6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : Διαιτολογικό Γραφείο Ιωάννη Χρύσου και ΣΙΑ ΕΕ Όνομα: Ζάνα Αντέλα Α.Μ:
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
«Εκφοβισμός και βία στο σχολείο: ο ρόλος των ενηλίκων»
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δράσεις στο σχολείο για την ενημέρωση και καταπολέμηση της βίας και του σχολικού εκφοβισμού. 6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού 4ο Γυμνάσιο Αγ. Παρασκευής

Οργάνωση σχολικής ημερίδας : Τρόπος οργάνωσης Στόχοι Διάρθρωση του προγράμματος - Βασικές παράμετροι οργανωτικού σχεδιασμού Λεπτομέρειες σχεδιασμού – υποδείξεις Προκλήσεις – δυσκολίες Αποτελέσματα Αξιολόγηση

Σχολική μονάδα 4ου Γυμνασίου Αγ. Παρασκευής β γ δ Τάξη Α΄ 25 27 26 Τάξη Β΄ Τάξη Γ΄ 22 23 18 Διδάσκοντες 33

Τρόπος Οργάνωσης: Διάρθρωση δραστηριοτήτων σε όλο το διδακτικό 7ωρο για όλες τις τάξεις Σεβασμός του ωραρίου απασχόλησης των εκπαιδευτικών Δυνατότητα ομαλής μετάβασης από τη μια δραστηριότητα στην άλλη για συντονιστές και συμμετέχοντες Δράσεις και δραστηριότητες σχεδιασμένες και προσαρμοσμένες ανά τάξη και ηλικιακή ομάδα Επαρκής κάλυψη αριθμού και είδους δραστηριοτήτων μέσω ενημερωτικού φυλλαδίου Δημιουργία θεματολογικών τίτλων δράσεων ανά τάξη

Θεματολογικοί τίτλοι δράσεων ανά τάξη: Α΄ ΤΑΞΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ►► ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ Β΄ ΤΑΞΗ: ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ►► ΠΕΙΘΩ - ΑΠΟΤΡΕΠΩ Γ΄ ΤΑΞΗ: ΕΡΕΥΝΩ – ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ►► ΕΠΙΛΥΩ

Στόχοι διοργάνωσης ημερίδας 6η Μαρτίου: Εκπαιδευτικοί: Μαθητές: Ενημέρωση και επιμόρφωση σχετικά με τα φαινόμενα εκφοβισμού και τρόπους αντιμετώπισής του Ενημέρωση από ειδικό ψυχολόγο Συντονισμός και συμμετοχή στις δράσεις Ενημέρωση για μορφές βίας και εκφοβισμού Ευαισθητοποίηση και εμβάθυνση σε αξίες και συναισθήματα Άσκηση και προσομοίωση σε περιστατικά βίας και εκφοβισμού και τρόποι αντιμετώπισής τους Ενημέρωση για αναζήτηση βοήθειας μέσω επίσημων διαδικτυακών ιστοτόπων Άσκηση σε ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες διαθεματικής προσέγγισης Παραγωγή υλικού ως αποτέλεσμα των βιωματικών δράσεων

Διάρθρωση του προγράμματος – Βασικές παράμετροι οργανωτικού σχεδιασμού: Κοινές Δραστηριότητες: Επιμέρους δραστηριότητες: Παρουσίαση βιβλίου Θεατρικό εργαστήρι Ομιλία ψυχολόγου και συζήτηση με τους μαθητές Εικαστικά εργαστήρια Δημιουργία ερωτηματολογίου Συζήτηση για τον «θυμό», διαχείριση και αντιμετώπισή του Χορευτικά και μουσικά δρώμενα Συζήτηση και ενημέρωση για τον ορισμό του εκφοβισμού, τις μορφές του και τους διαφορετικούς ρόλους Ενημέρωση από ψυχολόγο/συγγραφέα Αναστοχασμός και προτάσεις για το σχολικό κανονισμό Βιωματικές δράσεις προσομοίωσης περιστατικών εκφοβισμού και αντιμετώπισής τους Ενημέρωση για διαδικτυακές πηγές βοήθειας Δραστηριότητα που αφορούσε στην αναγνώριση από τους μαθητές, θετικών χαρακτηριστικών στους συμμαθητές τους Συζήτηση με έμφαση στο ρόλο των μαρτύρων

Λεπτομέρειες σχεδιασμού – υποδείξεις: Ενημέρωση από διευθυντή και σύντομο σημείωμα στην ιστοσελίδα Βιογραφικά προσκεκλημένων εισηγητών και πρόγραμμα ημερίδας στην ιστοσελίδα Ορισμός ομάδας φωτογράφησης/βιντεοσκόπησης Τεχνικός εξοπλισμός Έγκαιρη διανομή ενημερωτικού φυλλαδίου σε εκπαιδευτικούς

Προκλήσεις - δυσκολίες: Ακυρώσεις ομιλητών – Εναλλακτικές λύσεις Απουσία τεχνικού εξοπλισμού σε κάποιες τάξεις Έγκαιρη εγκατάσταση και έλεγχος της σωστής λειτουργίας τεχνολογικών μέσων

Αποτελέσματα: Εκπαιδευτικοί: Μαθητές: Άψογη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών Θετική υποδοχή και αποδοχή της δράσης Σεμιναριακή προσέγγιση της ημερίδας Διαθέσιμο υλικό για διαθεματική χρήση Εκπόνηση δραστηριοτήτων Θετική ανταπόκριση για το τελικό προϊόν των δράσεων τους Κίνητρο για επιπλέον μελλοντικές δράσεις και συμμετοχή σε διαγωνισμούς Ευαισθητοποίηση στα φαινόμενα βίας και τους τρόπους αντιμετώπισής τους Κλίμα συνεργασίας μεταξύ μαθητών Κλίμα ασφάλειας και διαλόγου μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας

Λεπτομέρειες του σχεδιασμού καθώς και το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων και των προτεινόμενων δράσεων, θα βρείτε στο δισέλιδο ενημερωτικό φυλλάδιο που σας έχει διανεμηθεί καθώς και στην ιστοσελίδα του 4ου Γυμνασίου Αγ. Παρασκευής http://blogs.sch.gr/4gymagpa/ 6 Μαρτίου 2014

Σας ευχαριστούμε… Χαρίκλεια Νιφλή ΠΕ05 lilanifli1@gmail Σας ευχαριστούμε… Χαρίκλεια Νιφλή ΠΕ05 lilanifli1@gmail.com Άννα Σακελλαροπούλου ΠΕ07 annakisak@gmail.com 4ο Γυμνάσιο Αγ. Παρασκευής