Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πάσχα!.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Το ζώο που αγαπώ! Ο Τζάκ.
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Αγαπημένο μου παιδί....
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Αγαπημένο μου παιδί....
Προετοιμασία της Βιβλικής
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)

Μαθαίνω να λέω ΟΧΙ Εκπαιδευτικά βίντεο από την σειρά: «ΠΕΣ ΑΠΛΑ ΟΧΙ» (ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ) https://www.youtube.com/watch?v=l6VEVVJxKEY https://www.youtube.com/watch?v=LgIYFIT2mAY https://www.youtube.com/watch?v=5EC3VZ70lik

μαθαίνω να λέω όχι όταν κάποιος προσπαθεί να μου πάρει τη μπάλα ή το παιχνίδι μου

Τα βήματα για τη ζωή. Μάθημα 25ο Νοιάζομαι - Βοηθάω Βοηθάω – Νοιάζομαι. Μαθαίνουμε να δείχνουμε στους άλλους ότι νοιαζόμαστε, βοηθώντας ή ακούγοντας τους. Δύο διαφορετικές δεξιότητες.  Δεν είναι μόνο τα λόγια αλλά και οι πράξεις που βοηθούν. Μαθαίνουμε τον τρόπο που ζητάμε βοήθεια αλλά και τον τρόπο που την δεχόμαστε.

Βλέπουμε από το βιβλίο την εικόνα με δύο παιδιά που το ένα έχει χάσει το σκυλάκι του και το άλλο του συμπαραστέκεται.

ο Γκίλμπο και η Μελίτσια μας διηγούνται μια ιστορία, όπου ο Γκίλμπο αναλαμβάνει να βοηθήσει τη Μελίτσια που είναι άρρωστη και συζητάμε για το πώς νιώθουν.

επαγγέλματα που μας παρέχουν βοήθεια

ποιοι άλλοι χρειάζονται βοήθεια; αναφέρουμε τις οργανώσεις που βοηθούν ανθρώπους σε όλο τον κόσμο π.χ η «unicef»   το «χαμόγελο του παιδιού» για τα παιδιά

 Αξιοποιώντας τις ιδέες που δίνει το βιβλίο, φτιάχνουμε έναν εβδομαδιαίο πίνακα όπου ο καθένας θα καταγράφει τη βοήθεια που προσφέρει καθημερινά στην τάξη ή στην αυλή. Στο τέλος της εβδομάδας θα γίνεται καταμέτρηση.

ζωγραφίζω και γράφω : τί έγινε όταν βοήθησα κάποιον

ετοιμάζουμε το ημερολόγιο προσφοράς βοήθειας με τις εργασίες ετοιμάζουμε το ημερολόγιο προσφοράς βοήθειας με τις εργασίες

διαβάζουμε το παραμύθι: «το δώρο της παπλωματούς» και δημιουργούμε τα παπλώματα της τάξης για να τα χαρίσουμε στους φίλους μας.

ομαδικό κολάζ με ρετάλια από υφάσματα

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ: «τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω»ο μπαμπάς έχει αργήσει για τη δουλειά του και ψάχνει το κινητό του τηλέφωνο, αλλά δεν το βρίσκει.

ένα παιδάκι ξέχασε να πάρει φαγητό από το σπίτι για το σχολείο

Βήματα για τη ζωή.: 25ο μάθημα :περήφανος Αισθανόμαστε περήφανοι για τον εαυτό μας, όταν πιστεύουμε ότι κατορθώσαμε κάτι σημαντικό αλλά και για κάποιον άλλον που έχει καταφέρει κάτι σημαντικό . Δραστηριότητες για να αντιληφθούν τα παιδιά τι σημαίνει να είμαστε περήφανοι για κάτι που κάναμε. Μας επισκέφτηκε λοιπόν το ζωηρό βατραχάκι και μας μίλησε για πράγματα απλά που είχε καταφέρει. Αναλύσαμε την λέξη περήφανος

πράγματα που με κάνουν να νιώθω περήφανος

ζωγραφίσαμε στο λεξικό των συναισθημάτων  τις λέξεις περήφανος – κατόρθωμα.

Η «αλυσίδα των κατορθωμάτων μας» Η «αλυσίδα των κατορθωμάτων μας». Κόψαμε αστέρια στα οποία κολλήσαμε τη φωτογραφία μας και πάνω σε αυτά στερεώσαμε τους κρίκους της αλυσίδας.Πάνω σε κάθε κρίκο  γράψαμε και ένα κατόρθωμά μας, ένα επίτευγμά μας .Η αλυσίδα μεγαλώνει κάθε φορά που κατορθώνουμε κάτι

Για το σπίτι ετοιμάσαμε κάρτες που ανοίγουν Για το σπίτι ετοιμάσαμε κάρτες που ανοίγουν. στο εξωτερικό της κάρτας ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και γράψαμε το όνομά μας και στο εσωτερικό θα γράψουν οι γονείς λόγους που νιώθουν περήφανοι για το παιδί τους.

Στα χεράκια μας ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και γράψαμε τους λόγους για τους οποίους νιώθουμε περήφανοι

Μάθημα 33o: Αγαπώ – Μισώ. Τα συναισθήματα αλλάζουν  Η έννοια της αγάπης, του μίσους και του θυμού. Πως δείχνουμε την Αγάπη ; Μπορούμε να αγαπάμε κάποιον ακόμα και να είμαστε θυμωμένοι μαζί του ; Είναι καλό να δείχνουμε την αγάπη μας ; Αγάπη, μίσος , θυμός. Σκοπός να κατανοήσουν τα παιδιά αυτές τις έννοιες, να αντιληφθούν ότι ο θυμός έρχεται και φεύγει , η αγάπη παραμένει. 

είδαμε τις παρακάτω εικόνες, τις παρατηρήσαμε, τις συζητήσαμε και διαβάσαμε την ιστορία που έχει  στο βιβλίο συνδυαστικά με τις εικόνες.

Με ποιο τρόπο δείχνουμε την αγάπη μας Με ποιο τρόπο δείχνουμε την αγάπη μας. με φιλιά , με μια αγκαλιά, ένα χάδι, ένα δώρο, μία ματιά,

Η καρδιά της υπόσχεσης. το κάθε παιδί είπε μία υπόσχεση για την μητέρα του ,την οποία κλείσαμε σε καρδούλες φακελάκια !

κατασκευές για την αγαπημένη μας μαμά