Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention):

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Ψ447 ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας(ΔΕΠ-Υ)
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Σταύρος Γρόσδος Παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητα Τι θέλουν να κάνουν ή τι μπορούν να κάνουν;
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Μάρθα, 10 μηνών, δεύτερο παιδί υγιών γονέων Ιστορικό:Προωρότητα (29 εβδ.), νοσηλεία σε ΜΕΝ, δυσκολίες στη σίτιση, ευερέθιστη, δυσκολίες στον ύπνο.
Ποια είναι τα παιδιά με προβλήματα όρασης;
Αγαπημένο μου παιδί....
Μαθησιακές δυσκολίες & Προβλήματα συμπεριφοράς σε παιδιά νηπιακής και πρώτης παιδικής ηλικίας. Ανίχνευση και έγκαιρη διάγνωση– ο ρόλος των γονέων & η συμβολή.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ  Αξιολόγηση: αξιολόγηση του παιδιού. Συμπεριλαμβάνεται και ανάλυση της συμπεριφοράς του τραυλισμού.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
 Να αποφεύγεις το τρέξιμο και τις χειρονομίες με τα εργαλεία.  Να διατηρείς ελεύθερους τους διαδρόμους.  Να ρωτάς τον καθηγητή σου αν δεν ξέρεις πώς.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ- Παραδείγματα
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Εκφοβισμός στα σχολεία
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Θ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυολογία
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής με Υπερκινητικότητα Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention): 1. Συχνά αδυνατεί να παρακολουθήσει προσεκτικά λεπτομέρειες ή κάνει απρόσεχταλάθη στη σχολική εργασία ή άλλη εργασία. Συχνά έχει δυσκολίες να κρατά την προσοχή σε μια δραστηριότητα ή παιγνίδι. Συχνά φαίνεται να μην προσέχει (ακούει) όταν του μιλούν ευθέως. Συχνά φαίνεται να μην ακολουθεί οδηγίες και αποτυγχάνει να τελειώσει σχολικήεργασία, μικροδουλειές ή υπευθυνότητες στην εργασία (όχι επειδή είναι του χαρακτήρα του ή επειδή δεν κατάλαβε τις οδηγίες). Συχνά έχει δυσκολίες στην οργάνωση εργασιών και δραστηριοτήτων. Συχνά αποφεύγει, δεν του αρέσει ή είναι απρόθυμος να ασχοληθεί με εργασία πουαπαιτεί αρκεηΊ πνευματική προσπάθεια. Συχνά χάνει πράγματα απαραίτητα για εργασίες ή δραστηριότητες. Συχνά η προσοχή του αποσπάται εύκολα από εξωτερικά ερεθίσματα. Συχνά ξεχνά καθημερινά συνηθισμένες δραστηριότητες. ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συχνά «είναι στο πόδι» ή συμπεριφέρεται σαν να «κινείται μηχανικά». Συχνά έχει νευρικές κινήσεις ποδιών ή χεριών ή στριφογυρίζει στην καρέκλα. Συχνά σηκώνεται και φεύγει από το κάθισμα στη τάξη ή σε περιστάσεις όπου αναμένεται να παραμείνει στη θέση του. Συχνά τρέχει ή σκαρφαλώνει υπερβολικά σε χώρους που είναι ακατάλληλοι ή επικίνδυνοι. (στους εφήβους και ενήλικες συνήθως περιορίζεται σε υποκειμενικό αίσθημα ανησυχίας). Συχνά έχει δυσκολίες να παίξει ή να συμμετάσχει σε ελεύθερες δραστηριότητες ήρεμα. Συχνά «είναι στο πόδι» ή συμπεριφέρεται σαν να «κινείται μηχανικά». Συχνά μιλά υπερβολικά, παρορμητικά (Impu1sivity) Συχνά και απότομα φωνάζει απαντήσεις πριν ολοκληρωθεί η ερώτηση. Συχνά δυσκολεύεται να περιμένει στη σειρά. Συχνά διακόπτει ή επεμβαίνει όταν μιλούν ή παίζουν οι άλλοι. ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Χαρακτηριστικά του παιδιού με Μαθησιακές Δυσκολίες Ασταθές, ασυνεπές έχει καλές και κακές μέρες Ελλειμματική προσοχή' διάσπαση. Δουλεύει με πολύ αργούς ρυθμούς δεν τελειώνει στην ώρα του. Απρόσεκτο, βιαστικό, γράφει ή δίνει απαντήσεις χωρίς να σκεφτεί. Κακή οργάνωση, το γραφείο του είναι ακατάστατο, χάνει πράγματα, ανοργάνωτο σε εργασιακές συνήθειες. Χαμηλή ανοχή σε απογοητεύσεις, τα παρατάει εύκολα ή εκρήγνυται. Δυσκολεύεται να εκτελέσει οδηγίες, ειδικά όταν πρόκειται για μακρά αλληλουχία οδηγιών. Τα εκλαμβάνει όλα κυριολεκτικά' δεν αντιλαμβάνεται τα αστεία, τα λογοπαίγνια, τον σαρκασμό, τις πολλαπλές έννοιες των λέξεων. Δυσκολεύεται να επικεντρωθεί στο κεντρικό θέμα' αναφέρει άσχετα θέματα. Δεν αντιλαμβάνεται σχέσεις αιτίας-αιτιατού' δεν προβλέπει ούτε αξιολογεί. Δυσκολεύεται να μεταφέρει τη γνώση από ένα μάθημα ή μία κατάσταση σε μία άλλη. Πάντα ρωτάει «Γιατί;» και χρειάζεται να του επαναλαμβάνουν τα ίδια πράγματα Προβλήματα στο γραφοκινητικό συντονισμό' κακός γραφικός χαρακτήρας. Αργό και ανακριβές όταν προσπαθεί να αντιγράψει από τον πίνακα ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπτώματα Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής με Υπερκινητικότητα Συμπτώματα Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής με Υπερκινητικότητα Ελλειμματική προσοχή! Διάσπαση Δυσκολία συγκέντρωσης στη λεπτομέρεια' λάθη απροσεξίας Περιορισμένο εύρος προσοχής κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων και εργασιών Φαίνεται να μην ακούει Εύκολη διάσπαση από εξωτερικά ερεθίσματα Δυσκολία ολοκλήρωσης εργασιών Αποφεύγει ή εκφράζει δυσαρέσκεια για εργασίες που απαιτούν αδιάσπαστη προσοχή Δυσκολία στην οργάνωση εργασιών και δραστηριοτήτων Απώλεια αντικειμένων, όπως βιβλία, εργασίες κλπ. Ξεχνάει Υπερκινητικότητα Κινείται νευρικά ή στριφογυρίζει στη θέση του Φεύγει συχνά από το θρανίο του στο σχολείο Τρέχει ή σκαρφαλώνει υπερβολικά «Εν κινήσει» ή με τάση για συνεχή δραστηριότητα Μιλάει υπερβολικά Παρορμητικότητα Δεν σκέφτεται πριν ενεργήσει Διακόπτει συζητήσεις και δραστηριότητες άλλων Απαντάει σε ερωτήσεις πριν ολοκληρώσει ο ομιλητής Δυσκολεύεται να περιμένει τη σειρά του Ολοκληρώνει βιαστικά και με προχειρότητα τις εργασίες του ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία) Υπάρχει δυσλεκτικός ενήλικας μέσα στην οικογένεια Παρουσιάζει αστάθεια όσον αφορά στην χρησιμοποίηση του ενός χεριού έναντι του άλλου στην εκτέλεση έργων της καθημερινής του ζωής Εμφανίζει προβλήματα στην εκτέλεση έργων που προϋποθέτουν προσανατολισμό στο χώρο (αριστερά – δεξιά, πάνω – κάτω, βοράς – νότος κ.λ.π) Μίλησε αργά. Έφτασε στην σχολική ηλικία και η ομιλία του είναι ατελής, παραλείπει συλλαβές Έχει πρόβλημα με τους χρόνους των ρημάτων ή τις αντωνυμίες Δυσκολεύεται υπερβολικά να μάθει την ώρα, ακόμα και μετά την ηλικία των 7 ετών Δυσκολεύεται να πει τις εποχές ή τις ημέρες με τη σειρά τους Η συμπεριφορά του στο σπίτι ή στο σχολείο δείχνει πως είναι πολύ πιο έξυπνος απ’ ότι φανερώνει η επίδοσή του στην ανάγνωση και τη γραφή ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ