Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

Αντιυπερτασικά φάρμακα. Υπέρταση Ορισμός = ΣΑΠ > 140mm Hg / ΔΑΠ > 90mm Hg Οφείλεται σε αυξημένο τόνο λείων μυών των περιφερικών αγγείων που οδηγεί σε.
ΑΡΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 4: Υλικά μιας Ε.Η.Ε. Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Στόχοι ενότητας: Να ορίζεις την έννοια της ομοιόστασης και να περιγράφεις το γενικό μηχανισμό της Να εξηγείς το μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 4 ο : Δάσος και περιβάλλον Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, Εαρινό εξάμηνο 2012 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian) Κατανομή των Ακραίων Τιμών Τύπου Ι (Gumbel) Όρια Εμπιστοσύνης.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
8 Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Δρ. Σαββίδης Γ. Σεραφείμ Καθηγητής Τ. Ε. Ι Δυτικής Μακεδονίας.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
13/11/2016 7:55 μμ 1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Β ΜΗΧ Μίχας Παναγιώτης 1 Επίδειξη Υλικού Εγκαταστάσεων Χαμηλής Τάσης ΣΚΟΠΟΣ : : Η πραγματοποίηση αυτής της άσκησης έχει.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Βιολογία Α΄ λυκείου Κεφ.3ο ΠΑΥΛΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑ- ΒΙΟΛΟΓΟΣ
MSc in Management and Information Systems
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Αίμα.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κρούσεις σωμάτων.
ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΕΙΣ (Γενικά)
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργασία Φυσικής.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
ΥΛΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κοχλιωτές Συνδέσεις.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Φροντίδα Aσθενών με Διαταραχές των Oφθαλμών και των Ώτων
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Εξαρτήματα και αγωγοί.
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΥ-ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
          
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη ''Ο Κύκλος του Νερού'' Σελίδα 1

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Κύκλος του Νερού Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης O κύκλος του νερού (γνωστός και ως υδρολογικός κύκλος) είναι η συνεχής ανακύκλωση του νερού της Γης μέσα στην υδρόσφαιρα, στην ατμόσφαιρα και στη λιθόσφαιρα (έδαφος-υπέδαφος). Το συνεχές της κυκλικής διαδικασίας του κύκλου του νερού επιτυγχάνεται εξαιτίας της ηλιακής ακτινοβολίας. Το νερό του πλανήτη αλλάζει συνεχώς φυσική κατάσταση, από τη στερεά μορφή των πάγων στην υγρή μορφή των ποταμών, λιμνών και των θαλασσών και την αέρια κατάσταση των υδρατμών. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της θέρμανσης και των ανέμων στην επιφάνεια της γης, τα νερά της εξατμίζονται και μαζεύονται ως υδρατμοί δημιουργώντας τα σύννεφα. Οι υδρατμοί συμπυκνώνονται, υγροποιούνται και στη συνέχεια πέφτουν ως βροχή ή άλλες μορφές υετού, εμπλουτίζοντας έτσι τις αποθήκες νερού της γης, είτε είναι αυτές επιφανειακές, όπως οι θάλασσες και οι λίμνες, είτε είναι υπόγειες. Ο κύκλος του νερού αποτελεί αντικείμενο του επιστημονικού κλάδου της Υδρολογίας για ό,τι συμβαίνει ή παρατηρείται στο έδαφος και της Μετεωρολογίας για ό,τι συμβαίνει εξ αυτού στην ατμόσφαιρα. Ειδικότερα στη Μετεωρολογία ο υδρολογικός κύκλος αποτελεί το σπουδαιότερο καιρικό φαινόμενο ως σύνολο επιμέρους φαινομένων. Αυτός ρυθμίζει την υγρασία του εδάφους, τη λαμπρότητα της ημέρας, και τέλος τη συχνότητα και ένταση των υδρομετεώρων, εκτός του γιγάντιου εκείνου έργου της μεταφοράς ενέργειας από τα μικρά στα μεγάλα γεωγραφικά πλάτη.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Σελιδα 2 ''Ο Κύκλος του Νερού'' Σελίδα 2

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πώς επηρεάζει την Καθημερινότητα; Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Το νερό είναι βασικό αγαθό για τον άνθρωπο και για την επιβίωσή του καθώς το χρησιμοποιεί σε πολλές περιπτώσεις στην καθημερινότητά του. Ενδεικτικά , αναφερούμε κάποια παραδείγματα. Πρώτον: Αρχικά, το νερό είναι απαραίτητο για να ικανοποιήσει τη δίψα μας. Δεύτερον: Μας βοηθά στην καθημερινότητά μας με δραστηριότητες όπως το πλύσιμο των πιάτων, των ρούχων και την προσωπική μας καθαριότητα. Τρίτον: Είναι βασική προϋπόθεση για την ύπαρξη της χλωρίδας και της πανίδας. Τέταρτον: Συνεισφέρει στην ενίσχυση των ιδιαίτερα χρήσιμων για τις μέρες μας εναλλακτικών μορφών ενέργειας, όπως η υδροηλεκτρική ενέργεια και πέμπτον, η δουλειά εκατομμυριών ανθρώπων παγκοσμίως, όπως οι αγρότες, σχετίζεται άμεσα με την ύπαρξή του νερού. Σελίδα 3 ''Ο Κύκλος του Νερού''

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τα βασικά Βήματα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ατμόσφαιρα Σύννεφα Εξάτμιση & Διαπνοή Εξάτμιση Βροχόπτωση Υπόγεια νερά Υπόγεια νερά Πάγος και Χιόνι Ωκεανός Σελίδα 4 ''Ο Κύκλος του Νερού''

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Με πιο Απλά Λόγια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Το νερό εξατμίζεται από τους ωκεανούς, τις θάλασσες, τις λίμνες, τα ποτάμια και από κάθε άλλη ελεύθερη υδάτινη επιφάνεια, από το έδαφος και τους ζωντανούς οργανισμούς (εξάτμιση και διαπνοή).  Οι υδρατμοί ανέρχονται σε ψηλότερα στρώματα της ατμόσφαιρας, ψύχονται, συμπυκνώνονται και υγροποιούνται, σχηματίζουν σύννεφα και επιστρέφουν στην επιφάνεια της Γης με τη μορφή βροχής, υγρασίας, χιονιού, χαλαζιού, πάχνης ή ακόμη και ομίχλης. Ένα μέρος του νερού που φτάνει στη Γη εμπλουτίζει τις θάλασσες, τους ωκεανούς, τις λίμνες και τα ποτάμια άμεσα ή έμμεσα (ως αποτέλεσμα επιφανειακής ροής). Ένα άλλο μέρος των κατακρημνισμάτων απορροφάται από το έδαφος απ' όπου είτε εξατμίζεται είτε χρησιμοποιείται από τα φυτά είτε τροφοδοτεί τα υπόγεια νερά διαπερνώντας την επιφάνεια του εδάφους. Το ύψος των κατακρημνίσεων (βροχή, χιόνι, χαλάζι, ομίχλη κ.ά.) διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και από έτος σε έτος. Το μέσο ύψος της βροχής σε παγκόσμιο επίπεδο είναι περίπου 1030mm ετησίως λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική ποσότητα του νερού που επιστρέφει στην ατμόσφαιρα με την εξάτμιση και την εξατμισοδιαπνοή. Εκτιμάται ότι η συχνότητα ανακύκλωσης του νερού είναι 30 φορές ανά έτος. ''Ο Κύκλος του Νερού'' Σελίδα 5

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Επίλογος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης <<Σας Ευχαριστώ!>> Σελίδα 6 ''Ο Κύκλος του Νερού''