Σχεδιάστε μια σκακιέρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Advertisements

Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Απαντήσεις Προόδου II.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Από τι αποτελείται το αίμα;
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
ΒΡΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 5. ΒΡΟΧΟΙΒΡΟΧΟΙ Ο Βρόχος (loop) αποτελείται από προτάσεις επανάληψης. Οι προτάσεις επανάληψης είναι οι προτάσεις που επαναλαμβάνουν ένα.
Φυτά!!! Εδώ θα δεις όμορφα φυτά!.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
χτίζοντας σύνθετες υπερδιαδικασίες
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45)
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Δομή επανάληψης Η δομή επανάληψης είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και μια ομάδα εντολών, οι οποίες εκτελούνται, όσο ικανοποιείται.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Επανάληψη.
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
 Σε άνοιγμα 1Μ, κοιτάμε αμέσως αν έχουμε φιτ και: Α. Απλό φιτ 2Μ = 6-9π, 3 + φύλλα στο Μ (αδύνατη υποστήριξη) Β. Φιτ με άλμα 3Μ = 10-11π, 4 + φύλλα στο.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ Μπάτος Κωνσταντίνος. Έχουμε την παρακάτω εικόνα για ψηφιοποίηση. Δηλαδή να την μετατρέψουμε σε αριθμούς, και ειδικότερα δυαδικούς.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Σχεδιασμός παιχνιδιού Arcade (δράσης) στο περιβάλλον MicroWorlds Pro
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες…
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
1Εντολή Δείξε
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ο βασιλιάς Αρπατίλαος στίβει τους υπηκόους του σαν λεμονόκουπες, για να δουλεύουν όλο και περισσότερο και να γεμίζουν το στέμμα του πετράδια. Με μια σειρά.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιάστε μια σκακιέρα Δραστηριότητα Νο 8 Σχεδιάστε μια σκακιέρα Προαπαιτούμενες γνώσεις: μπ, πι, δε, αρ, επανάλαβε Νέες εντολές: γέμισε, θέσεχρώμα (προαιρετικά)

Η ΣΚΑΚΙΕΡΑ

Από τι αποτελείται η σκακιέρα; Τετράγωνα… Τι είδους τετράγωνα; Λευκά: Μαύρα:

Πιθανές απαντήσεις (?): Ποιο είναι το δομικό στοιχείο που κατασκευάζεται μια σκακιέρα; Μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα πλακάκι ώστε να μπορούμε να χτίσουμε μια σκακιέρα; Πιθανές απαντήσεις (?):

Υπάρχει ένα πιο πολύπλοκο σχήμα που φτιάχνεται από το πλακάκι μας και επαναλαμβάνεται; Πιθανές απαντήσεις (?):

Αν επιλέξουμε τη στήλη Το αμέσως επόμενο πολύπλοκο σχήμα που δημιουργείται στη σκακιέρα είναι:

Στη συνέχεια με μια απλή επανάληψη κατασκευάζεται η σκακιέρα. Για σκακιέρα επανάλαβε 4[διπλή_στήλη] τέλος

Στη συνέχεια καταγράφεται η πορεία:

Ο κώδικας για την κάθε διαδικασία: για σκακιέρα επανάλαβε 4 [διπλή_στήλη δε 90 μπ 40 αρ 90] τέλος για πλακάκι τετράγωνο "μαύρο μπ 20 τετράγωνο "λευκό τέλος για τετράγωνο :χρώμα στκ επαναλαβε 4 [μπ 20 δε 90] δε 45 μπ 10 θέσεχρ :χρώμα γέμισε πι 10 αρ 45 θέσεχρώμα "μαύρο τέλος για διπλή_στήλη επανάλαβε 2 [στήλη δε 90 μπ 40 δε 90] τέλος για στήλη επανάλαβε 4 [πλακάκι] τέλος

Blog: http://gymitbook.blogspot.com Λειτουργεί… Ιστότοπος υποστήριξης του βιβλίου Πληροφορικής Γυμνασίου: http://www.gymit.gr Ανάπτυξη: Χρίστος Μαβόγλου, ΠΕ19, mavoglou@sch.gr Προσαρμογή: Δημήτρης Σκυριανόγλου, ΠΕ19, dimiskyr@gmail.com