Ακοή, επικοινωνία, ομιλία (b)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Η φωνολογική επίγνωση.
Γλωσσικές Διαταραχές σε Παιδιά με Αναπτυξιακές Δυσκολίες
Ιστορία και Δομή της Ελληνικής
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Γνωστικά Μαθησιακά Προβλήματα
Δευτερεύουσες Ονοματικές Προτάσεις
Δευτερεύουσες Ονοματικές Προτάσεις
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΣΥΝΟΛΑ.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
Ατομικός Φάκελος (portfolio)
Μάρθα, 10 μηνών, δεύτερο παιδί υγιών γονέων Ιστορικό:Προωρότητα (29 εβδ.), νοσηλεία σε ΜΕΝ, δυσκολίες στη σίτιση, ευερέθιστη, δυσκολίες στον ύπνο.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Εαρινό εξάμηνο 2015 Διαταραχές Φωνής & Ακοής στις Ερμηνευτικές Τέχνες και τη Μουσική 1 Ακουστική ανάλυση φωνής Αθανάσιος Πρωτόπαπας Τμήμα Μεθοδολογίας,
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
Κατάκτηση της γλώσσας από το παιδί Ο γενικευτικός και αφαιρετικός χαρακτήρας της γλώσσας Το νόημα = σημαινόμενο του γλωσσικού σημείου συγκροτείται στη.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Κατά τη διάρκεια των χιλιάδων ετών της ιστορίας της κινεζικής γλώσσας, μπορούμε να δούμε καθαρά πώς τα εργαλεία και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΤΡΑΥΛΙΣΜΌΣ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΟΜΙΛΊΑΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2016.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Η Διδασκαλία του χρόνου
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
Διαταραχές ακοής.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Ο λογοθεραπευτής και η λογοθεραπεία
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Κρανιοπροσωπικές διαταραχές
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ- Παραδείγματα
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Η διδασκαλία του χρόνου
ΤΕΙ Ηρακλείου Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικότητα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
H διδασκαλία του χρόνου
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία (b) Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου

https://www.youtube.com/watch?v=eDaejfINVg4

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 18 μηνών Δείχνει 3 μέρη του σώματος του Δείχνει κάτι που το ενδιαφέρει Χρησιμοποιεί τουλάχιστον 5 λέξεις και κατανοεί πολύ περισσότερες

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 2 ετών Εκτελεί διπλές εντολές Συνδυάζει δύο λέξεις μαζί Ονομάζει αντικείμενα, πρόσωπα Χρησιμοποιεί περισσότερες από 100 λέξεις Μιμείται φωνές ζώων Λέει «όχι»

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 3 ετών Λέει το όνομα του και το φύλο του Κάνει πρόταση με 3-4 λέξεις Χρησιμοποιεί απλές αντωνυμίες, άρθρα, προθέσεις Ακούει ιστορίες Κάνει συνεχώς ερωτήσεις Χρησιμοποιεί 300 λέξεις Αρχίζει να λέει πώς αισθάνεται

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 4 ετών Κατανοεί 5000 λέξεις Κατανοεί χρονικές έννοιες (παρόν, παρελθόν, μέλλον) 90% της ομιλίας του κατανοητή Κάνει προτάσεις σύνθετες, πολύπλοκες Διηγείται μικρές ιστορίες, συζητάει Μετράει και αντιστοιχεί σε ποσότητα ως το 4 Ταξινομεί αντικείμενα κατά κατηγορία

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 5 ετών Κατανοεί αφηρημένες έννοιες Γνωρίζει αντίθετες έννοιες Χρησιμοποιεί μεγάλες πολύπλοκες γραμματικά προτάσεις Διηγείται μεγάλες ιστορίες Δίνει ορισμό λέξεων