Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Advertisements

Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
NUR211-Ψυχολογία Τμήμα Νοσηλευτικής
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
ΕΦΗΒΕΙΑ,Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Αρίφι Ιωάννα, α4/γ.
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Θεωρίες Μάθησης Zαχαρούλα Σμυρναίου.
Γνωστική Στοχοταξινομία κατά Bloom
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
PIAGET AND Kohlberg ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Θεωρίες Μάθησης Υλικό Γ.Μ. ενότητα 2.1. E. L. Thorndike ( ) B. F. Skinner ( ) J. Piaget ( ) J. Bruner (1915-) Ivan Pavlov ( )
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ενότητα 3: Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική.
J. Piaget Γνωστική εξελικτική θεωρία Παρδαλού Χριστίνα 4N-EΡΜ11.
Θεοδοσίου Φίλιππος Κουζέλη Αικατερίνη Λανάι Όλτα.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 2:Τομείς Έρευνας της Σύγχρονης Ψυχολογίας Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Ενότητα 5: Η Kοινωνικοπολιτισμική Θεωρία του Lev Vygotsky
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΣΗ & ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Εννοιολογική Ανάπτυξη Μέρος Β
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Έγκαιρη Παρέμβαση για Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Παράγοντες Κινδύνου
Θεωρίες Μάθησης και Μοντέλα Ενσωμάτωσης
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Γνωστική ανάπτυξη Μια ματιά στη θεωρία του Piaget και την κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ Jean Paiget
Η θεωρία του Piaget και η κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky
Θεωρίες Μάθησης Zαχαρούλα Σμυρναίου. Θεωρίες Μάθησης και υπολογιστικά περιβάλλοντα Τρεις κύριες ψυχολογικές θεωρίες στην ανάπτυξη υπολογιστικών περιβαλλόντων.
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Εποικοδόμηση. Θεωρία του Vygotsky
Αναπτυξιακη ψυχολογια
H ψυχοκοινωνική θεωρία του Erik Erikson
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Μέση παιδική ηλικία Γνωστική ανάπτυξη
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 1 Θεωρία του Freud, η ανθρώπινη εξέλιξη είναι μια διαδικασία συγκρούσεων. Οι τρόποι με τους οποίους οι γονείς χειρίζονται τις σεξουαλικές ορμές και τα επιθετικά ένστικτα τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, διαμορφώνουν τη συμπεριφορά και το χαρακτήρα τους.

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 2 Συμπεριφορισμός- Κλασική εξαρτημένη μάθηση, Watson- πείραμα με ένα παιδί και ένα αρουραίο. Συμπεριφορισμός- Συντελεστική εξαρτημένη μάθηση, Skinner – σύνδεση συμπεριφοράς με τα αποτελέσματα. Συμπεριφορισμός- Κοινωνική μάθηση, Bandura, μίμηση κοινωνικών προτύπων.

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 3 Γνωστική-εξελικτική προσέγγιση, Piaget- Ένας οργανισμός για να μπορέσει να ζήσει πρέπει να προσαρμοστεί στο περιβάλλον που βρίσκεται. Η προσαρμογή αυτή βοηθάει το παιδί να εξελιχθεί.

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 4 Στάδια της ανάπτυξης Από τη γέννηση έως 2 ετών Αισθησιοκινητικό Εξερευνούν το περιβάλλον χρησιμοποιώντας αισθησιακές και κινησιακές ικανότητες. Από 2 έως 7 ετών Προσυλλογιστικό Χρησιμοποιούν σύμβολα, αντιδρούν σε αντικείμενα και συμβάντα, εγωκεντρική σκέψη. Από 7 έως 11 ετών Συγκεκριμένων λογικών νοητικών ενεργειών Τα παιδιά αποκτούν και χρησιμοποιούν γνωστικές λειτουργίες. Από 11 χρονών και πέρα Τυπικές αφαιρετικές σκέψεις Συστηματική και αφηρημένη σκέψη.

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 5 Κοινωνικοπολιτισμική θεωρία- Vygotsky, Ο άνθρωπος γεννιέται με κάποιες στοιχειώδεις νοητικές λειτουργίες αλλά είναι πολύ σημαντικό το κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγαλώνει και η αλληλεπίδραση με έναν έμπειρο εκπαιδευτή.

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 6 Θεωρία των οικολογικών συστημάτων- Bronfenbrenner. Ο άνθρωπος αναπτύσσεται μέσα σε περιβάλλοντα που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Η ανάπτυξή του επηρεάζεται άμεσα από τις σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα σε αυτά τα περιβάλλοντα.

Θεωρίες της ανθρώπινης εξέλιξης 7

Σωματική ανάπτυξη Αισθητηριακά όργανα Όραση Ακοή Αφή Όσφρηση Γεύση

Γλωσσική Ανάπτυξη Προγλωσσική περίοδος Ολοφραστικό στάδιο Τηλεγραφικός λόγος Σύνθετες προτάσεις Lennenberg- κρίσιμη περίοδος για τη γλωσσική ανάπτυξη έως 12 ετών.

Συναισθηματική ανάπτυξη Προσκόλληση βρέφους στον/στην τροφό του. Προβληματική η προσκόλληση κατά την προσχολική περίοδο. Προσκόλληση μητέρας στο παιδί, αντιστροφή ρόλων.

Συναισθηματική ανάπτυξη Ψυχολογικές επιπτώσεις αντίστροφης προσκόλλησης, Αβουλία Αδυναμία επίλυσης προβλημάτων Φοβίες- ψέμματα Άγχος αποχωρισμού Ενέργειες προσέλκυσης ενδιαφέροντος. Ψυχωτικό άτομο που αναζητά άμεσες παρεμβάσεις και λύσεις, από τους άλλους, ανικανοποίητο. Για όλα τα κακώς κείμενα φταίνε οι άλλοι ενώ τα καλώς κείμενα είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά δικής μου δουλειάς.

Συναισθηματική ανάπτυξη Αύξηση προβληματικών συμπεριφορών στους έφηβους. Όλα ξεκινάνε από ην παιδική ηλικία. Όταν φτάσει το παιδί στην εφηβεία είναι ακόμα πιο δύσκολο να βελτιωθεί μια συμπεριφορά. Μικρό παιδί- μικρό πρόβλημα Μεγάλο παιδί – μεγάλο πρόβλημα.

Ευχαριστώ πολύ