Ο αέρας εισέρχεται από τη ρινική κοιλότητα (μύτη). τραχεία ρόγχους  Περνάει από το λάρυγγα, την τραχεία και φτάνει στους βρόγχους.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Εργαστήριο Ανατομίας Ηλιού Καλλιόπη
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
7. Λόγος – Γλώσσα – Ομιλία Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης Φωνητική
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Γεωργία Παπατσιακμάκη Κωφίδου Msc Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ο λογοθεραπευτής και η λογοθεραπεία
Φωνητική-Φωνολογία της Ιταλικής Γλώσσας
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
TA ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΤΗΣ ΚΝΕ Χαρακτηριστικά φωνηέντων:
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Μαθηματικα στην κουζινα
Μάθημα 6: Φωνολογία Η φωνολογία εξετάζει πώς οι φθόγγοι μια γλώσσας συγκροτούν σύστημα, πώς συνδυάζονται μεταξύ τους για τη δημιουργία συλλαβών (φωνοτακτική.
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
Το αναπνευστικό σύστημα
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Θέματα Γλωσσολογίας (α)
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure)
Αναπνευστικό σύστημα αναπνοή.
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής
Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία
Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης
ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου Γεωργία Παπατσιακμάκη Κωφίδου Msc Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής ΣΤ’ ΜΕΡΟΣ «Διαταραχές Λόγου: Συνέπειες.
ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου» Α’ ΜΕΡΟΣ: «Διαταραχές Λόγου: Αποσαφήνιση εννοιών / Φυσιολογία της Γλώσσας / Γλωσσική Ανάπτυξη – Επιβράδυνση» Γεωργία Παπατσιακμάκη Κωφίδου Msc Ειδικής Αγωγής

Μαθησιακοί στόχοι… Να κατανοήσετε τη φυσιολογία της γλώσσας Να γνωρίσετε την τυπική γλωσσική ανάπτυξη Να εξοικειωθείτε με χαρακτηριστικά κι αίτια επιβράδυνσης της γλωσσικής εξέλιξης

Γλώσσα Έμφυτη ανθρώπινη ικανότητα , που εκφράζεται ως σύνθετο συμβολικό σύστημα επικοινωνίας στα πλαίσια μιας γλωσσικής κοινότητας. Λόγος Είναι η υπερ-ατομική γλώσσα των μελών μιας γλωσσικής κοινότητας εσωτερική πλευρά της γλώσσας, η ασυνείδητη γνώση ενός συστήματος επικοινωνίας και έχει κοινωνικό χαρακτήρα Ομιλία Ο ατομικός λόγος κάθε μέλους μιας γλωσσικής κοινότητας., που επιτυγχάνεται με ένα συγκεκριμένο λεξιλογικό τρόπο, είναι η εφαρμογή της γνώσης της γλώσσας, προσιτή στις αισθήσεις.

Παραγωγή της φωνής η φώνηση η άρθρωση η αναπνοή Η κυρίως φωνητική μηχανή (λάρυγγας, φωνητικές χορδές) Η φαρυγγική, ρινική και στοματική κοιλότητα Παραγωγή της φωνής η αναπνοή η φώνηση η άρθρωση Τα αναπνευστικά όργανα (πνεύμονες, βρόγχοι, τραχεία)

ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ Εκφράζεται με ποικίλες μορφές και σε διάφορα επίπεδα σοβαρότητας εξαιτίας ποικίλων λόγων (κοινωνικοί / βιογενετικοί παράγοντες) Δυσμενείς κοινωνικές και οικογενειακές συνθήκες Γενετικοί παράγοντες, εγκεφαλοπάθειες Βλάβες στην ακοή ή στην όραση Βλάβες της κυριαρχίας, βλάβες του φωνητικού μηχανισμού