«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από συνταγές…
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
« Νοιάζομαι και Δρω » Ιούνιος 2017
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey

Η εκστρατεία FREE MOBILITY υλοποιήθηκε για πρώτη φορά και αποτελεί παράλληλη δράση της εκστρατείας ECOMOBILITY που υλοποιήθηκε για 12η συνεχόμενη χρονιά.

Πρόκειται για ένα πολυβραβευμένο πρόγραμμα που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα.

Σκοπός του οι μαθητές από τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής οι ίδιοι να προσεγγίσουν τις δυσκολίες που προκαλούν οι συνθήκες και οι συνήθειες μετακίνησης στη λειτουργία των πόλεων και επηρεάζουν την ποιότητα ζωής τους και των συμπολιτών τους.

Αφορά την προσβασιμότητα, στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, ενώ παράλληλα αναπτύσσει και ενθαρρύνει την οικολογική συνείδηση.

«Οι Μαθητές ερευνούν, οι Πόλεις ενημερώνονται, η Κοινωνία ευαισθητοποιείται»

Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σερρών υλοποίησε το πρόγραμμα Freemobility, με τίτλο «EEEEKomobility – Κινούμαι πράσινα, Κινούμαι προσβάσιμα»

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε τρεις φάσεις, όπως οριζόταν από την Οργανωτική Επιτροπή.

Η Πρώτη και Δεύτερη Φάση περιείχε : Ενημέρωση των μαθητών σχετικά με το πρόγραμμα. Συζητήσεις και τρόπους οργάνωσης, σε συνεργασία πάντα με τους μαθητές.

Επισκέψεις, πειράματα, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις, κατασκευές, επιτόπιες έρευνες.

Παράλληλα, συνεργασία με Τοπικούς Φορείς και Μηχανικούς όπου γινόταν συλλογή πληροφοριών και εντοπισμός διαφόρων προβλημάτων.

Έπειτα από κάθε έρευνα και δράση ακολουθούσε συζήτηση και καταγραφή των αποτελεσμάτων.

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Σερρών

Συζήτηση με Υπεύθυνους του Δήμου Σερρών

Παρουσίαση προβλημάτων στην μετακίνηση από Μηχανικό

Επισκέψεις σε κτίρια μη προσβάσιμα

Ποδηλατάδα στην πόλη

Στην Τρίτη Φάση του προγράμματος έγινε η προετοιμασία και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων στις Επιτροπές Αξιολόγησης και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Αρχών.

Την Τρίτη 10 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Freemobility από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σερρών.

Στόχοι της καινοτόμου δράσης FREEMOBILITY από τους εκπαιδευτικούς του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σερρών: Να προσφέρουμε μια διαφορετική προσέγγιση γνώσης στους μαθητές μας μέσα από βιωματικές δράσεις και εναλλακτικές μεθόδους.

2ο Βραβείο εικαστικής δημιουργίας

Να αναπτύξουμε τις δεξιότητές τους, να ενθαρρύνουμε την κοινωνικοποίησή τους, να ενισχύσουμε την υπευθυνότητα τους.

Να δώσουμε πρωτοβουλίες στους μαθητές μας ώστε να νιώσουν υπεύθυνοι κι έτσι να ενισχυθεί η αυτοπεποίθησή τους.

Ελευθερία, συνεργασία, ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, αυθορμητισμός, δημιουργικότητα από τους μικρούς μας μαθητές-ήρωες.

Ως εκπαιδευτικοί, υπήρξαμε καθοδηγητές, βοηθοί και δυνδιερευνητές τους.

Ανανεώσαμε και εκσυγχρονίσαμε τη διδακτική διαδικασία με νέες στρατηγικές, μεθόδους και υλικά.

Προωθώντας ένα σχολείο ανάπτυξης σχέσεων και επικοινωνίας μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, άλλων σχολείων, τοπικής κοινωνίας και φορέων.

Βασικό καθημερινό μας μέλημα, το άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία για ένα σχολείο για όλους.

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΣΕΡΡΩΝ Καινοτόμα προγράμματα 2014-2015 Λάσκαρης Κων/νος, Δ/ντής ΠΕ 08 Βαφειάδου Άννα, ΠΕ 08 Βασιλονικολού Βασιλική, ΠΕ 02.50

Ευχαριστούμε για το χρόνο σας!!!