Παρατηρούμενα αποτελέσματα ΦΕ ΦΕ Μ Δ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΦΕ ΦΕ Μ Δ ΦΕ ΦΕ ΦΕ Μ Δ Δ ΦΕ Μ Μ ΦΕ Δ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Μικροί Ερευνητές Ήχων: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση απέναντι στο θόρυβο Βασιλεία Χρηστίδου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
Κυκλώματα ΙΙ Διαφορά δυναμικού.
Xαρτογράφηση Εννοιών με λογισμικό Inspiration
. Εννοιολογικοί χάρτες.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ. ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ; ΕΡΕΥΝΑ Ε.Μ.Α.Σ.
Δημιουργός Μοντέλων Εκδ
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Εθνομαθηματικά του Ν. Καστάνη.
Συμβολική αναπαράσταση της γνώσης
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρότυπο Βασικό 1β Εκπαίδευση Δασκάλων BCM. Περπατώντας με το Μεγάλο Δάσκαλο, Copyright © 2004 BCM International Απαγορεύεται η Ανατύπωση Βασικό 1Β Πρότυπο.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Φωτοβολταϊκά στοιχεία Ηλεκτρικά χαρακτηριστικά Ι. Γκιάλας 11 Δεκεμβρίου 2014.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΦΕ3: ΠΟΤΕ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΦΕΙΑ – 3ο Μάθημα Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Κ. Χαλκιά Καθηγήτρια Διδακτικής Φυσικών Επιστημών
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Ways of Worldmaking Goodman Nelson
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μάθημα 3ο Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρατηρούμενα αποτελέσματα ΦΕ ΦΕ Μ Δ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΦΕ ΦΕ Μ Δ ΦΕ ΦΕ ΦΕ Μ Δ Δ ΦΕ Μ Μ ΦΕ Δ

ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΕΣ

ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΧΗ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ

Τα χαρακτηριστικά των ιδεών των μαθητών ατομικές αλλά ομαδοποιούνται Π.χ. οι μαθητές συγχέουν την πίεση με την πιεστική δύναμη που προκαλεί Η.Π.Α., Μ.Βρετανία, Γαλλία, Ελλάδα Ηλικίες 12-16 ετών Συχνότητα εμφάνισης ποικίλει ι.μ. περιορισμένης ισχύος συγκρινόμενες με τις επιστημονικές Π.χ. Δότης (μπαταρία)  δέκτης (λάμπα) Περισσότερες μπαταρίες  περισσότερη λάμψη

Ανάπτυξη των αντιλήψεων καθημερινές εμπειρίες πολιτιστικό περιβάλλον

Ο πιο σημαντικός παράγοντας, ο οποίος επηρεάζει τη μάθηση είναι η αρχική γνώση των μαθητών. (Ausubel)