Ανάπτυξη εφαρμογής με οπτικοποιημένο περιβάλλον για τους αλγόριθμους ταξινόμησης και αναζήτησης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Γεωργιαδης νικολαοσ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3.4 Στοίβα (stack) (μόνο θεωρία)
Advertisements

1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
Υποθέτοντας ότι ο τελεστής ^ δεν είναι διαθέσιμος στην Γλώσσα Προγραμματισμού, να γραφτεί αλγόριθμος που να υπολογίζει την παράσταση xν, όπου xR, νZ.
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ταξινόμησης
ΜΑΘ-3122/106 Προγραμματισμός
ΜΑΘ-3122/106 Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος α
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΗΥ150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Διαίρει-και-Βασίλευε
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Χαντζής Δημήτριος Τσούγκαρης Παναγιώτης
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο1 Ωμή Βία Είναι μία άμεση προσέγγιση που βασίζεται στην εκφώνηση του προβλήματος και τους ορισμούς.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ταξινόμηση και Αναζήτηση
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα
Διπλωματική Εργασία Πειραματική Αξιολόγηση της Μοναδιαίας Οκνηρής Συνέπειας Τόξου (Singleton Lazy Arc Consistency) Ιωαννίδης Γιώργος (ΑΕΜ: 491)
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ §3.7 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Ταξινόμηση - Sorting.
19/4/2015B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 21 Αναπαράσταση ήχου εικόνας Μονάδες μέτρησης της μνήμης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Ενότητα 2.1 Αλγόριθμοι Ταξινόμησης O(n 2 ) & O(nlogn) Σχεδίαση & Ανάλυση Αλγορίθμων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Αλγόριθμος Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με προβλήματα της Πληροφορικής. Πχ συνταγή.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 3211 ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ 3182.
Υπότιτλος Διάταξη τίτλου με εικόνες. Διάταξη τίτλου και περιεχομένου με λίστα Προσθέστε την πρώτη κουκκίδα εδώ Προσθέστε τη δεύτερη κουκκίδα εδώ Προσθέστε.
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Πτυχιακή εργασία Ονοματεπώνυμο: Στεργίου Παναγιώτα 2297
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
“Ψηφιακός έλεγχος και μέτρηση της στάθμης υγρού σε δεξαμενή"
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Μαντατζή Αναστασία-Αντωνία (2823)
Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Φοιτητής: Τσακίρης Αλέξανδρος Επιβλέπων: Ευάγγελος Ούτσιος
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Πτυχιακή εργασία του Παύλου Παντικάκη (2468)
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη εφαρμογής με οπτικοποιημένο περιβάλλον για τους αλγόριθμους ταξινόμησης και αναζήτησης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Γεωργιαδης νικολαοσ

Εισαγωγή Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει μερικές από τις πτυχές πέντε βασικών αλγορίθμων ταξινόμησης και δύο αλγορίθμων αναζήτησης. Η παρουσίαση γίνεται μέσα σε οπτικοποιημένο περιβάλλον όπου ο χρήστης έχει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το πρόγραμμα και τις παραμέτρους του.

Αλγόριθμοι Ταξινόμησης Φυσαλίδας (Bubble) Απευθείας Επιλογή (Selection) Γρήγορη (Quick) Απευθείας Εισαγωγή (Insertion) Παρεμβολής με φθίνοντα διαστήματα (Shell)

Αλγόριθμοι Αναζήτησης Σειριακή (Serial) Δυαδική (Binary)

Η προσέγγιση του θέματος Μενού επιλογών Επιλογή Ταξινόμησης ή Αναζήτησης Αρχικοποίηση βασικών παραμέτρων Οπτική αναπαράσταση Επιλογή παραμέτρων οπτικής αναπαράστασης Οπτική παρουσίαση των μεθόδων Χρονομέτρηση – Μέτρηση βημάτων Επιλογή παραμέτρων χρονομέτρης – μέτρησης βημάτων Χρονομέτρηση – μέτρηση βημάτων

Η πλατφόρμα υλοποίησης Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στη σουίτα προγραμματισμού Microsoft® Visual Studio® 2010

Η γλώσσα προγραμματισμού Το πρόγραμμα γράφτηκε σε C#

Η λειτουργία της εφαρμογής Η παρουσιαση της εφαρμογησ θα πραγματοποιηθει μεσω του εκτελεσιμου αρχειου της.

Μέτρηση απόδοσης μεθόδων 2.000 3.000 4.000 5.000 10.000 20.000 Bubble 6 13 23 37 155 630 Selection 2 5 9 15 64 260 Insertion 3 7 14 21 90 365 90.000 100.000 200.000 1.000.000 1.500.000 2.500.000 Quick 10 11 22 145 245 435 Shell 8 21 220 390 710 * Οι χρόνοι είναι σε ms. Παρουσιάζεται ένας Μ.Ο. των πραγματικών μετρήσεων που λήφθηκαν

Συμπεράσματα Συμπεράσματα από τη χρήση της εφαρμογής και τις μετρήσεις

Διάταξη τίτλου και περιεχομένου με γράφημα