Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝ ΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ- Γ’ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας- Λιάγκης Ομάδα: Αρακυνθίου Φωτεινή.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανακυκλώνω Παίζοντας Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βασιλική Κιούπη Υπεύθυνη ΠΕ, ΔΔΕ Πειραιά Γιώργος Βούλγαρης Υπεύθυνος ΠΕ, ΔΠΕ Πειραιά

Σκοποί Ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σχετικά με την χρήση των φυσικών πόρων Επαναχρησιμοποίηση/Δεύτερη χρήση/Ανακύκλωση υλικών καθημερινής χρήσης Αλλαγή της στάσης των μαθητών απέναντι σε ζητήματα διαχείρισης απορριμμάτων Μάθηση με παιγνιώδη τρόπο Καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Μαθητές = Ενεργοί πολίτες για το περιβάλλον και την αειφορία.

Στα πλαίσια της ΕΑΑ Ποιοτική εκπαίδευση Καλή εργασία και οικονομική ανάπτυξη Καλή υγεία

Θεματικές Ενότητες Επαναχρησιμοποίηση/Δεύτερη χρήση/ανακύκλωση υλικών Εκπαίδευση στον προγραμματισμό, ρομποτική, χρήση αισθητήρων και σχεδιασμό -ανάπτυξη τυπωμένων κυκλωμάτων Αισθητική και καλλιτεχνική προσέγγιση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών/κατασκευών Ίσες ευκαιρίες για τους όλους/όλες τους/τις μαθητές/μαθήτριες με κατάλληλες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις

Στόχοι του δικτύου Να καλλιεργηθεί η συνεργασία και η γόνιμη αλληλεπίδραση Να διευκολυνθεί η διάχυση των πρακτικών που έχουν αναπτυχθεί και θα αναπτυχθούν προς όλα τα σχολεία Να τονιστεί η διαθεματικότητα στις προσεγγίσεις αφού εμπλέκονται πολλές ειδικότητες εκπαιδευτικών Να προωθηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με τους φυσικούς πόρους και την επαναχρησιμοποίηση/ανακύκλωση μέσα από νέα σκοπιά Να αναπτύξουν μαθητές και εκπαιδευτικοί ψηφιακές δεξιότητες Να ασκηθούν μαθητές και εκπαιδευτικοί στη μέθοδο επίλυσης προβλήματος Να κινητοποιηθεί το ενδιαφέρον και των δύο φύλων προς τον περιβαλλοντικό και ψηφιακό γραμματισμό Να ενδυναμωθούν οι μαθητές χαμηλών επιδόσεων Να αναπτύξουν μαθητές και εκπαιδευτικοί κοινωνική υπευθυνότητα μέσω του σχεδιασμού εκπαιδευτικών παιχνιδιών για άτομα με ειδικές ικανότητες Να συμμετάσχουν μαθητές και εκπαιδευτικοί ενεργά στη σχολική ζωή Να αποκτήσουν οι μαθητές σύγχρονες δεξιότητες που σχετίζονται με ανερχόμενα επαγγέλματα

Μεθοδολογία Υλοποίησης Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία Συνεργασία και ομαδική εργασία Επικοινωνία, ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων και των εμπλεκόμενων ομάδων Μέθοδος σχεδίων εργασίας Μέθοδος επίλυσης προβλήματος Βιωματική προσέγγιση Ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας των μαθητών Παιγνιώδης μάθηση (Game creation learning και game-based learning)

Αρχικές Συμμετοχές σχολείων Στην αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος από τις ΔΔΕ και ΔΠΕ Πειραιά ανταποκρίθηκαν και συμμετέχουν στην ίδρυση του ΤΔΠΕ οι εξής σχολικές μονάδες: 8ο Γυμνάσιο Πειραιά 2ο Γυμνάσιο Δραπετσώνας 3ο Γυμνάσιο Πειραιά 3ο Γυμνάσιο Κερατσινίου 2ο Γυμνάσιο Πειραιά Ράλλεια Δημοτικά Σχολεία Πειραιά 3ο Γυμνάσιο Μοσχάτου 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας 4ο Γυμνάσιο Δάφνης

Ιστοσελίδα http://edusite.gr/

Πρόθεση - Αίτηση συμμετοχής 1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΝΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ 1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ 10o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ 10ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ 2ο ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝΟΙΞΗ 1ο ΔΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 20 ΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ 22 ΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ 34ΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ Πρόθεση ://goo.gl/forms/yeecLpz5jRmDVo0B3 Αίτηση Στο Site και αποστολή στους Υπευθύνους ΠΕ ΔΠΕ και ΔΔΕ Πειραιά

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!