Το αντικείμενο Canvas Βίντεο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Advertisements

Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ Μάθημα 6 Παλινδρόμηση – Δημιουργία Video - Συναρτήσεις - GUI
Προγραμματισμός Διαδικτύου Δρ. Παναγιώτης Συμεωνίδης Διεπαφή Εφαρμογής Παγκόσμιου Ιστού (Front End Programming)
H Εξέλιξη της HTML και η ετικέτα. Εξέλιξη της Html 2 Internet Είναι ένα ξεχωριστό μέσο δημοσίευσης πληροφοριών... Είναι ένα ξεχωριστό μέσο δημοσίευσης.
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
CSS Cascading Style Sheets
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πίνακες Κλάσεις και Αντικείμενα.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
Rigidbody Δίνει στο αντικείμενο την ιδιότητα της μάζας, της βαρύτητας και της ταχύτητας Μπορούμε να επέμβουμε στη δύναμη της βαρύτητας στη σκηνή μας (διεύθυνση.
AJAX Asynchronous JavaScript and XML Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
Microsoft Excel 4.4 Τύποι και Συναρτήσεις
Ιστοσελίδες -- Web-site. Εισαγωγή Στατικές ιστοσελίδες Δυναμικές ή Διαδραστικές ιστοσελίδες:  Ο τρόπος παρουσίασης και τα περιεχόμενά της ιστοσελίδας.
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Συντακτική Ανάλυση, Bison 1.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 4 Σημασιολογία μιας Απλής Προστακτικής Γλώσσας Προπτυχιακό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις.
CSS – Cascading Style Sheets (Το μοντέλο box) Κάθε στοιχείο της HTML περιέχεται σε ένα “κουτί” (box). Το μοντέλο box μας βοηθάει στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας.
ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Syntax Directed Translation and alpha Language.
Asynchronous Javascript And XML (AJAX) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008.
Παρουσίαση εργαλείου Microsoft Silverlight Βερβέρης Παναγιώτης Α.Μ.888 Παπαθανασίου Αθανάσιος Α.Μ.958 1Παρουσίαση τεχνολογίας Silverlight.
HTML 3. Στόχος της ώρας Απαιτήσεις XHTML 1.0 Strict Ιδιότητα title HTML Entities Ετικέτα label Favicon «Κακές» ιδιότητες Παραδείγματα.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 8: Κατασκευαστές. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής. Τμήμα.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚH JAVASCRIPT. Στόχος της ώρας Συναρτήσεις σε Javascript Συναρτήσεις ως τιμές Συναρτήσεις ως παράμετροι Επιστροφή συναρτήσεων Αντικειμενοστραφής.
ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ Πράγματα που αξιολογείτε θετικά σε σχέση με το μάθημα του προηγούμενου τετραμήνου Πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
HTML/CSS: Εισαγωγή Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Μάθημα 1 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα. Διευθύνσεις Πως αποκωδικοποιούνται οι διευθύνσεις: Πρωτόκολλο://server.domain.
Μάθημα 6 Μετασχηματισμοί στο αντικείμενο Canvas. Μετασχηματισμοί / transforms Method Περιγραφή scale()Κλιμάκωση. Το τρέχον σχέδιο γίνεται μεγαλύτερο ή.
Το αντικείμενο Canvas Ιδιότητες και μέθοδοι
Βασικά Web εργαλεία και τεχνολογίες
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Το αντικείμενο Canvas Ιδιότητες και μέθοδοι Μέρος Β’
Client Side Προγραμματισμός Javascript
Μάθημα 7 Φόρμες IΙ.
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΡΗΣΤΗ.
Ξέρουμε από τα προηγούμενα:
Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
App inventor.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Εισαγωγή στην HTML ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11.
Εισαγωγή στην HTML Κεφάλαιο 11.
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Javascript – Χειρισμός της σελίδας
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Εισαγωγή στην HTML ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Η Ιστοσελίδα της Α΄ Τάξης Αυτή η πολύ απλή σελίδα είναι φτιαγμένη
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το αντικείμενο Canvas Βίντεο Μάθημα 5 Το αντικείμενο Canvas Βίντεο

Εικόνα στο αντικείμενο CANVAS Method Περιγραφή drawImage() Σχεδιάζει μια εικόνα, καμβά, ή βίντεο επάνω στον καμβά παράμετροι img Καθορίζει την εικόνα, ή στοιχείου βίντεο για να χρησιμοποιήσετε sx Optional. Η x συντεταγμένη πού θα αρχίσετε το κόψιμο (clip) (η περιοχή της εικόνας που θα δει ο χρήστης είναι η περιοχή που περιγράφεται στο clip) sy Optional. Η y συντεταγμένη πού θα αρχίσετε το κόψιμο (clip) swidth Optional. Το πλάτος της περιοχής που θα κάνουμε clip το image sheight Optional. Το ύψος της περιοχής που θα κάνουμε clip το image x Το x του σημείου που θα τοποθετήσουμε το image στον Canvas y Το y του σημείου που θα τοποθετήσουμε το image στον Canvas width Optional. Το πλάτος του image (αν χρειαστεί θα παραμορφωθεί η εικόνα stretch ή reduce) height Optional. The Το ύψος του image (αν χρειαστεί θα παραμορφωθεί η εικόνα stretch ή reduce)

Ιδιότητες του video element http://www.w3schools.com/tags/ref_av_dom.asp

Κάποια γενικότερα H setTimeout() method καλεί μια συνάρτηση μετά από κάποια miliseconds που προσδιορίζουμε στην κλήση της εντολής H setInterval() method καλεί μια συνάρτηση κάθε ένα συγκεκριμένο αριθμό από milliseconds. H setInterval() θα συνεχίσει να εκτελείτε μέχρι να εκτελεστεί η εντολή clearInterval() ή να κλείσει το παράιθυρο Το ID value που επιστρέφει η setInterval() χρησιμοποιείται ως παράμετρο εισόδου για το clearInterval().

Παράδειγμα αναπαραγωγής βίντεο <!DOCTYPE html> <html> <body> <p>Αρχικό Video :</p> <video id="video1" controls width="270" autoplay> <source src=“small.mp4" type='video/mp4'> <source src=“small.ogg" type='video/ogg'> <source src=“small.webm" type='video/webm'> </video> <canvas id="myCanvas" width=“300" height=“150" style="border:1px solid #d3d3d3;"> </canvas> <script> var thevideo = document.getElementById("video1"); var thecanvas = document.getElementById("myCanvas"); ctx = thecanvas.getContext("2d"); thevideo.addEventListener("play", function() {var i = window.setInterval(function() {ctx.drawImage(thevideo,5,5,260,125)},20);}, false); thevideo.addEventListener("pause", function() {window.clearInterval(i);}, false); thevideo.addEventListener("ended", function() {clearInterval(i);}, false); </script> </body> </html>

Ένα παράδειγμα μόνο για Mozilla https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/HTML/Manipulating_video_using_canvas this.ctx1.drawImage(this.video, 0, 0, this.width, this.height); let frame = this.ctx1.getImageData(0, 0, this.width, this.height); Let l = frame.data.length / 4; for (let i = 0; i < l; i++) { let r = frame.data[i * 4 + 0]; let g = frame.data[i * 4 + 1]; let b = frame.data[i * 4 + 2]; if (g > 100 && r > 100 && b < 43) frame.data[i * 4 + 3] = 0; } this.ctx2.putImageData(frame, 0, 0);

Διάφορα παραδείγματα https://developer.mozilla.org/samples/video/chroma-key/index.xhtml http://html5doctor.com/demos/video-canvas-magic/demo2.html http://html5doctor.com/demos/video-canvas-magic/demo4.html