Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες Κρατούμενοι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Kwart, H.; Khan, A. A. J. Am. Chem. Soc. 1967, 89, 1951–1953. Breslow, R.; Gellman, S. H. J. Chem. Soc., Chem. Comm. 1982, 1400–1401.
Advertisements

Donnybrook Quarter Hackney, Lower East End London
Τίτλος Εισήγησης Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο ΣΔΕ Δικαστικής φυλακής Λάρισας.
Για σκύλους και ανθρώπους…
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: NOΣΗΛΕΥΤΡΙΑ - ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ( L 7 )
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Κοινωνιογνωστικά Μοντέλα Πρόβλεψης Συμπεριφορών Υγείας (ΨΥΧ-358) Συνάντηση 4η ftp://ftp.soc.uoc.gr/psycho/manola/spring08/socialftp://ftp.soc.uoc.gr/psycho/manola/spring08/social.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Σχεσιοδυναμική και προσωποκεντρική συμβουλευτική Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Πανεπιστήμιο Πατρών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Νικολέτα Γιαννούτσου Πανεπιστήμιο Πατρών και ΕΚΠΑ Μάθηση « εν κινήσει » με ψηφιακές συσκευές σε χώρους πολιτισμού.
1ο Μαθητικό Θεολογικό Συνέδριο / Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου 2015 «Η ζωή και το έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου»
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Ιουλία Σπινθουράκη Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ώρες.
Θ. Καλλινικάκη, Θεωρία κοιν. εργ: "η προσέγγιση της επίλυσης προβλημάτων" 1 ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΙΝ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ ενότητα H προσέγγιση της επίλυσης προβλημάτων (problem.
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 7 ΕΞΑΜΗΝΟ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. σχολικό κλίμα ποσότητα του σχολικού χρόνου που διατίθεται για μάθηση.
H “μη κατευθυντική” ή ‘‘πελατοκεντρική” ψυχοθεραπεία Carl Ransom Rogers ( )
Το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο της Διδακτικής. Σκοπός της Διάλεξης Να μελετηθεί η ανάδυση του γνωστικού πεδίου που οριοθετείται με τον όρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ.
Το σύστημα ταξινόμησης NANDA-I Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Δρ. ΑΘΗΝΑ.
1 Προγραμματισμός Διαδικτύου Ενότητα 3 : Κατηγορίες και κληρονομικότητα Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τηλ.:
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
ΖΑΚΑΛΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: 3128 Επιβλέποντες Καθηγητές: Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής, Δρ. Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς.
Δημητρίου Ανθή Εργοθεραπεύτρια.  Οι κυριότερες σύγχρονες βιωματικές μέθοδοι και τεχνικές εμψύχωσης ομάδων πήραν μορφή και εξελίχθηκαν στο πλαίσιο του.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι Ενότητα 6: Σχολική Νοσηλευτική Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Τομέας Δημόσιας Υγείας Εργαστήριο.
Η επικοινωνία στην εξ αποστάσεως Κ. Βασιλάκης & Μ. Καλογιαννάκης
Θεωρίες Προσωπικότητας: εννοιολογικές διασαφήσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Εισαγωγή στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Αλλαγή – Πολυπλοκότητα – Δημιουργικότητα
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Στοιχεία Διαγνωστικής Απεικόνισης
ΠΡΩΙΜΟ ΨΥΧΙΚΟ ΤΡΑΥΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
Almere – Oλλανδία – αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Ψ-2601)
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
Ασφάλεια στο κλινικό περιβάλλον
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ατομική Συμβουλευτική για μαθητές Β/θμιας εκπαίδευσης
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣ MD,FESC ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ - Γ. Π. Ν. Α. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής και διευκολυντής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Προσωπο-κεντρική θεωρία (person-centred)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες Κρατούμενοι Ιωσήφ Φραγκούλης

Χαρακτηριστικά Εγκλεισμού Στέρηση Ελευθερίας Στέρηση Υλικών Αγαθών Σεξουαλική Στέρηση Στέρηση Αυτονομίας Στέρηση Ασφάλειας Κοινωνικός Αποκλεισμός-Περιθωριοποίηση

Λόγοι που καθιστούν αναγκαία την εκπαίδευση κρατουμένων 1/2 Επανασύνδεση κρατουμένων με την εκπαιδευτική διαδικασία Απόκτηση και αναβάθμιση βασικών δεξιοτήτων (δυνατότητα παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου, κατανόηση κειμένων, κτλ.) απόκτηση νέων βασικών δεξιοτήτων (χρήση Η/Υ, παραγωγή κειμένων, διαμόρφωση αιτήσεων, επεξεργασία εικόνας, κτλ)

Λόγοι που καθιστούν αναγκαία την εκπαίδευση κρατουμένων 2/2 Απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων (δυνατότητα επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων που αφορούν στην καθημερινή ζωή, π.χ. γραπτή υποβολή αίτησης, αναζήτηση πληροφορίας) Δημιουργική αξιοποίηση ελεύθερου χρόνου Επαγγελματικός επαναπροσανατολισμός

Διαφορές στην εκπαίδευση των κρατουμένων σε σχέση με την εκπαίδευση του γενικού πληθυσμού 1/2 Στο γενικό πληθυσμό οι εκπαιδευόμενοι έχουν το δικαίωμα της επιλογής, του αυτοκαθορισμού και της αυτοδιάθεσης ενώ στον έγκλειστο πληθυσμό τα ίδια δικαιώματα ακυρώνονται. το γενικό πληθυσμό οι μαθητές έχουν πλήθος εμπειριών τις οποίες χρησιμοποιούν θέτοντας ανάλογους στόχους. Ο έγκλειστος πληθυσμός έχει συχνά αρνητικές εμπειρίες από το εκπαιδευτικό σύστημα και είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικός απέναντι σε κάθε νέα πρόκληση εκπαιδευτικής προσπάθειας.

Διαφορές στην εκπαίδευση των κρατουμένων σε σχέση με την εκπαίδευση του γενικού πληθυσμού 2/2 Στο γενικό πληθυσμό οι εκπαιδευόμενοι επιδιώκουν μέσω της παιδείας τη βελτίωσης των όρων της ζωής τους και την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για τους κρατούμενους πρώτιστος στόχος είναι η αποφυλάκιση και η επιβίωση στον χώρο του εγκλεισμού που γεννά πολλά δεινά. Το αίτημα για επανάκτηση της ελευθερίας, της ανεξαρτησία, της ασφάλεια και της κοινωνικής αποδοχής υπερέχει έναντι του αιτήματος για εκπαίδευση.

Ρόλος εκπαιδευτή Υποστηρικτικός Ενθαρρυντικός Διευκολυντικός Κοινωνικός Διαμεσολαβητικός Συμβουλευτικός Ενεργού ακροατή

Ενέργειες εκπαιδευτή για να είναι αποτελεσματικός στο έργο του 1/2 Καταρτίζει από κοινού με την ομάδα το εκπαιδευτικό συμβόλαιο. Δεν ρωτά ποτέ τα μέλη της ομάδας για τα τυχόν τελεσθέντα αδικήματα. Προσέρχεται πάντα στην ώρα του. Προετοιμάζει με συνέπεια το μάθημα. Δεν δίνει ούτε και παίρνει πράγματα από τα μέλη της ομάδας

Ενέργειες εκπαιδευτή για να είναι αποτελεσματικός στο έργο του 2/2 Σέβεται τους κανόνες της φυλακής Δεν δίνει υποσχέσεις που δεν μπορεί να τηρήσει Αποφεύγει να φορτίσει το κλίμα και να πυροδοτήσει συγκρούσεις με το περιεχόμενο της διδασκαλίας του Κρατά ουδέτερη στάση σε περίπτωση σύγκρουσης στην ομάδα

Περιεχόμενο εκπαιδευτικού Συμβολαίου 1/2 Σύμφωνα με τον Rogers (1999) το συμβόλαιο πρέπει να περιέχει τουλάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: σε τι αναφέρεται το πρόγραμμα ποιο είναι το θέμα του τι θα καλύψει και σε ποιο επίπεδο ποια είναι η μορφή του προγράμματος

Περιεχόμενο εκπαιδευτικού Συμβολαίου 2/2 πόσο θα διαρκέσει και ποια θα είναι η συχνότητα και η διάρκεια των συναντήσεων τι είδους εργασίες θα απαιτηθούν στις συναντήσεις ή στη διάρκεια των συναντήσεων της ομάδας. ποιες είναι οι υποχρεώσεις τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών Με ερωτηματολόγιο Με συνεντεύξεις Με προφορική επικοινωνία- συζήτηση