Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

Οι πράξεις στα μαθηματικά.
Κλάσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Το παιχνίδι των πράξεων
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Μάθημα 5 – 6 Παίζοντας με τη διαίρεση. Επίπεδο 1Επίπεδο 2.
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
ΤΕΛΕΣΤΕΣ - ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 4.
Δυαδικό Σύστημα Δεκαδικό Σύστημα Δεκαεξαδικό Σύστημα
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΠΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
Συνάρτηση FIXED Σύνταξη
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Δουλεύει για όλους τους αριθμούς! Η δεύτερη ΓΡΑΨΕ δεν θα εκτελεστεί ποτέ!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
κάνε κλικ για τη συνέχεια
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. Σταθερή μηδενική ταχύτητα Περιγραφή της κίνησης: Το σώμα είναι ακίνητο, μπορεί να έχει οποιαδήποτε θέση.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Κεφ. 1: Εξαρτήματα, Μεγέθη και Μονάδες
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Ενότητα 3 : Αναπαράσταση αριθμών στο δυαδικό σύστημα
ΕΝΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!
Πληροφορική Ενότητα 1 (Μέρος Β): Δυαδικό Σύστημα Αρίθμησης.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 8: Αριθμητική υπολογιστών Ιωάννης Σταματίου
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 9: Μετατροπές και πράξεις στους Η/Υ
Eργασίες στα στα Μαθηματικά Τάξη Δ΄ Τετραψήφιοι Αριθμοί
Η ΑΡΙΘΜΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
Η πυραμίδα του μέτρου (μετατροπές από μία υποδιαίρεση του μέτρου στην άλλη) μαθηματικά.
Μαθηματικά κατεύθυνσης γ΄ Λυκείου Μονοτονία – Ακρότατα συνάρτησης
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
Ποια είναι η προπαίδεια;
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Όριο - συνέχεια συνάρτησης
Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Κυρτότητα- Σημεία καμπής -Ασύμπτωτες
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Γ. ΜΗΤΣΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000

Για να διαιρέσουμε ένα φυσικό αριθμό με 10, 100 ή 1000, (και όλα τα πολλαπλάσια όλα του 10) χωρίζουμε από το τέλος του αριθμού με υποδιαστολή ένα, δύο ή τρία ψηφία, ανάλογα με τα μηδενικά που έχει ο αριθμός, αν λείπουν ψηφία συμπληρώνουμε με μηδενικά, δηλαδή: 456 : 100 = 4,56 35 : 1000 =0,035 Αν πολλαπλασιάζω έναν δεκαδικό αριθμό με πολλαπλάσιο του 10, μετακινώ την υποδιαστολή τόσα ψηφία  δεξιά  όσα είναι τα μηδενικά του πολλαπλάσιου του 10 Αν όμως δεν μας φτάνουν οι θέσεις των δεκαδικών ψηφίων που έχουμε, τις συμπληρώνουμε με μηδενικά προς τα δεξιά. 32,84 χ 10 = 328,4 32,8 χ 100 = 3.280,0 Για να διαιρέσουμε ένα  δεκαδικό αριθμό  με  10, 100 ή 1000, (και όλα τα πολλαπλάσια όλα του 10)   μετακινούμε την  υποδιαστολή αριστερά τόσα ψηφία, όσα μηδενικά έχει ο αριθμός. Αν δε φτάνουν τα ψηφία, συμπληρώνουμε μηδενικά. 3,7 : 10 = 0,37 584,6 : 1000 = 0,5846 Όταν πολλαπλασιάζω ένα φυσικό αριθμό με το 10, 100, 1000 (ή με κάποιο από τα πολλαπλάσια του 10) τότε: Γράφω τον αριθμό και προσθέτω τόσα μηδενικά, όσα έχει το πολλαπλάσιο του 10, δηλαδή: 75 Χ 100 = 7.500

245 X 10 = 2450 245 24500 Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις

245 X 100 = 2450 245 24500 Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 2,45 X 100 =  2450 245 24500

24,5 X 10 = 2450 245 24500 Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 245,0 X 1000 =  2450 245000 24500

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 24,5 X 1000 =  2450 245000 24500

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,245 X 1000 =  2450 245000 245

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,0245 X 1000 =  2,45 24,5 245

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,0245 X 100 =  2,45 24,5 245

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,0245 X 10 =  0,245 24,5 245

240 : 10 = 24 2,4 2400 Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 240 : 10 =  24 2,4 2400

245 : 10 = 24 25 24,5 Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 245 : 10 =  24 25 24,5

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 245 : 100 =  24,5 0,245 2,45

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 24,5 : 100 =  24,5 0,245 245

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 2,45 : 100 =  0,245 0,0245 2,45

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 245,0 : 100 =  245 24,5 2,45

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,245 : 10 =  0,0245 0,24 2,45

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,245 : 100 =  0,00245 0,024 0,00254

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 0,205 : 100 =  0,00205 0,205 0,000205

Επίλεξε τη σωστή απάντηση για να συνεχίσεις 20,5 : 100 =  0,502 205 0,205

?