ΣΤΑ 1200 π.Χ. Η Μυκηναϊκή Ελληνική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μυκηναϊκός πολιτισμός
Advertisements

Ima getchu 2 da Greak Ba: Walter Waxman. Green - πράσινος (Pra-see-no)
Mυκηναϊκός Πολιτισμός
c¸c thÇy c« gi¸o vÒ dù héi gi¶ng côm
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΜΑΘΗΜΑ 10. ΟΞΕΑ ΦΡΟΥΤΩΝ (ΑΗΑ) Η ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΗ: ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΟΞΥ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΣΕ ΥΔΑΤΙΚΗ ΦΑΣΗ. ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ’ ΤΑΞΗΣ 109 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ « ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ » ΟΝΟΜΑΤΑ : ΑΛΕΞ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΓΙΟΥ.
Chương 5: Vận chuyển xuyên hầm
DLC Việt Nam có trên 30 sản phẩm
Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
Διάλεξη 1 Μακροοικονομία. Η Μακροοικονομική ασχολείται με τη συμπεριφορά και τα προβλήματα της οικονομίας σαν σύνολο. Άθροιση: από τη μικροοικονομική.
Οικονομικά Μαθηματικά Πρόσκαιρες Ράντες Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
LÝ THUYẾT XÁC SUẤT 45 tiết=15 buổi=6 chương
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
Kaj je težje: kilogram bakra ali kilogram železa?
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Koυβουτσάκη Κατερίνα Φιλόλογος
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Διαχείριση Τεχνικών Έργων
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Λογικός Σχεδιασμός Σχεσιακών Σχημάτων
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ 5η διάλεξη
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
ΥΛΗ 2017  1) Γενικά για το έπος (βασικά από το έγγραφο στο eclass με όνομα: 1.ΑΕΦ120.ΕΙΣΑΓΩΓΗ, Cambridge Companion to Homer, κεφ. 14 Α. Lesky, Iστορία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
Το να γίνεις ευτυχισμένος
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την επαναχρησιμοποίηση και την επανεπεξεργασία εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα.
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΙΕ ΓΛΩΣΣΑ.
Keep calm and Keep writing «Οι μαθητές γράφουν ποιήματα-πεζά-θεατρικά»
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
Koντά στο τζάκι.
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
MATEMATIKA NA ŠKOLSKOM IGRALIŠTU
CHƯƠNG 4: CÁC LOẠI BẢO VỆ 4.1 Bảo vệ quá dòng Nguyên tắc hoạt động 4.2 Bảo vệ dòng điện cực đại (51) Nguyên tắc hoạt động Thời gian làm.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
Two Theories of Bonding
Chöông 8 KEÁ TOAÙN TAØI SAÛN COÁ ÑÒNH
التركيب الجزيئي للغازات
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
XPS GVHD: TS Lê Vũ Tuấn Hùng Học viên thực hiện: - Lý Ngọc Thủy Tiên
JEDNAČINA PRAVE Begzada Kišić.
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Mυκηναϊκός Πολιτισμός
ĐẠI HỌC HÀNG HẢI VIỆT NAM
Alternatívne zdroje energie
jedan zanimljiv zadatak
10. PLAN POMAKA I METODA SUPERPOZICIJE
ANALIZA GREŠAKAU MJERENJU UPOREDNA ANALIZA REZULTATA Ana Đačić 62/07
Pirotehnika MOLIMO oprez
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Αγαπημένο μου παιδί....
РАДИОАКТИВТІК.
DAN BROJA π.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑ 1200 π.Χ. Η Μυκηναϊκή Ελληνική

Πρώτα ονόματα A-re-ka-sa-da-ra Te-o-do-ra To-ro a- ki- re- u e-ko-to A-ta-na

Σύγκριση Γραμμικής Α και Β

Συλλαβάριο της Γραμμικής Β

Μερικές λέξεις στη Γραμμική Β Ko-no-so Pa-te Tu-ka-te Re-u-ko Pe-ma To-ro-no Ku-ru-so Ra-wo

Μυκηναϊκή Ελληνική Δεν ταυτίζεται με την Γραμμική Β, η οποία αποτελεί το γραφηματικό σύστημα που καταγράφει την Μυκηναϊκή ποικιλία της Ελληνικής Αρχαϊσμοί Ομοιογένεια Λεξιλόγιο αρκετά –αλλά όχι αποκλειστικά- «ελληνικό» Προβλήματα στην ερμηνεία κλιτικών τύπων Ρηματικό σύστημα: δεν αντιπροσωπεύεται επαρκώς Πιθανότατα στις «Ανατολικές» διαλέκτους της ΑΕ, δεν είναι η μητέρα-γλώσσα όλων των ΑΕ διαλέκτων της κλασικής περιόδου > διαλεκτική ποικιλία ήδη κατά την Μυκηναϊκή περίοδο

Μία επιγραφή O-wi-de pu2-ke-qi-ri O-te wa-na-ka te-ke Au-ke-wa da-mo-ko-ro ως ειδε Φυγεβρις Οτε αναξ εθηκε ΑυγεFαν δημοκορον (;)

Και μία δεύτερη… O-di-do-si du-ro-to-mo A-mo-te-jo-na de e-pi-pu-ta 50 A-ko-so-ne-qe 50 To-sa-de-ro-u-si-jo a-ko-ro a-ko-so-ne 100 to-sa-de e-pi-pu-ta 100 Ως δίδονσι δρυτόμοι Αρμοτειώνα-δε επίφυτα 50 Άξονές τε 50 Τοσσάδε Λουσίω αγρώ άξονες 100 τοσσάδε επίφυτα 100 «Όπως ακολουθεί, οι ξυλοκόποι θα δώσουν στο εργαστήριο του αμαξοποιού: 50 δενδρύλλια και 50 κοντάρια. Τόσα στην περιοχή του Λούσου: 100 κοντάρια, 100 δενδρύλλια»