Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Ορισμοί Σχεσιακού Μοντέλου και Τροποποιήσεις Σχέσεων.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
ΠΑΚΕ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, 2007 ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Τεχνολογία Πολυμέσων στην Εκπαίδευση Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων & υπερμέσων.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Συντήρηση και επανυλοποίηση πληροφοριακών συστημάτων Διομήδης Σπινέλλης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διδακτικό Προσωπικό: Παραδόσεις: Φροντιστήρια: Χρήστος Δ. Ταραντίλης
ΗΥ220 - Βασίλης Παπαευσταθίου1 ΗΥ220 Εργαστήριο Ψηφιακών Κυκλωμάτων Χειμερινό Εξάμηνο Εισαγωγή.
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
Βάσεις Δεδομένων I (Θ) Ενότητα 11: Ενιαίο παράδειγμα σχεδίασης σχεσιακής βάσης δεδομένων και υλοποίησης με Γλώσσα SQL Χ. Σκουρλάς Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Περιγραφή Ενότητας Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει τις απαραίτητες έννοιες ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν την τεχνολογία των βάσεων δεδοµένων.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Αποστολία Παγγέ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Βάσεις Δεδομένων Ι Εισαγωγή
Διδακτική της Πληροφορικής
Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014
Έλεγχος λογισμικού Ποιότητα Λογισμικού Black Box testing
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Εναρκτήρια συνάντηση Στην πρώτη συνάντηση γίνεται παρουσίαση του μαθήματος και μία σύντομη και περιεκτική επισκόπηση κάποιων βασικών εννοιών των Βάσεων.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Ενισχυτική διδασκαλία
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Ποιότητα Λογισμικού Διαχείρισης Ποιότητας & Ποιοτικού Ελέγχου
Ενισχυτική διδασκαλία
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
Περιγραφή Ενότητας Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση δηλώσεων SQL που περιλαμβάνουν EXIST, ANY, ALL. Χ. Σκουρλάς.
Ενισχυτική διδασκαλία
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΓΡΑΜΜΑ: 3rd Edition VICTOR J. KATZ
Ενότητα 5: Σχεδίαση βάσεων δεδομένων - Κανονικοποίηση Χ. Σκουρλάς
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές Ενιαίο παράδειγμα σχεδίασης σχεσιακής βάσης δεδομένων και υλοποίησης με Γλώσσα SQL Διδάσκων: Χ. Σκουρλάς, cskourlas@teiath.gr     Α θ ή ν α 2015-16

Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει τις απαραίτητες έννοιες ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν την τεχνολογία των βάσεων δεδοµένων και των συστηµάτων βάσεων δεδοµένων. Έµφαση δίδεται μέσα από τη χρήση ενός ολοκληρωμένου παραδείγματος στην παρουσίαση των εννοιών της σχεδίασης βάσεων δεδοµένων και στην υλοποίηση µε γλώσσα SQL. Χ. Σκουρλάς

Κύριος στόχος του µαθήµατος είναι να εφοδιάσει τους φοιτητές µε τις απαραίτητες γνώσεις έτσι ώστε να είναι ικανοί να σχεδίασουν βάσεις δεδοµένων και συστήµατα βάσεων δεδοµένων και να υλοποιήσουν βάσεις δεδοµένων µε χρήση SQL. Λέξεις κλειδιά: Μοντελοποίηση, Υλοποίηση σχεσιακής βάσης δεδομένων, SQL

Ολοκληρωμένα παραδείγματα Μοντελοποίηση - Υλοποίηση

Ερωτήσεις