Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Advertisements

Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Στερεάς Ελλάδας Παρεμβάσεις του Π.Ε.Π. Στερεάς Ελλάδας στον τομέα Περιβάλλοντος Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Mελέτη Αξιολόγησης του Συστήματος των Δεικτών Παρακολούθησης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων « Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση,
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 1: Εισαγωγή Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΄΄Τοπογραφίας και Δασ. Οδοποιίας΄΄ ΥΠΕΥΘ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ : Νικόλαος Νίκου, καθηγητής.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 8: Κυριότερα φυτικά είδη που χρησιμοποιούνται στα αστικά τοπία Ι Γρηγόριος Βάρρας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ Εργαστήριο 10 ο « Περιποίηση και Καλλιέργεια αναδασώσεων, Καλλιεργητικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 2: Προβλήματα Δασοκομίας της χώρας. Γενική θεώρηση, αντιμετώπισή τους. Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα,
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΜΑΘΗΜΑ 1ο: ΔΑΣΙΚΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Παραδόσεις Εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Επιλογή από κάθε σπουδαστή ενός χώρου αστικού πρασίνου (πόλεις > κατοίκους) Καταγραφή των κλιματολογικών, γεωλογικών, εδαφολογικών.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 8ο
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 6ο
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD
Δρ. Ιωάννης Α. Πικραμμένος1 ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Ιωάννης Α. Πικραμμένος, Δρ. Μηχ. ΕΜΠ.
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 3ο
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 2ο
Εργαστήριο 4 «Παραγωγή φυτευτικού υλικού»
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 12ο: Οικολογία Αύξησης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 11ο: Οικολογία Αύξησης
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 12ο & 13ο
Εργαστήριo 2 «Αναδασώσεις»
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΠΟΣΟΤΙΚΈΣ ΜΈΘΟΔΟΙ & ΜΈΘΟΔΟΙ ΈΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Μάθημα 1 ο - Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης Δημήτρης Τσέλιος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο του καθηγητή ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΒΕΡΓΟΥ Καρδίτσα, 05.10.2011

Στοιχεία Διδάσκοντος (Θ): Βέργος Στέργιος, καθηγητής ΤΕΙ Λάρισας Δασολόγος ΑΠΘ, Δρ. Δασοκομικής vergos@teilar.gr τηλέφωνο εργαστηρίου: 24410 71752 (εσ. 118) τηλέφωνο γραφείου: 24410 64703

Στοιχεία Διδάσκοντος (Ε): Μπουγουλιά Στεργιάννω, Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ Λάρισας Δασολόγος ΑΠΘ και Χημικός ΑΠΘ, MSc στον Περιβαλλοντικό Σχεδιασμό bugulia@teilar.gr τηλέφωνο εργαστηρίου: 24410 71752 (εσ. 118) τηλέφωνο γραφείου: 24410 64708

Σκοπός – στόχος μαθήματος: Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση από τον σπουδαστή των οικολογικών συνθηκών που επικρατούν σε μία πόλη σε σχέση με την ευδοκίμηση των δασικών ειδών, της ικανότητας προσαρμογής των διάφορων δασοπονικών ειδών στις ιδιαίτερες οικολογικές συνθήκες μιας πόλης, και την διαχείριση των δέντρων μιας πόλης με σκοπό τη βελτίωση των οικολογικών συνθηκών και την ανύψωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της.

Διδακτικές Σημειώσεις – Βιβλία: Βιβλιογραφία: Σπ. Ντάφης, 2001, «Δασοκομία Πόλεων», Εκδόσεις Art of Text, Θεσ/νίκη Συμπληρωματική Βιβλιογραφία: Νικ. Μπελαβίλας, Φερ. Βαταβάλη, 2009, «Οδηγός για το περιβάλλον. Πράσινο και ελεύθεροι χώροι στην πόλη», WWF Ελλάς, Αθήνα (αναρτημένο στο e-class) Ε-class TEI Λάρισας (http://e-class.teilar.gr)

Περιγραφή Θεωρητικού Μέρους Μαθήματος: Εισαγωγή και βασικοί ορισμοί. Οικολογικές ιδιαιτερότητες μιας πόλης. Επίδραση των δέντρων και γενικά του αστικού πρασίνου στην πόλη. Εκλογή κατάλληλων ειδών στις πόλεις ανάλογα με το σκοπό χρήσης. Μέτρα για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των δέντρων στις πόλεις. Μέτρα περιποίησης των δέντρων της πόλης. Διαχείριση, χειρισμός και περιποίηση των δέντρων των δεντροστοιχίων.

Περιγραφή Θεωρητικού Μέρους Μαθήματος: 13 διαλέξεις από τον καθηγητή Στέργιο Βέργο Διεξαγωγή γραπτής προαιρετικής ενδιάμεσης εξέτασης (προόδου) Τελικές εξετάσεις μαθήματος (σε μια περίοδο-εξεταστική Ιανουαρίου)

Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: Επιλογή από κάθε σπουδαστή ενός χώρου αστικού πρασίνου. Καταγραφή των κλιματολογικών, γεωλογικών, εδαφολογικών και φυσικών χαρακτηριστικών. Καταγραφή υφιστάμενης βλάστησης και χαρακτηριστικά αυτής. Αξιολόγηση της υπάρχουσας βλάστησης με βάση τις κλιματεδαφικές συνθήκες του σταθμού και με βάση το σκοπό χρήσης. Προτάσεις για τον κατάλληλο χειρισμό των υφιστάμενων δέντρων και για τη φύτευση των ενδεδειγμένων ειδών, για την καλύτερη αξιοποίηση του υφιστάμενου χώρου πρασίνου.

Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: 13 εργαστήρια από την καθηγήτρια εφαρμογών Στεργιάννω Μπουγουλιά. Ανάθεση επίλυσης πραγματικού δασοπονικού προβλήματος (προσέγγιση προβλήματος, αξιολόγηση, προτεινόμενες λύσεις, σχεδιασμός, υπολογισμός κόστους, σύνταξη μελέτης) από ομάδα σπουδαστών. Παρουσίαση εργασίας – μελέτης στην αίθουσα του εργαστηρίου. Ερωτήσεις, παρεμβάσεις, συζήτηση. Προφορική εξέταση εργαστηριακού μέρους πάνω στο δασοπονικό πρόβλημα με το οποίο ασχολήθηκε η κάθε ομάδα.