Δουλεύοντας σε ομάδες Together we stand, Divided we fall.. Page  1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ερώτηση στην διδασκαλία
Advertisements

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Η Εφαρμογή To WorkWare είναι μια μελετημένη λύση σχεδιασμένη ειδικά για εργατικό δυναμικό που δουλεύει συχνά σε εξωτερικούς χώρους.
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
2.4.Λήψη αποφάσεων. Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν.
Είναι σύνολο ατόμων, που έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά, βρίσκονται σε αλληλεξάρτηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλληλεπιδρούν μεταξύ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
Πώς τα «άτομα» γίνονται μια « ΟΜΑΔΑ ». Πρέπει να υπάρχει διαρκής ζήλος για να θυσιάζει κανείς την προσωπική του δόξα για το καλό της ομάδας. Να σκέφτεται.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΧΟΡΗΓΙΑ.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
Slideshare.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
Διαχείριση της αλλαγής στoυς εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εισαγωγής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
MELTEMI Niκος Στρεφτάρης, Αμαλία Βενετσανοπούλου, Έλλη Πίττα
Peer Coaching and Mentoring
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δουλεύοντας σε ομάδες Together we stand, Divided we fall.. Page  1

Social Loafing Page  2

Συνήθη προβλήματα Δυσκολία να κατανεμηθούν οι ρόλοι Κάποιοι καταλήγουν να δουλεύουν πιο πολύ, αλλά ο βαθμός είναι κοινός.. Δυσκολία να βρεθεί μέρα-ώρα συνάντησης Διαφωνίες & συγκρούσεις Συνεργασία με ανθρώπους που δεν συμπαθούμε.. Άλλα;

Πριν.. Σκεφτείτε πώς θα δουλέψετε ως ομάδα και κουβεντιάστε Εστιάστε στο «πώς», όχι το «τι» π.χ., Ορίστε συντονιστή/τρια, στρατηγικές επικοινωνίας, κανόνες, τρόπους διαχείρισης προβλημάτων Προσδιορίστε στόχους και υπο-στόχους Θέστε διαχειρίσιμους επιμέρους στόχους “Be SMART” (Specific / Measurable / Attractive / Realistic / Time bound) Παρακολουθήστε την πορεία και δράστε εγκαίρως Προσδιορίστε ατομικούς και ομαδικούς στόχους (και υπο-στόχους)

Κατά τη διάρκεια.. Παρακολουθήστε πώς δουλεύετε ως ομάδα Παρακολουθήστε την πρόοδο των έργων (αν κάτι δεν πάει καλά, εστιάστε στην εύρεση λύσης, όχι σε κατηγορίες) Προσδιορίστε στόχους και λίστα θεμάτων για κάθε συνάντηση Πηγαίνετε προετοιμασμένοι / Επικοινωνήστε ορθά / Ανταποκριθείτε σε ό,τι αποφασίστηκε

Κάποιες φορές, κάποιος/α … μοιάζει να λουφάρει.. Εστιάστε στη σημαντικότητα του έργου για να ενισχυθεί η συμμετοχή Διερευνήστε αν υπάρχει πρόβλημα Επανεξετάστε σχέδια και αποφάσεις Αξιοποιήστε τις αποφάσεις σας πριν την έναρξη της εργασίας

Στη σύγκρουση… Εστιάστε στην εύρεση λύσης, όχι σε άτομα (ή σε δίκη ατόμων..) Αξιοποιήστε τους κανόνες που θέσατε στην αρχή ή, αν χρειαστεί, επανεξετάστε αν παραμένουν κατάλληλοι Αποδεχτείτε τα συναισθήματα σας, μην τα αφήνετε όμως να καθορίζουν τις ενέργειές σας Μυστικό: Συναισθάνομαι τον άλλον + Δρω εποικοδομητικά