Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Μικρός οδηγός •Γενική συνέλευση τμήματος •3μελής εφορευτική επιτροπή Ψηφοδέλτια Υποψήφιοι •Μυστική ψήφος Ψηφοφορία: Καταμέτρηση ψήφων •Πρόεδρος-
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μαθητικές εκλογές Μικρός οδηγός
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του αναφέρει ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών δε θα μπορέσει να βρίσκεται στο σχολείο. Ο Διευθυντής αναφέρει ως δικαιολογημένη την απουσία στην Προϊστάμενη αρχή και ζητά εκπαιδευτικό για να καλύψει το κενό, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις δασκάλων στη συγκεκριμένη Διεύθυνση. Ενδεικτικές Ερωτήσεις Σχολιάστε τις ενέργειες του Διευθυντή. Πώς θα αντιμετωπίζατε την κατάσταση;

Περιγραφή Μετά από διαπληκτισμό με εκπαιδευτικό του σχολείου που διευθύνετε, τίθεται το θέμα των ωρών εργασίας του και κυρίως το θέμα της παραμονής του εκπαιδευτικού στο σχολείο εκτός του διδακτικού του ωραρίου. Ο Διευθυντής υπενθυμίζει ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να βρίσκεται 8ωρο στη δουλειά του, σύμφωνα με τον υπαλληλικό κώδικα, καθώς και οι εκπαιδευτικοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Ο εκπαιδευτικός αντιτάσσει ότι το συνδικαλιστικό του όργανο τον προστατεύει από την αυθαιρεσία του και θα αποχωρεί από το σχολείο μετά το διδακτικό του έργο. Απειλεί δε να τον καταγγείλει στο συνδικαλιστικό όργανο της περιφερείας. Ενδεικτικές Ερωτήσεις Πώς θα αντιμετωπίσετε την όλη κατάσταση;

Περιγραφή Το σχολείο με τις δράσεις του οφείλει να ενεργοποιήσει την τοπική κοινωνία σε διάφορα θέματα ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος και να εκπληρώσει το στόχο του για θετική παρουσία και εκπαίδευση με την ευρύτερη έννοια του όρου. Ενδεικτικές Ερωτήσεις Περιγράψτε την εφαρμογή μιας από τις πρωτοβουλίες που σκοπεύετε να πάρετε για την εκπλήρωση του παραπάνω στόχου.

Περιγραφή Κατά την έναρξη του σχολικού έτους σε ένα Γυμνάσιο ή ένα Λύκειο υπάρχουν αντιδικίες μεταξύ των εκπαιδευτικών όσον αφορά την κατανομή της διδασκαλίας των μαθημάτων. Ενδεικτικές Ερωτήσεις Πώς χειρίζεστε την κατάσταση αυτή;

Περιγραφή Στη θετική κατεύθυνση της τρίτης Λυκείου διδάσκονται Βιολογία, και όλοι σχεδόν οι μαθητές συμμετείχαν στον πανελλήνιο διαγωνισμό βιολογίας που έγινε τη Κυριακή. Τη Δευτέρα το πρωί, ο καθηγητής των μαθηματικών της κατεύθυνσης τους πληροφορεί ότι έχει προγραμματίσει να γράψουν επαναληπτικό δίωρο διαγώνισμα σε ένα κεφάλαιο, μιας και το έχουν τελειώσει την Παρασκευή. Οι μαθητές τον πληροφορούν διαμαρτυρόμενοι ότι την ίδια μέρα γράφουν αρχαία, προγραμματισμένο εδώ και δύο εβδομάδες από τον καθηγητή τους, και δεν προλαβαίνουν να ανταποκριθούν και στα δύο μαθήματα. Ο καθηγητής των μαθηματικών αρνείται να αλλάξει την ημερομηνία του διαγωνίσματος ή να συζητήσει με το συνάδελφο του, προτρέποντας τους μαθητές να δώσουν βαρύτητα στο μάθημα του γιατί τα μαθηματικά εξετάζονται πανελλαδικά ενώ τα αρχαία όχι και δεν αλλάζει την ημερομηνία. Ενδεικτικές Ερωτήσεις Ποιο πρόβλημα εντοπίζεται στη συμπεριφορά του εκπαιδευτικού με τους μαθητές; Ποια επίδραση θα έχει στην απόδοση των μαθητών; Τι θα έπρεπε να κάνουν οι μαθητές μετά από την παραπάνω εξέλιξη; Ποια η θέση του διευθυντή εφόσον πληροφορηθεί το θέμα και ποια η ευθύνη του ;

Περιγραφή Η συνεργασία σχολείου-οικογένειας θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για την ομαλή ανάπτυξη της προσωπικότητας και της σχολικής επίδοσης του μαθητή. Πολλοί εκπαιδευτικοί πιστεύουν ότι οι γονείς θα πρέπει να παραμένουν μακριά από τις δράσεις του σχολείου, κοινώς «μακριά οι γονείς από τις τάξεις». Ενδεικτικές Ερωτήσεις Ποια από τις δύο προσεγγίσεις υιοθετείτε; Αιτιολογήστε την απάντησή σας. Η άποψη μακριά οι γονείς από την τάξη, είναι συμβατή με τη διαφάνεια και τη διαύγεια των δράσεων του δημόσιου τομέα που εφαρμόζει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΠΑ ;

Περιγραφή Ο σύλλογος διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας αποφάσισε, με ψήφους 5 υπέρ και 3 κατά, διδακτική επίσκεψη σε κοντινή ιστορική περιοχή. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής του σχολείου ανακοίνωσε ματαίωση της επίσκεψης επικαλούμενος τις άσχημες, κατά τη γνώμη του, καιρικές συνθήκες. Μετά την ανακοίνωση του διευθυντή, που ως γνωστόν είχε μειοψηφήσει στη συνεδρίαση, οι εκπαιδευτικοί - στην πλειοψηφία τους νεοδιοριζόμενοι και νεοδιορισμένοι- «υπάκουσαν» στην εντολή του προϊσταμένου τους, με αποτέλεσμα να μην υλοποιηθεί η διδακτική επίσκεψη, παρά την απόφαση του συλλόγου. Ενδεικτικές Ερωτήσεις Εγκρίνετε τη στάση και το μοντέλο διοίκησης του διευθυντή σχολείου; Αν ήσαστε στη θέση των μειοψηφούντων εκπαιδευτικών, πώς θα αντιδρούσατε;