Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Remember the five simple rules to be happy:
Advertisements

Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα.
Περιεχόμενο παρουσίασης
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
Μαθαίνοντας... Learning... The acquisition of knowledge or skills through experience, practice, or study, or by being taught. Η απόκτηση γνώσεων ή δεξιοτήτων.
Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Περιεχόμενα παρουσίασης Σκοπός Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο για την τουριστική οικονομία Όραμα Οργανωτικές και θεσμικές.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Τεχνογνωσία εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας Ώρα 19:00 46η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012 Περίπτερο Α΄ Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου 2012 Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου.
 Το 6 ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε πριν από 25 χρόνια. Αποτελείτ αι από 255 μαθητές και 32 δασκάλους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING
Creative Brief Creative Concept
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
Ο καταμήνιος κύκλος της γυναίκας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
Διαφημιστική εκστρατεία
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Διαθεματική προσέγγιση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ενέργεια και περιβάλλον
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Ο Βυθός του Μίλτου Σαχτούρη
Η εποχή των επαναστάσεων
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
با استفاده از شبکه های عصبی و
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Το μοντέλο JOHARI.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
ThinkBiz.
Έλληνες Τραγουδιστές.
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
“Harrison Bergeron” by Kurt Vonnegut
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Why must I complete a Background Wizard “My Background” in SacWorks
Sample Slide Random Slides From This PowerPoint Show
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ BRAND ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση του μηνύματος στις έντυπες διαφημίσεις του ΕΟΤ Γιώτα Αντωνοπούλου Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού

ΜΕΣΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Καταχωρήσεις σε εφημερίδες & περιοδικά του εξωτερικού Καταχωρήσεις σε ελληνικά δίγλωσσα περιοδικά Πανό & banners σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Γιγαντοαφίσες/κυλιόμενες αφίσες σε πρωτεύουσες χωρών Κινητή διαφήμιση σε ταξί και μέσα σταθερής τροχιάς

ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ BRAND Τακτική Έλξης (PULL)

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ Ως προς το κεντρικό slogan Ως προς το target group Ως προς το εύρος της θεματολογίας Ως προς το είδος του μηνύματος Ως προς το προωθούμενο τουριστικό μοντέλο

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ SLOGAN 2004-2005 «Live your myth in Greece» 2006-2007 «Explore your senses» 2008 «Greece: the true experience» 2009 «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford» 2010 «Kalimera!» 2011 «You in Greece»

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ TARGET GROUP Πάγια στόχευση στις νεότερες παραγωγικές ηλικίες Επιμέρους διαφοροποιήσεις μέσω των πολυθεματικών διαφημιστικών προγραμμάτων

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ & ΤΟ CONCEPT Mετατόπιση από την επιλογή της μίας αφίσας με πολυθεματικό concept (2004-2005) στις πολλές διαφορετικές αφίσες με μονοθεματικό concept (2007-2011)

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ Σταδιακή μετατόπιση από το μήνυμα Μαλακού Περιβλήματος (Soft-Shell Message) σε μηνύματα της κατηγορίας πρόταση αγοράς (Reason-Why)

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Σταδιακή μετατόπιση από το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» στην ανάδειξη της πολυμορφίας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και στην προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού.

ΛΟΓΟΤΥΠΑ

2004-2005 «Live your myth in Greece»

2006-2007 «Explore your senses»

2008 «Greece: the true experience»

2009 «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford»

2010 «Kalimera!»

2011 «You in Greece»

ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (ΙΤΕΠ) Μέση ηλικία : 38,7 έτη Οικονομική κατάσταση: Μεσαία ή κατώτερη Μέση ημερήσια κατανάλωση: 74-83 ευρώ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ (ΧΕΝΙΑ) Ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Μέση κατανάλωση ανά άφιξη: 7.200$

«ΘΟΛΑ» ΜΗΝΥΜΑΤΑ

ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΗΠΑ Βρετανία Ρωσία

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Γαλλία Ιταλία Ισπανία Μαγιόρκα Κροατία

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ &ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ Αποσπασματικό & ανορθολογικό περιεχόμενο Συχνά «θολό» μήνυμα (π.χ. Τουρισμός Πολυτελείας) Υποβάθμιση/απαξίωση θεματικών μορφών τουρισμού με συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας Έλλειψη μηχανισμού feed back

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Δημιουργία αποτελεσματικού μηχανισμού feed back. Εμπλουτισμός της καμπάνιας με τομείς οι οποίοι είναι σε ανάπτυξη διεθνώς και στους οποίους η χώρα μας διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα. Ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας διαφόρων ελληνικών περιοχών σε συνεργασία με τους ΟΤΑ Αξιοποίηση άλλων μορφών τουριστικής προβολής (Π.χ. δημοσιεύματα και ρεπορτάζ σε ξένα έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας. Δημιουργία εταιρίας marketing του τουρισμού με σύμπραξη του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα κατά το πρότυπο του παλιού Maison de la France.

- ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ -