«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Απορρίμματα Μαρία Σαρίδου Δ’4.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
Επιμελήτρια : Μάγδα Δαστερίδου
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Ανακύκλωση χαρτιού.
TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακυκλώστε και σώστε το περιβάλλον!!!
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ονομάζουμε την επαναφορά των χρήσιμων υλικών στο φυσικό και οικονομικό κύκλο. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα που έχουν σκοπό την ανάκτηση.
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
GREEN TEAM © Project Αειφόρο σχολείο Η Green Team © ασχολήθηκε με την διαχείριση των απορριμμάτων και ανακύκλωσης της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
Ανακύκλωση χαρτιού Δέσποινα Φραντζέσκου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΟΜΠΟΣΤ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και η ωφελιμότητά της.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
ΡΑΝΙΑ ΓΙΑΧΑΛΗ ΝΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΓΚΟΣ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
 Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
Όλγα Χρυσοστόμου Χρυστάλλα Παναγίδη Σοφία Ελιώτη Εβελίνα Καραγιάνη
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ( )
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤ΄1
Ρύπανση του εδάφους.
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
REDUCE-REUSE-RECYCLE
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
ΕΡΓΑΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΝΕΡΟΥ
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Ανακύκλωσης για Mobile Συσκευές
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ Μπελλένειο Γυμνάσιο Λέρου Σχ. Έτος: 2015-16 Υπ. Καθηγήτριες: Αθανάτου Κων/να (ΠΕ 02) Χαντζή Μαριάνθη (ΠΕ 06)

Στοχοσ του προγραμματοσ η ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τη διαχείριση αποβλήτων γενικά στη χώρα μας και ειδικά στο νησί της Λέρου η ανάπτυξη ενός αισθήματος ευθύνης στις μελλοντικές γενεές σε ό,τι αφορά τη διαχείριση αποβλήτων η προσπάθεια να κατανοήσουν οι μαθητές τη χρησιμότητα της ανακύκλωσης ως απαραίτητη προϋπόθεση για ένα αειφορικό και βιώσιμο μέλλον

ΔιερευνΩνταΣ Τους τρεις πιο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους για την παραγωγή λιγότερων απορριμμάτων: τα 3R από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Reduce, Reuse, Recycle = Μείωση, Ανακύκλωση, Επαναχρησιμοποίηση

ΜΕΡΟΣ Α ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ

ΟΡΙΣΜΟΣ Είναι η άμεση ή έμμεση διοχέτευση από τον άνθρωπο στο υδάτινο περιβάλλον ύλης ή ενέργειας με επιβλαβή αποτελέσματα για τους οργανισμούς.

ΑΙΤΙΑ Ρίψη σκουπιδιών σε χώρους μη κατάλληλους, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη μικροβίων. Έλλειψη ανακύκλωσης. Χρήση λιπασμάτων – φυτοφαρμάκων που περιέχουν ουσίες βλαβερές για το περιβάλλον. Άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Άσκοπη κατανάλωση νερού. Μόλυνση υδάτινων χώρων από τα απόβλητα των εργοστασίων και τα λιπάσματα των γεωργών.

Αποβολή καυσαερίων από τα εργοστάσια και τα μέσα μεταφοράς Ηχορύπανση

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Ανακύκλωση. Χρήση βιολογικών λιπασμάτων και φαρμάκων εκ μέρους των γεωργών. Εξοικονόμηση ενέργειας. Όχι άσκοπη χρήση νερού. Τέλος στη ρίψη αποβλήτων των εργοστασίων σε υδάτινους χώρους. Μείωση της ηχορύπανσης (ιδιαίτερα σε δημόσιους χώρους). Προτίμηση στη χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και το οποίο στην μορφή που είναι δεν αποτελεί πλέον αγαθό για τον άνθρωπο. Στην διαδικασία αυτή συνήθως τα απορρίμματα μετατρέπονται σε πρώτες ύλες από τις οποίες παράγονται νέα αγαθά.

ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Μείωση απορριμμάτων. Εξοικονόμηση ενέργειας και φυσικών πόρων που λαμβάνονται από τη φύση. Μείωση ρύπανσης της ατμόσφαιρας, του εδάφους και των υπόγειων υδάτων. Εξοικονόμηση ενέργειας που απαιτείται για την κατασκευή αντικειμένων. Μακροπρόθεσμη πτώση (ή μη αύξηση) των τιμών των προϊόντων, καθώς δεν απαιτείται εκ νέου παραγωγή πρώτης ύλης.

Διασφάλιση της υγείας των κατοίκων του πλανήτη και του μέλλοντος των παιδιών μας. Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε τομείς θετικών ενεργειών για τη διάσωση του πλανήτη. Δημιουργία ευχάριστης αίσθησης και ικανοποίησης για τη συμμετοχή στη βελτίωση του περιβάλλοντος και των συνθηκών ζωής.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ: η ανακύκλωση δεν αποτελεί τη βέλτιστη λύση για τη διαχείριση των αποβλήτων, καθώς θα πρέπει πρωτίστως να επιδιώκεται η αποφυγή δημιουργίας τους ή η επαναχρησιμοποίησή τους (π.χ. ως ανταλλακτικά).

ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ Χαρτί Γυαλί Χαρτόνι Απόβλητα Ηλεκτρικού και  Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) Φωτιστικά Είδη Μπαταρίες Αλουμίνιο Λευκοσίδηρος Αυτοκίνητα Διάφορα

ΜΕΡΟΣ Β ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗ ΛΕΡΟ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων γνωρίζει τι είναι η ανακύκλωση. Περισσότεροι από τους μισούς απάντησαν ότι αισθάνονται αρκετά ενημερωμένοι για το θέμα. Η πλειοψηφία γνωρίζει ποια υλικά είναι ανακυκλώσιμα και ποια όχι. Το μεγαλύτερο ποσοστό γνωρίζει πού βρίσκονται οι κάδοι ανακύκλωσης του νησιού, ωστόσο πιστεύει ότι δεν είναι αρκετοί.

Ένα μεγάλο ποσοστό δε γνωρίζει τη διαδικασία της ανακύκλωσης. Αρκετοί δήλωσαν ότι δεν εφαρμόζουν στην πράξη όσα θεωρητικά γνωρίζουν (δηλ. δεν ανακυκλώνουν). Το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων είναι λίγο ικανοποιημένοι από τη διαδικασία ανακύκλωσης που πραγματοποιείται στο νησί της Λέρου.

Οι περισσΟτεροι ερωτηθΕντεΣ απΑντησαν Οτι: Για να βελτιωθεί και να γίνει αποτελεσματικότερη η διαδικασία της ανακύκλωσης στο νησί της Λέρου, θα πρέπει να υπάρξει περισσότερη ενημέρωση των κατοίκων ως προς την εφαρμογή αλλά και τα οφέλη της ανακύκλωσης.

Συμπερασματικα Πιστεύουμε ότι: Όλοι οι κάτοικοι, σε συνεργασία με τους κρατικούς φορείς, θα πρέπει να αποκτήσουμε περιβαλλοντική συνείδηση και να σεβαστούμε το δικαίωμα σε ένα καθαρό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας ως όπλο την ανακύκλωση και μειώνοντας έτσι τον όγκο των βλαβερών για το περιβάλλον υλικών.

Ευχαριστουμε για την πολυτιμη βοηθεια τουΣ μαθητεσ: Αρμενιάκου Αντωνία Ελένη Ειρήνη Κάβουρα Μαρία Κυπραίου Αλεξία Νερομηλιώτη Μαρία Χαρινού Ραφαηλία